WIJ wel hoor!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:50 schreef Minkeltje het volgende:
Hey maar Opa, mocht Faithy nu uiteindelijk afhaken he... Dan gaan wij wel gewoon he ?
In Den Engel of in Den Bengel.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:06 schreef Loedertje het volgende:
Ik had tijdens dde laatste geplande Grunnmeeting een meeting in een fetish café in Antwerpen .
Waar gaan jullie deze meeting houden?
Ah je bent er al. Als je je in dit topic niet had gemeld dan had ik je een mail gestuurd.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:08 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
In Den Engel of in Den Bengel.
Auto kun je makkelijk parkeren bij Het Steen.
Van daar vijf minuten lopen.
Daar stinkt het zoquote:Op zondag 12 februari 2006 22:08 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
In Den Engel of in Den Bengel.
die zit in curacau geloof ikquote:Op maandag 13 februari 2006 21:45 schreef Mereltje het volgende:
tvdleur en Faithy ik heb weer een hoop gemist zie ik
Komt boebiedoe ook?
Die is al terug.quote:
vandaar dat nikky offline isquote:
Bedoel je te zeggen dat alleen Groningers mensen zijn?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:16 schreef Mereltje het volgende:
Wie komt er nou werkelijk uit Groningen zie weinig mensen op de lijst staan ..
Ja ik weet het ik ben moe.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:23 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Bedoel je te zeggen dat alleen Groningers mensen zijn?
En je interpunctie kan ook beter.
HoI MEDEMENS!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:26 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Ja ik weet het ik ben moe.
Maar dat bedoel ik inderdaad.
Laten we hier nou niet een slap slowchat topic van makenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:30 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
HoI MEDEMENS!
Hoe is het nu?
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:33 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Laten we hier nou niet een slap slowchat topic van maken![]()
Te laat, te laat!quote:
maar ik ben net weer vrijgezelquote:Op maandag 13 februari 2006 22:40 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Te laat, te laat!
Voorgoed te laat.
Toch zal ik aan je denken als ik het offer van mijn liefde op het altaar van Mereltje pleng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |