Uhuh, Leeuwarden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:57 schreef Gizmo112 het volgende:
dus gezellig, al een locatie geprikt ?
Groningen!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:57 schreef Gizmo112 het volgende:
dus gezellig, al een locatie geprikt ?
Mooi,ik ben er vanaf een uurtje of 20.30.So count me in.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:03 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Groningen!
De datum staat ook al vast: 18 Maart!
Ik wachtte even op jouw bevestigingquote:
Nu die Q en Ook_gek nog een schop onder hun holquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wachtte even op jouw bevestiging.
.
4 uur hiervandaan.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:20 schreef moemoe het volgende:
Een meeting lijkt me leuk, alleen Groningen is hier ruim 3 uur vandaan.![]()
Dat moet je er maar voor over hebben.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:20 schreef moemoe het volgende:
Een meeting lijkt me leuk, alleen Groningen is hier ruim 3 uur vandaan.![]()
alsof jij komtquote:Op zondag 12 februari 2006 01:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat moet je er maar voor over hebben.![]()
Maart is ook geen mooie maand om het te plannen, dat moet je na 21 juli doen.quote:
Ach, rond september is er vast weer een grunn-meetquote:Op zondag 12 februari 2006 01:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maart is ook geen mooie maand om het te plannen, dat moet je na 21 juli doen.![]()
September moet wel lukken.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ach, rond september is er vast weer een grunn-meet
2x per jaar toch?
Oeh, is er aan die kant wel plek?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:41 schreef Faithy het volgende:
*kijkt andere kant op*
Ik was met andere dingen bezigquote:en waarom ben jij niet in de chat?![]()
Roosendaalquote:Op zondag 12 februari 2006 00:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
4 uur hiervandaan.
4,5
Geen excuus dus
Gezellig!quote:Op zondag 12 februari 2006 02:12 schreef ATuin-hek het volgende:
Zet mij maar als zeer waarschijnlijk
Jij komt toch ook wel hequote:
*vlucht*quote:Op zondag 12 februari 2006 16:05 schreef Lynx666 het volgende:
*opgewonden wordt*
He's gonna blow!quote:
rij je met Lynx meequote:Op zondag 12 februari 2006 16:30 schreef moemoe het volgende:
7.38 uur gaat de eerste trein terug.![]()
Met de auto zou kunnen, maar dan kan ik niet drinken.
*twijfel*
Ik rij met Minkeltje mee. Heen iig. Ligt aan evt slaapplek en andere factoren hoe ik terugkomquote:
brakquote:Op zondag 12 februari 2006 17:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik rij met Minkeltje mee. Heen iig. Ligt aan evt slaapplek en andere factoren hoe ik terugkom
Faithy bedoelde hier te zeggen: "Die mag ME niet." Minkeltje.quote:
BiAtchquote:
WIJ wel hoor!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:50 schreef Minkeltje het volgende:
Hey maar Opa, mocht Faithy nu uiteindelijk afhaken he... Dan gaan wij wel gewoon he ?
In Den Engel of in Den Bengel.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:06 schreef Loedertje het volgende:
Ik had tijdens dde laatste geplande Grunnmeeting een meeting in een fetish café in Antwerpen .
Waar gaan jullie deze meeting houden?
Ah je bent er al. Als je je in dit topic niet had gemeld dan had ik je een mail gestuurd.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:08 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
In Den Engel of in Den Bengel.
Auto kun je makkelijk parkeren bij Het Steen.
Van daar vijf minuten lopen.
Daar stinkt het zoquote:Op zondag 12 februari 2006 22:08 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
In Den Engel of in Den Bengel.
die zit in curacau geloof ikquote:Op maandag 13 februari 2006 21:45 schreef Mereltje het volgende:
tvdleur en Faithy ik heb weer een hoop gemist zie ik
Komt boebiedoe ook?
Die is al terug.quote:
vandaar dat nikky offline isquote:
Bedoel je te zeggen dat alleen Groningers mensen zijn?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:16 schreef Mereltje het volgende:
Wie komt er nou werkelijk uit Groningen zie weinig mensen op de lijst staan ..
Ja ik weet het ik ben moe.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:23 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Bedoel je te zeggen dat alleen Groningers mensen zijn?
En je interpunctie kan ook beter.
HoI MEDEMENS!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:26 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Ja ik weet het ik ben moe.
Maar dat bedoel ik inderdaad.
Laten we hier nou niet een slap slowchat topic van makenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:30 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
HoI MEDEMENS!
Hoe is het nu?
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:33 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Laten we hier nou niet een slap slowchat topic van maken![]()
Te laat, te laat!quote:
maar ik ben net weer vrijgezelquote:Op maandag 13 februari 2006 22:40 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Te laat, te laat!
Voorgoed te laat.
Toch zal ik aan je denken als ik het offer van mijn liefde op het altaar van Mereltje pleng.
Als het aan SANCTAsimplicissimus ligt wel natuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:01 schreef Wiets het volgende:
[..]
haha, grapjas.
JIj komt ook wel toch?![]()
Ik ga meestal aan een POL-meet in Groningen voorbij.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:05 schreef Mereltje het volgende:
Tja ik ga liever naar een POL-meet in Groningen, maar ja als alternatief.. misschien
Misschien kom ik ook wel, woon er nu tochquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:11 schreef Faithy het volgende:
Datum: 18 maart
Komen zeker:
Faithy (sleurt tvdleur mee)
Lynx666
Natalie
Minkeltje
Renesite
nikky
OoAstridoO
nietzman
Het_Biertje
Wiets
RealZeus
livEliveD
Heatwave
Misschien:
Ewaldus
heinl
Frotje
ook_gek
Qyroz
Gizmo112
En wij dan met z'n allen niet op komen dagen whehehe.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:59 schreef MMaRsu het volgende:
Misschien kom ik ook wel, woon er nu toch![]()
Ja, moet je ook vooral niet doen. Daarbij vind ik dat TARA zijn verjaardag op vrjdag moet vierenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:30 schreef HeatWave het volgende:
18e staat toch ook wel gewoon vast nu?
Je kan wel blijven switchen omdat er wat mensen niet kunnen, maar dat hou je op ELKE datum...
Ik nu ookquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, moet je ook vooral niet doen. Daarbij vind ik dat TARA zijn verjaardag op vrjdag moet vieren
kloptquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:23 schreef Faithy het volgende:
ja, daar zijn de mannen voor Heatwave, de 'echte mannen'
Hehehequote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:19 schreef nietzman het volgende:
[..]
En wij dan met z'n allen niet op komen dagen whehehe.
we doen de meeting gewoon op texelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:19 schreef nietzman het volgende:
[..]
En wij dan met z'n allen niet op komen dagen whehehe.
Cool, daar ben ik al jaren niet meer geweestquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:15 schreef Faithy het volgende:
[..]
we doen de meeting gewoon op texel
Achter in de rij, jijquote:[b]Op dinsdag 14 februari 2006 10:45
anders wil ik die slaapplek bij freecell en Tara wel confisceren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |