en nu is het topic weer normaalquote:Op zondag 26 november 2006 00:41 schreef static het volgende:
Test.
kreeg jij ook een foutmelding?quote:
maargoed alles is weel opgelostquote:Op zondag 26 november 2006 01:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja ik kreeg ook een foutmelding.
Dus heb ik laten weten aan de mods![]()
Ben ik toch niet de enige.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:28 schreef laffer het volgende:
ik neem alle afleveringen gewoon op en kijk ze dan 1X per week achter elkaar![]()
Daarom heb ik de tv maar uitgezetquote:Op maandag 1 januari 2007 13:03 schreef PV het volgende:
Wel leuk om die 'oude' stukjes terug te zien, vandaag bij SBS. Maar waarom moet er zoveel reclame & belspellen tussendoor![]()
![]()
Eenschquote:Op maandag 1 januari 2007 13:03 schreef PV het volgende:
Wel leuk om die 'oude' stukjes terug te zien, vandaag bij SBS. Maar waarom moet er zoveel reclame & belspellen tussendoor![]()
![]()
Acteurs Winsor Harmon en Lorenzo Lamas hebben een bezoek aan Nederland uitgesteld omdat ze bang zijn voor aanslagen. Dat heeft SBS6 dinsdag bekendgemaakt. De acteurs, bekend als Thorne Forrester en Hector Ramirez uit de Amerikaanse soap 'The bold and the beautiful', durven niet te vliegen nu er een verhoogde terrorismedreiging is in de Verenigde Staten. Afgelopen weekeinde werd 'code orange' afgegeven vanwege de executie van de Iraakse oud-dictator Saddam Hussein.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat belspel was ook een anti-climax! Gaat het geldbedrag er niet uit.
Ik lag wel dubbel toen de winnares van het etentje met Thorne & Hector bekende dat ze in een bejaardenflat woont.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:16 schreef PV het volgende:
Acteurs Winsor Harmon en Lorenzo Lamas hebben een bezoek aan Nederland uitgesteld omdat ze bang zijn voor aanslagen. Dat heeft SBS6 dinsdag bekendgemaakt. De acteurs, bekend als Thorne Forrester en Hector Ramirez uit de Amerikaanse soap 'The bold and the beautiful', durven niet te vliegen nu er een verhoogde terrorismedreiging is in de Verenigde Staten. Afgelopen weekeinde werd 'code orange' afgegeven vanwege de executie van de Iraakse oud-dictator Saddam Hussein.
![]()
![]()
gaat het feest niet door
![]()
En dat kind ligt nu al een paar uur in alleen een handdoek. Half te bevriezen. En maar wakker he. Al úren. Vlak na een bevalling.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Brooke is zojuist heel sexy bevallen in een zijden neglige in haar eigen bed met satijnen lakens. Natuurlijk zonder een spoortje van bloed, navelstrengen, placenta's en andere rommel. Dat is zo niet glamourous![]()
Jee zeg. Ik spring er op tijd in. Heb niets gemist vanaf vorig jaar sept/oktober.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:11 schreef schatje het volgende:
SBS6 Berney en het is nu bezig. Iedere werkdag om 18:00.
.
Ja Caitlin en ik hebben geruild, zij Rick en ik neem Thomas!quote:Op maandag 8 januari 2007 20:54 schreef l3laster het volgende:
wat gaat rick er nu met dinges van door die was toch van thomas?
oscar is toch een neef ofzo?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:15 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
En dat kind ligt nu al een paar uur in alleen een handdoek. Half te bevriezen. En maar wakker he. Al úren. Vlak na een bevalling.
Qua zwangerschappen en geloofwaardigheid slaan ze echt de plank mis in soaps. Ik wil alles geloven als dat nodig is, maar die baby's en zwangerschappen![]()
Kan iemand me even kort vertellen hoe men erachter is gekomen dat is Oscar een Marone is?! Is hij van Massimo? En zijn moeder is...?
Hm... ik lees net dat er in november jl maagkanker was ontdekt bij haar, dat wist ik niet..quote:Op maandag 15 januari 2007 18:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze is inderdaad overleden. Ik hoorde het ook...
Zag ik ook op haar Wiki, welke ongetwijfeld elk moment geupdated zal worden:quote:Op maandag 15 januari 2007 18:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Hm... ik lees net dat er in november jl maagkanker was ontdekt bij haar, dat wist ik niet..
Dan heb je gelukkig niet het mooiste gemist: mijn romantische samenzijn met Thomas!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:34 schreef berney het volgende:
![]()
Ik heb eergister de 1e tien minuten gemist. Net die uitbarsting van Thorne.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:55 schreef Amber_Forrester het volgende:
[..]
Dan heb je gelukkig niet het mooiste gemist: mijn romantische samenzijn met Thomas!.
Houdt het dan nooit op?! (USA spoiler!)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:27 schreef Evil-Cherry het volgende:
Gaat Ridge binnenkort dood, of wordt hij vermist ofzo?!
Wil SBS6 nog even snel de overgebleven kijkers wegjagen voordat B&B weer naar RTL gaat?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Volgende week maandag 5 maart The Bold voortaan om 17.00 i.p.v.18.00 .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |