wa meuj weg ko'm?@!quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:42 schreef QyRoZ het volgende:
Tja, ALS ik kom kom ik met de auto zodat ik het zelf niet op kan drinken.
Ah, lift gevondenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:42 schreef QyRoZ het volgende:
Tja, ALS ik kom kom ik met de auto zodat ik het zelf niet op kan drinken.
WAT LEUK!quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:32 schreef nietzman het volgende:
Zet mij maar bij de hoogstwaarschijnlijken.
Onder welke steen kom jij vandaan, joh?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:29 schreef Nolius het volgende:
Texel!
Wij krijgen nog foto's van je. Grunn-meeting dec. 2004quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:41 schreef nietzman het volgende:
Krijg ik ook bier van je, Q?
Volgens mij heb ik die al lang eens geposterdewost!quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:05 schreef Natalie het volgende:
Wij krijgen nog foto's van je. Grunn-meeting dec. 2004
* Natalie heeft ze dan gemistquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:09 schreef nietzman het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die al lang eens geposterdewost!
Ik herinner me niks.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:16 schreef Natalie het volgende:
Lynx666, heb jij ze wél gezien?
Wat een stomme vraagquote:Op donderdag 9 februari 2006 08:23 schreef Natalie het volgende:
Gooi ze hier maar neer, Nietzman!
Nikky, kom jij ook naar de meeting? *lief kijkt*
Hoor je dat, Nikky? Je moetquote:
Je kunt de designer niet uit Lynx halen, Natalie.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:55 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hoor je dat, Nikky? Je moet
Lynx666 heeft gesproken
Btw Lynx, mooi usericon heb je!
Je kunt Lynx uit het 'FOK! designer-hok' halen, maar de Designer niet uit Lynx, dus.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je kunt de designer niet uit Lynx halen, Natalie.
Het blijft jeuken
* Lynx666 heeft gesproken.
dat ken ik.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:22 schreef MaxMark het volgende:
Ik ken eigenlijk niemand, maar het lijkt me wel een keer tof om op zo'n meet te komen. Ik ben ook al weer een tijdje groninger
Ik heb heulgaar wel vriendenquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:27 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
dat ken ik.![]()
ik heb ook geen vrienden![]()
Gezellig!quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:22 schreef MaxMark het volgende:
Ik ken eigenlijk niemand, maar het lijkt me wel een keer tof om op zo'n meet te komen. Ik ben ook al weer een tijdje groninger
Omdat t misschien gewoon erg gezellig is ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:35 schreef Faithy het volgende:
ik heb lekker al een slaapplaats![]()
![]()
Waarom denk je anders dat ik, wonende in Den Haag, een Groningen-meet organiseer...![]()
quote:
neh.. ik zocht een excuus om weer naar Groningen te 'moeten'quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:01 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
Omdat t misschien gewoon erg gezellig is ?
Dat bedoel ik dus juist mutsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:41 schreef Faithy het volgende:
get a room...
Zeg feefie, niet zo sjaggo kijkenquote:
Maak je nog een lijstje lieve, schattige, aandoenlijke faithy?quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:29 schreef nietzman het volgende:
Ik mag trouwens gerust op de 'zeker' lijst.
ja maar ik ga niet dat tering eind in een trein zitten naar groningenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als je ook komt kunnen we doktertje gaan spelen..
ja en terug dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:13 schreef Faithy het volgende:
je kan iig de heenreis met mij meerijden markje
ik weet het zo net nog niet hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:27 schreef nietzman het volgende:
De gedachte aan mij zou je er door moeten slepen Markje.
Zooi toch op trut.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:13 schreef Faithy het volgende:
je kan iig de heenreis met mij meerijden markje
ik zeg niet af nuquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:52 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Zooi toch op trut.
Jij zegt altijd op het laatste moment af.
Jij met je presentaties.
Ik ga voor de laatste optie.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:56 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik zeg niet af nu![]()
beloofd
(tenzij ik kom te overlijden tussen nu en de 18e, maar dan kanik zelf ook niet afzeggen..)
Wat is het nou?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:00 schreef Faithy het volgende:
ik wed om een avond gratis zuipen voor jou dat ik niet afzeg
als ik wel op kom dagen betaal jij mijn drank, deal?
Vooral die eerste zin spreekt mij erg aan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:02 schreef Faithy het volgende:
als ik NIET kom, betaal ik jouw drank
kom ik wel, betaal jij mijn drank![]()
Waar en wanneer was dat ook al weer?quote:
Ik weet dat JIJ dat wel was.quote:
Maar organiseren kun je niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:09 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ik weet dat JIJ dat wel was.
Jij was echt bereid mij het Sacrament der Syervenden te geven.
En ook deze meet loopt weer op een mislukking uit.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:10 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Maar organiseren kun je niet.
Ik mag je gewoon niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:11 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
En ook deze meet loopt weer op een mislukking uit.
Shit!quote:
Sweet wet dreams, Faithy.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:14 schreef Faithy het volgende:
*slapen gaat*
vermaak jezelf nog maar even met jezelf quoten![]()
En vooral mij negeren he :|quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:15 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Shit!
Ik ben net stroop!
Ik kan geen vliegen van me af slaan.![]()
Hoi! Minkeltje!quote:
1 - 0 Links!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat, uit het hele topic, kan ik nog wel het meest begrijpen. Op zich.
Die O dien ik uit te spreken als "nul?"quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:16 schreef nietzman het volgende:
Ik ben er O, wat wil je nou?
ouwe zeur...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:11 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
En ook deze meet loopt weer op een mislukking uit.
Doe je best!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
('t zou fijn zijn als 'ie 'ns wat minder vaak gelijk zou hebben...)
Neah, oo, van oopa.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:24 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Die O dien ik uit te spreken als "nul?"
Met gebakken piepers in DE Twee (de kamer) zeker.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:37 schreef Jordy-B het volgende:
met bier en frituur in de drie zekers...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |