wat gaat er gebeuren dan?quote:Op maandag 13 maart 2006 18:25 schreef MadGuy het volgende:
Oeh, morgen een historisch moment in The Bold!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoelde dat ik niet wil lezenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Druk je rechtermuisknop in en beweeg over de spoiler
Ah op die manierquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik niet wil lezen![]()
Ik weet wel hoe je een spoiler moet lezen.
Maar ik wil het niet weten daarom lees ik het niet.![]()
Dat er een spoiler staat daaromquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ah op die manier
Ik ging af op de- smiley
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:00 schreef MadGuy het volgende:Doen ze alweer een poging.. jammer dat ik het niet meer kan kijken omdat ik nu stage loopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo erg is het nou ook weer nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:12 schreef MLF het volgende:
opnemen?
Die opmerking over hoeren van Stephanie vandaagquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Er blijft haat tussen Stephanie en Brooke![]()
Ja, dat zei ze ook dat krengquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die opmerking over hoeren van Stephanie vandaag![]()
Genoeg zo !quote:Op donderdag 16 maart 2006 05:14 schreef MLF het volgende:
ze doet het toch met iedereen
ridge, eric, ridge, thorne, ridge, nick, ridge, deacon, rigde.......ben alle namen vergeten
Ja die advocaat dat klopt.quote:En dan nog die advocaat en die vriend van Taylor van wie ik de naam even kwijt ben.![]()
Ja, maar hij heeft ook nog even het bed gedeeld met Brooke. Daarvoor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:28 schreef Haaibaaike het volgende:
James Warwick had een relatie met Sheila,
Oja Grant !!quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:28 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft ook nog even het bed gedeeld met Brooke. Daarvoor.
En ik weet al weer hoe die vriend van Taylor heet: Grant.
In het eerste seizoen had ze een relatie met politieagent Dave Reed. En had ze ook niet even wat met advocaat Connor Davis?quote:Op donderdag 16 maart 2006 05:14 schreef MLF het volgende:
ze doet het toch met iedereen
ridge, eric, ridge, thorne, ridge, nick, ridge, deacon, rigde.......ben alle namen vergeten
Toch blijf ik kijken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:09 schreef Urquhart het volgende:
Zo zie je maar weer dat Stephanie met haar hoeren-opmerking eigenlijk alleen de spijker op z'n kop slaat
Ja, het is water en vuur die twee.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Toch blijf ik kijken.
Dat is enigste soap dat ik kijkze gingen weer flink te keer tegen elkaar, Stephanie en Brooke.
Al van begin of aan van de seriequote:Op donderdag 16 maart 2006 19:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, het is water en vuur die twee.
Is geen humor vind ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:15 schreef MadGuy het volgende:
Humor. Wat een heerlijke pulpsoap is het toch.Brooke die Stephanie zowat wurgt.
Iddquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:15 schreef MadGuy het volgende:
Humor. Wat een heerlijke pulpsoap is het toch.Brooke die Stephanie zowat wurgt.
Nee, hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:15 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Neem jij The Bold dan heel erg serieus?
zijn naam was ik kwijtquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
In het eerste seizoen had ze een relatie met politieagent Dave Reed. En had ze ook niet even wat met advocaat Connor Davis?
Macy is niet leuk meerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:59 schreef Marble het volgende:
Macy![]()
![]()
.
Ik geloof niet dat ik ooit iemand uit The Bold al zo erg heb gehaat.
Ik ook.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:15 schreef MLF het volgende:
kan me voorstellen dat macy woest is op brooke
Ze heeft 51% (nou ja, zo goed als) aan aandelen in Forrester. Hoezo geen inkomen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:45 schreef MissCleo het volgende:
Beetje jammer nu weer. Brooke en Ridge gaan weer trouwen.
Zou ze het echt doen om hem? Of om het feit dat ze geen inkomen meer heeft en dus haar huis toch al gaat kwijtraken? Ik persoonlijk vind dat het weleens tijd is voor iets anders dan dat eeuwige Ridge gezeur. Laat haar lekker iets met Nick beginnen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |