quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:22 schreef Lynx666 het volgende:
Mogelijke-meekom-en-terugvind-post
Ik kan beide data overigens weldenkik
Ja, maar ik ben niet van plan om tot 22.00 uur in een sauna te gaan zittenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:21 schreef teigan het volgende:
Maar Faithy, 25 maart is de saunameeting, jij zou toch ook mee????
En ik zou graag meewillen, maar kan zoals het er nu naar uitziet dus beide data niet...
uiteraardquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:07 schreef Renesite het volgende:
O kut, moet ik nog komen ook als trotse inwoner
In Zuidwolde waren we pas om 9 uur weg, het was er zo lekker....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:25 schreef Faithy het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet van plan om tot 22.00 uur in een sauna te gaan zitten![]()
Ik zit met hetzelfde \"probleem\"quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:07 schreef Renesite het volgende:
O kut, moet ik nog komen ook als trotse inwoner
ach, ik slaap toch in Groningen die avondquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:03 schreef teigan het volgende:
[..]
In Zuidwolde waren we pas om 9 uur weg, het was er zo lekker....
gelul, je kan best 1 avondje vrij makenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:19 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde \\\"probleem\\\".
K heb het de komende weekenden alleen beetje erg druk, verenigingsfeesten& snowboarden
gaan toch wel voor een Fok! meet
.
ik voel me vereerdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
gelul, je kan best 1 avondje vrij maken![]()
Als jij niet gaat, ga ik niet.
Als jij wel gaat, kijk ik nog wel ff
Je komt niet eens voor mij?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
gelul, je kan best 1 avondje vrij maken![]()
Als jij niet gaat, ga ik niet.
Als jij wel gaat, kijk ik nog wel ff
Er gaat niets boven groningen....quote:Op zondag 5 februari 2006 00:18 schreef Loedertje het volgende:
Ik kom nóóít meer in Groningen .![]()
Kutstad
Hoezo ?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:29 schreef Jordy-B het volgende:
\\\'t zou fijn zijn als Breuls en Iteejer zouden komen... Mogen ze als dank voor hun harde werken de hele avond gratis zuipen...
Op wie doel je nou?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:29 schreef Minkeltje het volgende:
De beste Fokkers allertijden ontmoeten
Mijzelf natuurlijkquote:
Met 2 uit dat lijstje kan ik meegaan......quote:Op zondag 5 februari 2006 18:33 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
Mijzelf natuurlijk, en misschien Wiets en Opa
Uiteraard, maar wie ben je eigenlijk. Volgens mij zit je ook in het kanaal #nikky maar ik weet niet wie je bentquote:
Ik ben Astrid maar ik ben een friesquote:Op zondag 5 februari 2006 21:00 schreef nikky het volgende:
[..]
Uiteraard, maar wie ben je eigenlijk. Volgens mij zit je ook in het kanaal #nikky maar ik weet niet wie je bent.
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:03 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ben Astrid maar ik ben een fries
Soms maken we een uitzondering.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:56 schreef Lynx666 het volgende:
Ach, zelfs brabo\'s worden toegelaten heb ik gehoordervaren
Ik ben een geboren Groningse met Fries bloed en ik woon in Drenthequote:Op zondag 5 februari 2006 22:16 schreef OoAstridoO het volgende:
Ja maar Friesland en Groningen zijn soms water en vuur (ik ken groningers die een hekel aan friezen hebben en andersom)
Nog even en ik ben de "vaste aanwezige uitzondering"quote:Op zondag 5 februari 2006 22:26 schreef Natalie het volgende:
[..]
Soms maken we een uitzondering.
Net als voor Belgen
Heb je vast veel ruzie met jezelf.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:28 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik ben een geboren Groningse met Fries bloed en ik woon in Drenthe
Hoe erg kan het zijn?
Lijkt me gezelligquote:
Ach, nu ik er over nadenk, in Roosendaal kan dan ik net zo goed een biertje drinkenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:36 schreef Minkeltje het volgende:
Lynx, je weet dat je altijd mijn lieve kleine uitzonderingetje blijft he?
Je wil Livelived en mij ontmoeten he ?quote:
jepsquote:
Oh ja, ben je er zo een?!?!quote:
Wie zou dat dan toch weer zijn?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:26 schreef Frotje het volgende:
He, ik heb daar een vriend. Misschien kom ik ook wel!
(vriend is een groot woord... een neukertje)
Ehmmm ik denk gelijk aan jouquote:
Nee je komt gewoon. Hup niet miepen. Gewoon gaan. En een poging met de gebruikelijke smoesjes hoef je ook niet te proberen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:27 schreef OoAstridoO het volgende:
Nee hoorik ga mn bets doen om te komen
Hoezo?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:30 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
Ehmmm ik denk gelijk aan jou
Alleen je onderschrift van 'betalende klant' doet me toch een rare nasmaak geven
1-0 voor jouquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hoezo?
Da's goedkoper dan een vriendin.
dat vind ik lief van jequote:Op woensdag 8 februari 2006 17:57 schreef Natalie het volgende:
Tuurlijk. Waarom zou je niet welkom zijn?
Ja hoor, een kleinere postcount getuigt ook van een beter sociaal levenquote:
wa meuj weg ko'm?@!quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:42 schreef QyRoZ het volgende:
Tja, ALS ik kom kom ik met de auto zodat ik het zelf niet op kan drinken.
Ah, lift gevondenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:42 schreef QyRoZ het volgende:
Tja, ALS ik kom kom ik met de auto zodat ik het zelf niet op kan drinken.
WAT LEUK!quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:32 schreef nietzman het volgende:
Zet mij maar bij de hoogstwaarschijnlijken.
Onder welke steen kom jij vandaan, joh?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:29 schreef Nolius het volgende:
Texel!
Wij krijgen nog foto's van je. Grunn-meeting dec. 2004quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:41 schreef nietzman het volgende:
Krijg ik ook bier van je, Q?
Volgens mij heb ik die al lang eens geposterdewost!quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:05 schreef Natalie het volgende:
Wij krijgen nog foto's van je. Grunn-meeting dec. 2004
* Natalie heeft ze dan gemistquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:09 schreef nietzman het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die al lang eens geposterdewost!
Ik herinner me niks.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:16 schreef Natalie het volgende:
Lynx666, heb jij ze wél gezien?
Wat een stomme vraagquote:Op donderdag 9 februari 2006 08:23 schreef Natalie het volgende:
Gooi ze hier maar neer, Nietzman!
Nikky, kom jij ook naar de meeting? *lief kijkt*
Hoor je dat, Nikky? Je moetquote:
Je kunt de designer niet uit Lynx halen, Natalie.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:55 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hoor je dat, Nikky? Je moet
Lynx666 heeft gesproken
Btw Lynx, mooi usericon heb je!
Je kunt Lynx uit het 'FOK! designer-hok' halen, maar de Designer niet uit Lynx, dus.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je kunt de designer niet uit Lynx halen, Natalie.
Het blijft jeuken
* Lynx666 heeft gesproken.
dat ken ik.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:22 schreef MaxMark het volgende:
Ik ken eigenlijk niemand, maar het lijkt me wel een keer tof om op zo'n meet te komen. Ik ben ook al weer een tijdje groninger
Ik heb heulgaar wel vriendenquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:27 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
dat ken ik.![]()
ik heb ook geen vrienden![]()
Gezellig!quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:22 schreef MaxMark het volgende:
Ik ken eigenlijk niemand, maar het lijkt me wel een keer tof om op zo'n meet te komen. Ik ben ook al weer een tijdje groninger
Omdat t misschien gewoon erg gezellig is ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:35 schreef Faithy het volgende:
ik heb lekker al een slaapplaats![]()
![]()
Waarom denk je anders dat ik, wonende in Den Haag, een Groningen-meet organiseer...![]()
quote:
neh.. ik zocht een excuus om weer naar Groningen te 'moeten'quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:01 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
Omdat t misschien gewoon erg gezellig is ?
Dat bedoel ik dus juist mutsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:41 schreef Faithy het volgende:
get a room...
Zeg feefie, niet zo sjaggo kijkenquote:
Maak je nog een lijstje lieve, schattige, aandoenlijke faithy?quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:29 schreef nietzman het volgende:
Ik mag trouwens gerust op de 'zeker' lijst.
ja maar ik ga niet dat tering eind in een trein zitten naar groningenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als je ook komt kunnen we doktertje gaan spelen..
ja en terug dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:13 schreef Faithy het volgende:
je kan iig de heenreis met mij meerijden markje
ik weet het zo net nog niet hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:27 schreef nietzman het volgende:
De gedachte aan mij zou je er door moeten slepen Markje.
Zooi toch op trut.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:13 schreef Faithy het volgende:
je kan iig de heenreis met mij meerijden markje
ik zeg niet af nuquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:52 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Zooi toch op trut.
Jij zegt altijd op het laatste moment af.
Jij met je presentaties.
Ik ga voor de laatste optie.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:56 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik zeg niet af nu![]()
beloofd
(tenzij ik kom te overlijden tussen nu en de 18e, maar dan kanik zelf ook niet afzeggen..)
Wat is het nou?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:00 schreef Faithy het volgende:
ik wed om een avond gratis zuipen voor jou dat ik niet afzeg
als ik wel op kom dagen betaal jij mijn drank, deal?
Vooral die eerste zin spreekt mij erg aan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:02 schreef Faithy het volgende:
als ik NIET kom, betaal ik jouw drank
kom ik wel, betaal jij mijn drank![]()
Waar en wanneer was dat ook al weer?quote:
Ik weet dat JIJ dat wel was.quote:
Maar organiseren kun je niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:09 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ik weet dat JIJ dat wel was.
Jij was echt bereid mij het Sacrament der Syervenden te geven.
En ook deze meet loopt weer op een mislukking uit.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:10 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Maar organiseren kun je niet.
Ik mag je gewoon niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:11 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
En ook deze meet loopt weer op een mislukking uit.
Shit!quote:
Sweet wet dreams, Faithy.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:14 schreef Faithy het volgende:
*slapen gaat*
vermaak jezelf nog maar even met jezelf quoten![]()
En vooral mij negeren he :|quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:15 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Shit!
Ik ben net stroop!
Ik kan geen vliegen van me af slaan.![]()
Hoi! Minkeltje!quote:
1 - 0 Links!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat, uit het hele topic, kan ik nog wel het meest begrijpen. Op zich.
Die O dien ik uit te spreken als "nul?"quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:16 schreef nietzman het volgende:
Ik ben er O, wat wil je nou?
ouwe zeur...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:11 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
En ook deze meet loopt weer op een mislukking uit.
Doe je best!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
('t zou fijn zijn als 'ie 'ns wat minder vaak gelijk zou hebben...)
Neah, oo, van oopa.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:24 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Die O dien ik uit te spreken als "nul?"
Met gebakken piepers in DE Twee (de kamer) zeker.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:37 schreef Jordy-B het volgende:
met bier en frituur in de drie zekers...
Uhuh, Leeuwarden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:57 schreef Gizmo112 het volgende:
dus gezellig, al een locatie geprikt ?
Groningen!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:57 schreef Gizmo112 het volgende:
dus gezellig, al een locatie geprikt ?
Mooi,ik ben er vanaf een uurtje of 20.30.So count me in.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:03 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Groningen!
De datum staat ook al vast: 18 Maart!
Ik wachtte even op jouw bevestigingquote:
Nu die Q en Ook_gek nog een schop onder hun holquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wachtte even op jouw bevestiging.
.
4 uur hiervandaan.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:20 schreef moemoe het volgende:
Een meeting lijkt me leuk, alleen Groningen is hier ruim 3 uur vandaan.![]()
Dat moet je er maar voor over hebben.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:20 schreef moemoe het volgende:
Een meeting lijkt me leuk, alleen Groningen is hier ruim 3 uur vandaan.![]()
alsof jij komtquote:Op zondag 12 februari 2006 01:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat moet je er maar voor over hebben.![]()
Maart is ook geen mooie maand om het te plannen, dat moet je na 21 juli doen.quote:
Ach, rond september is er vast weer een grunn-meetquote:Op zondag 12 februari 2006 01:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maart is ook geen mooie maand om het te plannen, dat moet je na 21 juli doen.![]()
September moet wel lukken.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ach, rond september is er vast weer een grunn-meet
2x per jaar toch?
Oeh, is er aan die kant wel plek?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:41 schreef Faithy het volgende:
*kijkt andere kant op*
Ik was met andere dingen bezigquote:en waarom ben jij niet in de chat?![]()
Roosendaalquote:Op zondag 12 februari 2006 00:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
4 uur hiervandaan.
4,5
Geen excuus dus
Gezellig!quote:Op zondag 12 februari 2006 02:12 schreef ATuin-hek het volgende:
Zet mij maar als zeer waarschijnlijk
Jij komt toch ook wel hequote:
*vlucht*quote:Op zondag 12 februari 2006 16:05 schreef Lynx666 het volgende:
*opgewonden wordt*
He's gonna blow!quote:
rij je met Lynx meequote:Op zondag 12 februari 2006 16:30 schreef moemoe het volgende:
7.38 uur gaat de eerste trein terug.![]()
Met de auto zou kunnen, maar dan kan ik niet drinken.
*twijfel*
Ik rij met Minkeltje mee. Heen iig. Ligt aan evt slaapplek en andere factoren hoe ik terugkomquote:
brakquote:Op zondag 12 februari 2006 17:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik rij met Minkeltje mee. Heen iig. Ligt aan evt slaapplek en andere factoren hoe ik terugkom
Faithy bedoelde hier te zeggen: "Die mag ME niet." Minkeltje.quote:
BiAtchquote:
WIJ wel hoor!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:50 schreef Minkeltje het volgende:
Hey maar Opa, mocht Faithy nu uiteindelijk afhaken he... Dan gaan wij wel gewoon he ?
In Den Engel of in Den Bengel.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:06 schreef Loedertje het volgende:
Ik had tijdens dde laatste geplande Grunnmeeting een meeting in een fetish café in Antwerpen .
Waar gaan jullie deze meeting houden?
Ah je bent er al. Als je je in dit topic niet had gemeld dan had ik je een mail gestuurd.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:08 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
In Den Engel of in Den Bengel.
Auto kun je makkelijk parkeren bij Het Steen.
Van daar vijf minuten lopen.
Daar stinkt het zoquote:Op zondag 12 februari 2006 22:08 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
In Den Engel of in Den Bengel.
die zit in curacau geloof ikquote:Op maandag 13 februari 2006 21:45 schreef Mereltje het volgende:
tvdleur en Faithy ik heb weer een hoop gemist zie ik
Komt boebiedoe ook?
Die is al terug.quote:
vandaar dat nikky offline isquote:
Bedoel je te zeggen dat alleen Groningers mensen zijn?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:16 schreef Mereltje het volgende:
Wie komt er nou werkelijk uit Groningen zie weinig mensen op de lijst staan ..
Ja ik weet het ik ben moe.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:23 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Bedoel je te zeggen dat alleen Groningers mensen zijn?
En je interpunctie kan ook beter.
HoI MEDEMENS!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:26 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Ja ik weet het ik ben moe.
Maar dat bedoel ik inderdaad.
Laten we hier nou niet een slap slowchat topic van makenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:30 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
HoI MEDEMENS!
Hoe is het nu?
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:33 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Laten we hier nou niet een slap slowchat topic van maken![]()
Te laat, te laat!quote:
maar ik ben net weer vrijgezelquote:Op maandag 13 februari 2006 22:40 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Te laat, te laat!
Voorgoed te laat.
Toch zal ik aan je denken als ik het offer van mijn liefde op het altaar van Mereltje pleng.
Als het aan SANCTAsimplicissimus ligt wel natuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:01 schreef Wiets het volgende:
[..]
haha, grapjas.
JIj komt ook wel toch?![]()
Ik ga meestal aan een POL-meet in Groningen voorbij.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:05 schreef Mereltje het volgende:
Tja ik ga liever naar een POL-meet in Groningen, maar ja als alternatief.. misschien
Misschien kom ik ook wel, woon er nu tochquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:11 schreef Faithy het volgende:
Datum: 18 maart
Komen zeker:
Faithy (sleurt tvdleur mee)
Lynx666
Natalie
Minkeltje
Renesite
nikky
OoAstridoO
nietzman
Het_Biertje
Wiets
RealZeus
livEliveD
Heatwave
Misschien:
Ewaldus
heinl
Frotje
ook_gek
Qyroz
Gizmo112
En wij dan met z'n allen niet op komen dagen whehehe.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:59 schreef MMaRsu het volgende:
Misschien kom ik ook wel, woon er nu toch![]()
Ja, moet je ook vooral niet doen. Daarbij vind ik dat TARA zijn verjaardag op vrjdag moet vierenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:30 schreef HeatWave het volgende:
18e staat toch ook wel gewoon vast nu?
Je kan wel blijven switchen omdat er wat mensen niet kunnen, maar dat hou je op ELKE datum...
Ik nu ookquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, moet je ook vooral niet doen. Daarbij vind ik dat TARA zijn verjaardag op vrjdag moet vieren
kloptquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:23 schreef Faithy het volgende:
ja, daar zijn de mannen voor Heatwave, de 'echte mannen'
Hehehequote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:19 schreef nietzman het volgende:
[..]
En wij dan met z'n allen niet op komen dagen whehehe.
we doen de meeting gewoon op texelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:19 schreef nietzman het volgende:
[..]
En wij dan met z'n allen niet op komen dagen whehehe.
Cool, daar ben ik al jaren niet meer geweestquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:15 schreef Faithy het volgende:
[..]
we doen de meeting gewoon op texel
Achter in de rij, jijquote:[b]Op dinsdag 14 februari 2006 10:45
anders wil ik die slaapplek bij freecell en Tara wel confisceren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |