Je kunt de designer niet uit Lynx halen, Natalie.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:55 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hoor je dat, Nikky? Je moet
Lynx666 heeft gesproken
Btw Lynx, mooi usericon heb je!
Je kunt Lynx uit het 'FOK! designer-hok' halen, maar de Designer niet uit Lynx, dus.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je kunt de designer niet uit Lynx halen, Natalie.
Het blijft jeuken
* Lynx666 heeft gesproken.
dat ken ik.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:22 schreef MaxMark het volgende:
Ik ken eigenlijk niemand, maar het lijkt me wel een keer tof om op zo'n meet te komen. Ik ben ook al weer een tijdje groninger
Ik heb heulgaar wel vriendenquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:27 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
dat ken ik.![]()
ik heb ook geen vrienden![]()
Gezellig!quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:22 schreef MaxMark het volgende:
Ik ken eigenlijk niemand, maar het lijkt me wel een keer tof om op zo'n meet te komen. Ik ben ook al weer een tijdje groninger
Omdat t misschien gewoon erg gezellig is ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:35 schreef Faithy het volgende:
ik heb lekker al een slaapplaats![]()
![]()
Waarom denk je anders dat ik, wonende in Den Haag, een Groningen-meet organiseer...![]()
quote:
neh.. ik zocht een excuus om weer naar Groningen te 'moeten'quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:01 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
Omdat t misschien gewoon erg gezellig is ?
Dat bedoel ik dus juist mutsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:41 schreef Faithy het volgende:
get a room...
Zeg feefie, niet zo sjaggo kijkenquote:
Maak je nog een lijstje lieve, schattige, aandoenlijke faithy?quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:29 schreef nietzman het volgende:
Ik mag trouwens gerust op de 'zeker' lijst.
ja maar ik ga niet dat tering eind in een trein zitten naar groningenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als je ook komt kunnen we doktertje gaan spelen..
ja en terug dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:13 schreef Faithy het volgende:
je kan iig de heenreis met mij meerijden markje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |