Dat is balen voor je.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:56 schreef PV het volgende:
[..]
om 4 uur werk ik nog en ik heb geen video/dvdrecorder
![]()
Ja toen keek ik het toen ik uit de basisschool kwamquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:39 schreef Iwan1976 het volgende:
In de beginjaren werd B&B uitgezonden om 15:30 uur. Voor de werkende mensch is 16:00 uur niet zo'n ideale tijd, maar in het kader van SBS6 pesten heb ik daar totaal geen moeite mee.![]()
Dus je kijkt welquote:Op woensdag 26 juli 2006 02:16 schreef TLC het volgende:
The Bold![]()
Volgens mij is die Brooke daar al met iedere vent het bed ingedoken en nog steeds gaat het al die tijd om haar en Ridge, mja dat ze in de tussentijd op iedere vent duikt die ze tegenkomt daar hoor je verder niemand over![]()
Euhmmm nou ik zie het soms voorbijkomenquote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:34 schreef PV het volgende:
Thomas is ineens 5 jaar ouder?Ziet er wel cute uit nu
![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:16 schreef TLC het volgende:
The Bold![]()
Volgens mij is die Brooke daar al met iedere vent het bed ingedoken en nog steeds gaat het al die tijd om haar en Ridge, mja dat ze in de tussentijd op iedere vent duikt die ze tegenkomt daar hoor je verder niemand over![]()
En de mannen liggen daar ook altijd met broek aan in bed hequote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:45 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
had ik laats met me moeder over..ik moest dit altijd verplicht meekijken rond etens tijd..en dan hang je zo in het verhaal..
Maar nu ut rond 20uur komt kijk niet eens meer..
Laatste heb ik gezien dat sam in lingerie outfitje door ridge kamer huppelde..wat goedkoop zeg![]()
Als je zo na gata slaat die hele serie werkelijk nergus op..die neukt met die en die met die..ze kunnen net zo goed un vette orgie bouwe..![]()
Me moeder is helemaal weg van Massimo![]()
Ik moet wel bekennen dat ik stephanie's kapsel tig x leuker vind![]()
En ze hoeven daar ook nooit naar school !quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:24 schreef Ticootje het volgende:
kinderen krijgen in soaps rare groeispurten...
Dank jequote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:52 schreef Jenny_ het volgende:
Vond het gedoe rond Amber/Rick/CJ toch wel de leukste verhaallijn sinds jaren.
Thanks! Ik was hier al bang voor...Lekker kinderachtig eigenlijkquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:49 schreef MadGuy het volgende:
Sinds vandaag geloof ik.RTL4 probeert er zo voor te zorgen dat The Bold zoveel mogelijk kijkers kwijtraakt voordat het naar SBS gaat. Bij mij is het in ieder geval gelukt.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:49 schreef MadGuy het volgende:
Het mooiste vind ik nog dat ze Mark (de zoon van Margo en Clark) eerst met veel bombarie hadden aangekondigd, niet wisten wat ze ermee moesten doen en vervolgens maar weggebonjourd hebben, net als Ambers tweelingzus.
Er keken 361.000 kijkers naar The Boldquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:35 schreef PV het volgende:
Dus vanaf nu af aan geen Bold meer voor mij. RTL4 wordt hartelijk bedankt.![]()
Ruim 10 maanden pasquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Die nieuwe Bridget is een aanfluiting.
Gelukkig wordt ze over een maand of 5 al weer vervangen.![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:20 schreef Marble het volgende:
De nieuwe Thomas is juist superleuk!
Als iedereen afhaakt dan heeft The Bold weinig kijkers.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:00 schreef laffer het volgende:
ik vind the bold nu niks meer, ik ga afhaken![]()
die kut belspelletjes tussen de uitzending door![]()
Bradley Bell, Executive Producer van B&B, zei laatst in een interview dat de afleveringen die nu in Nederland uitgezonden gaan worden een mindere periode in de historie van B&B was. Brian "Ozzy" Gaskill (inmiddels overgestapt naar ATWT) gaf zelfs toe dat zijn karakter een grote mislukking was.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:00 schreef laffer het volgende:
ik vind the bold nu niks meer, ik ga afhaken![]()
quote:‘The Bold’ dagelijks om zes uur bij SBS 6
The Bold and the Beautiful (foto) is vanaf maandag 1 januari iedere werkdag om 18.00 uur te zien bij SBS 6. Dat meldt een woordvoerder van de zender. In aanloop hiernaartoe brengt SBS 6 vier specials met onder andere de hoogtepunten van wat er het afgelopen jaar te zien is geweest. Bovendien staat 1 januari de hele dag in het teken van de soap met een unieke The Bold and The Beautiful- marathon. Momenteel is ‘The Bold’ nog iedere middag bij RTL 4 te zien.
Voorafgaand aan de eerste uitzending van The Bold and The Beautiful bij SBS 6 brengt de zender van dinsdag 26 tot en met vrijdag 29 december vier specials over deze soap. De vier bekendste personages, Ridge (Ronn Moss), Brooke (Katherine Kelly Lang), Eric (John McCook) en Thorne (Winsor Harmon), presenteren de specials. De kijker krijgt onder andere een exclusief kijkje in het huis van Ridge en Thorne en komt erachter of de acteurs ook persoonlijke vragen over hun collega’s goed kunnen beantwoorden. Verder een blik in de garderobekasten van de acteurs en actrices op de set en een overzicht met de top 25 van The Bold and The Beautiful hoogtepunten van het aflopen jaar. Tot slot vertelt bekend Nederland wie hun favoriete ‘Bold’-ster aller tijden is en wordt het levensverhaal van de acteurs belicht.
Maandag 1 januari staat geheel in het teken van The Bold and The Beautiful dankzij een marathonuitzending met diverse afleveringen van de afgelopen jaren. Alle memorabele momenten van deze bijna twintig jaar bestaande soap komen nog eens voorbij tussen 10.00 en 18.00 uur bij SBS 6.
Om 18.00 uur is vervolgens de eerste nieuwe aflevering van The Bold bij SBS 6 te zien.bronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SBS 6 zal The Bold iedere werkdag om 14.00 uur herhalen.
Oui, vandaar ook deze TT.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind Thorne en Darla een leuk stel![]()
Hij bedoelt die 8 uur durende marathon op nieuwjaarsdag.quote:
Ach ja dat klopt.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:21 schreef Marble het volgende:
[..]
Hij bedoelt die 8 uur durende marathon op nieuwjaarsdag.
ik neem alle afleveringen gewoon op en kijk ze dan 1X per week achter elkaarquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:50 schreef PV het volgende:
Hmm. Ik weet niet of ik wel weer ga kijken dan. Ik vind het wel prettig dat ik een tv-verslaving minder heb op dit moment
"quote:Op zondag 26 november 2006 00:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben blij dat het gewoon om 18.00 begint elke avond een half uurtje
Net voor RTL Boulevard begint![]()
en nu is het topic weer normaalquote:Op zondag 26 november 2006 00:41 schreef static het volgende:
Test.
kreeg jij ook een foutmelding?quote:
maargoed alles is weel opgelostquote:Op zondag 26 november 2006 01:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja ik kreeg ook een foutmelding.
Dus heb ik laten weten aan de mods![]()
Ben ik toch niet de enige.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:28 schreef laffer het volgende:
ik neem alle afleveringen gewoon op en kijk ze dan 1X per week achter elkaar![]()
Daarom heb ik de tv maar uitgezetquote:Op maandag 1 januari 2007 13:03 schreef PV het volgende:
Wel leuk om die 'oude' stukjes terug te zien, vandaag bij SBS. Maar waarom moet er zoveel reclame & belspellen tussendoor![]()
![]()
Eenschquote:Op maandag 1 januari 2007 13:03 schreef PV het volgende:
Wel leuk om die 'oude' stukjes terug te zien, vandaag bij SBS. Maar waarom moet er zoveel reclame & belspellen tussendoor![]()
![]()
Acteurs Winsor Harmon en Lorenzo Lamas hebben een bezoek aan Nederland uitgesteld omdat ze bang zijn voor aanslagen. Dat heeft SBS6 dinsdag bekendgemaakt. De acteurs, bekend als Thorne Forrester en Hector Ramirez uit de Amerikaanse soap 'The bold and the beautiful', durven niet te vliegen nu er een verhoogde terrorismedreiging is in de Verenigde Staten. Afgelopen weekeinde werd 'code orange' afgegeven vanwege de executie van de Iraakse oud-dictator Saddam Hussein.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat belspel was ook een anti-climax! Gaat het geldbedrag er niet uit.
Ik lag wel dubbel toen de winnares van het etentje met Thorne & Hector bekende dat ze in een bejaardenflat woont.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:16 schreef PV het volgende:
Acteurs Winsor Harmon en Lorenzo Lamas hebben een bezoek aan Nederland uitgesteld omdat ze bang zijn voor aanslagen. Dat heeft SBS6 dinsdag bekendgemaakt. De acteurs, bekend als Thorne Forrester en Hector Ramirez uit de Amerikaanse soap 'The bold and the beautiful', durven niet te vliegen nu er een verhoogde terrorismedreiging is in de Verenigde Staten. Afgelopen weekeinde werd 'code orange' afgegeven vanwege de executie van de Iraakse oud-dictator Saddam Hussein.
![]()
![]()
gaat het feest niet door
![]()
En dat kind ligt nu al een paar uur in alleen een handdoek. Half te bevriezen. En maar wakker he. Al úren. Vlak na een bevalling.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Brooke is zojuist heel sexy bevallen in een zijden neglige in haar eigen bed met satijnen lakens. Natuurlijk zonder een spoortje van bloed, navelstrengen, placenta's en andere rommel. Dat is zo niet glamourous![]()
Jee zeg. Ik spring er op tijd in. Heb niets gemist vanaf vorig jaar sept/oktober.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:11 schreef schatje het volgende:
SBS6 Berney en het is nu bezig. Iedere werkdag om 18:00.
.
Ja Caitlin en ik hebben geruild, zij Rick en ik neem Thomas!quote:Op maandag 8 januari 2007 20:54 schreef l3laster het volgende:
wat gaat rick er nu met dinges van door die was toch van thomas?
oscar is toch een neef ofzo?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:15 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
En dat kind ligt nu al een paar uur in alleen een handdoek. Half te bevriezen. En maar wakker he. Al úren. Vlak na een bevalling.
Qua zwangerschappen en geloofwaardigheid slaan ze echt de plank mis in soaps. Ik wil alles geloven als dat nodig is, maar die baby's en zwangerschappen![]()
Kan iemand me even kort vertellen hoe men erachter is gekomen dat is Oscar een Marone is?! Is hij van Massimo? En zijn moeder is...?
Hm... ik lees net dat er in november jl maagkanker was ontdekt bij haar, dat wist ik niet..quote:Op maandag 15 januari 2007 18:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze is inderdaad overleden. Ik hoorde het ook...
Zag ik ook op haar Wiki, welke ongetwijfeld elk moment geupdated zal worden:quote:Op maandag 15 januari 2007 18:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Hm... ik lees net dat er in november jl maagkanker was ontdekt bij haar, dat wist ik niet..
Dan heb je gelukkig niet het mooiste gemist: mijn romantische samenzijn met Thomas!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:34 schreef berney het volgende:
![]()
Ik heb eergister de 1e tien minuten gemist. Net die uitbarsting van Thorne.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:55 schreef Amber_Forrester het volgende:
[..]
Dan heb je gelukkig niet het mooiste gemist: mijn romantische samenzijn met Thomas!.
Houdt het dan nooit op?! (USA spoiler!)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:27 schreef Evil-Cherry het volgende:
Gaat Ridge binnenkort dood, of wordt hij vermist ofzo?!
Wil SBS6 nog even snel de overgebleven kijkers wegjagen voordat B&B weer naar RTL gaat?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Volgende week maandag 5 maart The Bold voortaan om 17.00 i.p.v.18.00 .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |