quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:22 schreef Lynx666 het volgende:
Mogelijke-meekom-en-terugvind-post
Ik kan beide data overigens weldenkik
Ja, maar ik ben niet van plan om tot 22.00 uur in een sauna te gaan zittenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:21 schreef teigan het volgende:
Maar Faithy, 25 maart is de saunameeting, jij zou toch ook mee????
En ik zou graag meewillen, maar kan zoals het er nu naar uitziet dus beide data niet...
uiteraardquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:07 schreef Renesite het volgende:
O kut, moet ik nog komen ook als trotse inwoner
In Zuidwolde waren we pas om 9 uur weg, het was er zo lekker....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:25 schreef Faithy het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet van plan om tot 22.00 uur in een sauna te gaan zitten![]()
Ik zit met hetzelfde \"probleem\"quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:07 schreef Renesite het volgende:
O kut, moet ik nog komen ook als trotse inwoner
ach, ik slaap toch in Groningen die avondquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:03 schreef teigan het volgende:
[..]
In Zuidwolde waren we pas om 9 uur weg, het was er zo lekker....
gelul, je kan best 1 avondje vrij makenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:19 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde \\\"probleem\\\".
K heb het de komende weekenden alleen beetje erg druk, verenigingsfeesten& snowboarden
gaan toch wel voor een Fok! meet
.
ik voel me vereerdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
gelul, je kan best 1 avondje vrij maken![]()
Als jij niet gaat, ga ik niet.
Als jij wel gaat, kijk ik nog wel ff
Je komt niet eens voor mij?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
gelul, je kan best 1 avondje vrij maken![]()
Als jij niet gaat, ga ik niet.
Als jij wel gaat, kijk ik nog wel ff
Er gaat niets boven groningen....quote:Op zondag 5 februari 2006 00:18 schreef Loedertje het volgende:
Ik kom nóóít meer in Groningen .![]()
Kutstad
Hoezo ?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:29 schreef Jordy-B het volgende:
\\\'t zou fijn zijn als Breuls en Iteejer zouden komen... Mogen ze als dank voor hun harde werken de hele avond gratis zuipen...
Op wie doel je nou?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:29 schreef Minkeltje het volgende:
De beste Fokkers allertijden ontmoeten
Mijzelf natuurlijkquote:
Met 2 uit dat lijstje kan ik meegaan......quote:Op zondag 5 februari 2006 18:33 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
Mijzelf natuurlijk, en misschien Wiets en Opa
Uiteraard, maar wie ben je eigenlijk. Volgens mij zit je ook in het kanaal #nikky maar ik weet niet wie je bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |