ze heeft inkomen zat, ze bezit 49% van Forresterquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:45 schreef MissCleo het volgende:
Beetje jammer nu weer. Brooke en Ridge gaan weer trouwen.
Zou ze het echt doen om hem? Of om het feit dat ze geen inkomen meer heeft en dus haar huis toch al gaat kwijtraken? Ik persoonlijk vind dat het weleens tijd is voor iets anders dan dat eeuwige Ridge gezeur. Laat haar lekker iets met Nick beginnen!!
Ja met zijn pruillipje wel zielig voor zo'n mannekequote:Op donderdag 30 maart 2006 14:10 schreef inasras het volgende:
Haha Amber die in Macy's oor bijt!![]()
En die kop van little Eric toen ie Bye Mommy zei!!![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pssst
![]()
Oh ja ik weet het weerquote:Op maandag 10 april 2006 18:39 schreef MadGuy het volgende:
Hij heeft haar vader geld geboden om Brooke naar Parijs te halen, om daar te komen wonen, en zo ver van Ridge verwijderd haar leventje te leven. Daar kwam Brooke achter op een gegeven moment en tsja, dat doet een vader-dochter relatie niet veel goeds natuurlijk.
Spannend, ontvoering!
Die ken ik niet ! Die Sugarquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:09 schreef MadGuy het volgende:
Is dat een oud celmaatje van Sheila ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:06 schreef Urquhart het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb zojuist gekeken, wat een secreet van een mens is Sheilaquote:Op donderdag 27 april 2006 19:00 schreef MadGuy het volgende:
Oh geweldig, inderdaad!
http://www.youtube.com/watch?v=V9mr3vR760M
Nog meer Sheila galore!
quote:Op zondag 30 april 2006 11:21 schreef Amber_Forrester het volgende:
Wat was ik verpletterend goed als jazzclubzangeres en topless (you wish) illusionist in Oscar's club he?
De wereld draait door.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |