die is net niet slecht genoeg om grappig te zijn...quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:22 schreef HAL9000S het volgende:
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:20 schreef HijoDeDios het volgende:
Lesbie en Homo lopen door het bos.
Homo valt en kan niet meer op staan.
Lesbie gaat naar het huis van homo en zegt tegen de pappa van Homo:
'Homo viel!'.
nou...quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:24 schreef Bog het volgende:
[..]
die is net niet slecht genoeg om grappig te zijn...
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:24 schreef HijoDeDios het volgende:
Lopen die kippen tegen de muur; zeggen ze; 'Tok-tok-tok-tok-tok-tok-tok-tok-tok-tok.'.
ZOLANG IS ZN BROERquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:25 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
nou...Ik ken weinig grappen die zo tenenkrommend slecht zijn, en ik heb niet eens een goed gevoel voor humor.
Deze dan:
Hoelang is een Chinees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Valt een eend in de vijver PLONS!![]()
11
einzweidrei!!1
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:30 schreef coz het volgende:
3/4 van de domme blondjes moppen ?
waarom heeft een dom blondje een driehoekige kist nodig ?Echt slecht is ie nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
koe staat rustig in de weiquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:32 schreef HAL9000S het volgende:
Oke deze...
"He, was jij daar ook bij?"
waarbij?
"Aardbei!!!"![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:33 schreef coz het volgende:
[..]
koe staat rustig in de wei
duif vliegt over de wei , roekoe .. roekoe
waarop die koe teruggroet .. roeduif.. roeduif
Zelfs daar kan ik nog wel om lachenquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:34 schreef HijoDeDios het volgende:
BRUIN EN HARIG VAN DE PISTE...DE SKIWI!
quote:Daarnaast zijn er buitengewoon slechte moppen. Niemand lacht erom. Een voorbeeld: Het is geel en het rijdt achter een auto... Een banaanhangwagen. Als een mop al eens gehoord is, is het verrassingseffect weg. Sommige mensen doen dan alsof ze lachen, om de mopverteller niet teleur te willen stellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geniaalquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:36 schreef HAL9000S het volgende:
Een slechte mop volgens wikipedia:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:36 schreef HAL9000S het volgende:
Een slechte mop volgens wikipedia:
[..]![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Het is groen en vrolijk?!
Nou nou nou?!!! Hihihihihihi ik moet nu al lachen! [afbeelding]
Weet je het al nou nou nou nou nou?!!! Hahahihi hou me vast!HOU OP!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb buikpijn!!
dit is de beste slechtste tot nu toe![]()
![]()
quote:Three tomatos are walking down the street: Papa Tomato, Mama Tomato and Baby Tomato.
Baby Tomato start lagging behind and Papa Tomato gets very angry. He goes back, sqeezes him and says: "Ketchup"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:42 schreef Beach het volgende:
Waarom zijn negers zwart?En waarom zijn de onderkant van handen en voeten wit ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze stonden op handen en voeten toen ze gekleurd werden![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:42 schreef Beach het volgende:
Waarom zijn negers zwart?nee deze is echt niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deze is zo ontzettend slecht dat ie gewoon echt echt heeeel kut is
dit is gewoon niet leuk meer
geniaal
omg...quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:44 schreef coz het volgende:
http://www.donaldduck.nl/media/mop/rararaadsel/index.htm
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:44 schreef coz het volgende:
Het is groen en gierig?quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:44 schreef coz het volgende:
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Volgens mij bestaan er geen moppen die zo slecht zijn... heb je die zelf verzonnen ofzoquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Komt een man bij de engelse bakker
Man: Eén brood please.
Bakker: Excuse me?
Man: One brood please.
Bakker: I don't understand.
Man: I just want one brood, all you sell is brood, the thing you can eat and put peanutbutter and chocolatepaste on you know?!?
Bakker: Hahaha geintje ik spreek ook Nederlands, mn moeder komt uit Haarlem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Man: I just want one brood, all you sell is brood, the thing you can eat and put peanutbutter and chocolatepaste on you know?!?
Bakker: Hahaha geintje ik spreek ook Nederlands, mn moeder komt uit Haarlem.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Komt een man bij de bakker
Bakker: Wat kan ik voor je doen?
Man: HAHAHAHA, IK HEB JE MOEDER GENEUKT!!!
Bakker: Rot op pa, ik ben aan het werk.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Komt een Marokkaan bij de bakker...
Marokkaan: Doe mij die ene broodje, ja toch.
Bakker: Ga je er voor betalen?
Marokkaan: Ja.
Bakker: Leugens.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Komt een gabber bij de bakker...
Gabber: Lekker Hakkuh!
Bakker: Lekker Bakkuh!
Bakker: Wit broodje zeker?
Gabber: Eigen brood eerst.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:53 schreef Beach het volgende:
President Bush is ten einde raad. Leeft Osama bin Laden nog of ligt hij al een poosje onder de zoden? Osama is niet beroerd om Bush een handje te helpen. Vanuit zijn schuilplaats stuurt Bin Laden de Amerikaanse president een persoonlijke boodschap; 370HSSV-0773H. Kort maar krachtig. Bush weet niet waar hij het zoeken moet.
Op zoek naar de echtheid van het bericht schakelt Bush achtereenvolgens de FBI, de CIA en de NSA in. Stuk voor stuk halen de inlichtingendiensten bakzeil. Als laatste redmiddel vraagt het Witte Huis de Britse MI-6 om hulp. Nog geen twee minuten na het Amerikaanse verzoek, krijgt Washington antwoord; vertel de president dat hij het bericht op z'n kop leest.
gejat uit een ander topic![]()
inderdaadquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:54 schreef HAL9000S het volgende:
[..]![]()
![]()
Die is ook te leuk voor dit topic
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:56 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
"Steven Segal maakt top cd"
samenvatting anyonequote:Op donderdag 2 februari 2006 03:59 schreef sig000 het volgende:
Komt een kerel in de kroeg, staat daar een paard....![]()
Ja zegt die barkeeper als je dat paard laat lachen is 't hele avond gratis zuipen.
Ok geen probleem alleen jullie ff weg.
Ok zo druk was 't niet en na 2 min staat dat paard echt helemaal schuddebuikend te lachen.
Kerel voor nix zuipen en kroegbaas beetje pissed
Volgende dag die kerel weer
Ja Ho regels veranderd, Paard moet huilen.
Ook geen probleem en alleen ff iedereen weg.
Weer hele avond gratis .
Kroegbaas wiens zaak al jaren draaide op no go wilde wel ff weten hoe dat gelukt was.....
Nou simpel 1e keer vertelde ik die knol dat mijn lul groter was dan de zijne.
2e keer heb ik 't laten zien.
okquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:56 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
"Steven Segal maakt top cd"
wtf wtf dit is te slechtquote:Op donderdag 2 februari 2006 04:09 schreef iddqd het volgende:
http://rapidshare.de/files/11387159/137704549.mp3.html.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 04:09 schreef iddqd het volgende:
http://rapidshare.de/files/11387159/137704549.mp3.html.
omgquote:Op donderdag 2 februari 2006 04:39 schreef Pluto_Nium het volgende:
http://www.ikwilwatmetjed(...).aspx?filmpje_id=690![]()
OMGquote:Op donderdag 2 februari 2006 04:45 schreef Pluto_Nium het volgende:
http://www.ikwilwatmetjed(...).aspx?filmpje_id=965![]()
![]()
![]()
![]()
Deze is ook echt kankerbizarquote:Op donderdag 2 februari 2006 04:39 schreef Pluto_Nium het volgende:
http://www.ikwilwatmetjed(...).aspx?filmpje_id=690![]()
Die kut kamelen zijn steeds kwijt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 05:00 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Er loopt een man in de woestijn, hij vindt een kameel, maar de kameel vindt van niet.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 05:38 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Hamsteren!!!!!!! http://www.ikwilwatmetjed(...).aspx?filmpje_id=426
Hou me vast!quote:Op donderdag 2 februari 2006 05:06 schreef Orealo het volgende:
http://www.ikwilwatmetjed(...).aspx?filmpje_id=721
Oh mijn god![]()
zo droog![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
ik moest lachenquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:42 schreef Dribbel_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt een Belg bij een cafe en vraagt aan de barman waar de wc is.
Barman: "Die zit verstopt"
Belg: "Dat geeft niet, ik zoek hem wel"Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
HOLY MOLYquote:Op donderdag 2 februari 2006 04:55 schreef Pluto_Nium het volgende:
http://www.ikwilwatmetjed(...).aspx?filmpje_id=520
deze past perfect in dit topic![]()
Nog foutere:quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:33 schreef Radio-silence het volgende:
Erg foute...:
Wat is het veschil tussen een neger een een zak stront....
De zak![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:08 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nog foutere:
Hoe lang kan een Molsima haar stront op houden?
9 maanden![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
deze zijn echt te goedquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:44 schreef coz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom heeft beatrix een oranje telefoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind(t) een man een kameel in de woestijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love to be in charge
Heracles Black & White Army!!
Ere-divisie here we are, 3th year in a row!![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:47 schreef viz het volgende:
Wilt er een Belg in de lucht springen..Een Belg gaat op de grond zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom heeft een Belg na een middagje tuinieren een zwarte lul ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
Bart de graaff is ook dood hé?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love to be in charge
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:44 schreef Breemz het volgende:
vind(t) een man een kameel in de woestijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 05:00 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Er loopt een man in de woestijn, hij vindt een kameel, maar de kameel vindt van niet.Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...![]()
Er lopen 2 Belgen met een autodeur door de woestijn
Zegt de een tegen de ander: "Doe het raampje eens open, ik krijg het warm"
![]()
![]()
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
een boeing 747 met 299 belgen en 1 nederlander heeft onderweg een probleem, namelijk de onderkant valt van het vliegtuig af, iedereen hangt dus aan de bagagerekken boven de diepte, opeens spreekt de gezagsvoerder: ''we zijn te zwaar er zal een iemand zichzelf moeten loslaten'' waarop die nederlander spreekt; ''ik ben de enige nederlander dus ik over me op''.. Waarop al die belgen hard beginnen te klappen
België heeft een nieuw soort Vliegveld ontworpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belgie heeft een nieuw soort condoom uitgevonden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love to be in charge
Dude.quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:33 schreef Bog het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zeg ken jij dat gehucht?
welk gehucht?
CITRUSVRUCHT!!!
Die is écht kut.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Komt er een man bij de dokter.
Moet hij het opruimen
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Sanjeev Singh, een Indiër loopt in Engeland aan het strand, aan de krijtrotsen.
Een man vraagt hem: Are you relaxing?- No, I am SANJEEV singh antwoordt hij.
Hij loopt door, er wordt hem terug dezelfde vraag gesteld, opnieuw en opnieuw en hij raakt geïrriteerd.
Uiteindelijk vraagt hij aan één of andere man: Are you Relak Singh?
"Yes", antwoordt de man.
*pats!* Sanjeev singh geeft de man een mep rond zijn oren en schreeuwt: "Jij idioot! Iedereen is naar je op zoek, en jij zit hier een beetje in de zon te niksen!"
![]()
![]()
Een dwaas loopt in een doe-het-zelf zaak en zijn oog valt op een kettingzaag.
Hij vraagt aan de verkoper: hoeveel bomen kan je hiermee omzagen per uur?
Ooh, wel zeker 20 bomen is het antwoord.
En deze? Oh, 30 bomen per uur.
En wat is het beste model? Deze zaag kan 40 bomen in een uur omzagen!
Ok, perfect ik neem deze! klinkt het enthousiaste antwoord.
De volgende dag komt dezelfde dwaas woedend binnengestormd.
Hey, deze zaag is kut! Ik heb slechts 3 bomen per uur kunnen omzagen!
Nou, zegt de verkoper, dit begrijp ik niet, dit is onze beste zaag die we hebben.
Even geduld, ik zoek het uit!
Even later steekt de verkoper de stekker in het stopcontact, en de zaag geeft een luid gegrom.
Waarop de dwaas zegt: Hé, wat is dat geluid?![]()
Man vanuit België: How long does it take to fly to Florida?
Telefoniste: Just a second...
Thankx! zegt de Belg en hij legt de hoorn neer![]()
![]()
Two men, William and Mike go to France on a pleasure trip. They meet this Frenchman called Jean Paul and become good pals. Jean Paul finds these two men somewhat amusing and so he goes all out to make them happy. He treats them at pubs, bars, discotheques.
This goes on for a while until one fine day Jean Paul does not turn up. The Surds assume that some important work would have held him up and do not take a serious note of it. But, perhaps something was serious as Jean Paul does not turn up for next five days at a stretch.
At this they get alarmed and go to the police station to lodge a complaint. The inspector asks them to give details of the person who's missing. The following conversation follows:
William: Well, his name is Jean Paul..
Inspector: It's a very common name in France. Something more please..
Mike: Well, he is very tall..
Inspector: Most of the people in France are tall. Big deal..
William: Well, he's got blue eyes..
Inspector: Oh! no. Something more substantial..
Mike: I got it. This is slightly uncommon. I'm sure now you shall be able to track him. You see, He's got two holes in his ass..
Inspector: (shocked): Well, well, that's curious. Are you sure?
William: Ya! Ya!
Inspector: Are you definitely sure that this very personal info. you have is CORRECT?
Mike: Most certainly..
Inspector (still skeptical): But how're you so sure?
William: Simple. Whenever we used to go with him to the bar, everyone used to greet him as "Here comes Jean Paul with two assholes".![]()
Zitten 2 Belgen op Fokquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:09 schreef mmmarccc het volgende:
Staan 2 belgen voor het stoplicht
Zegt de ene belg: Het is groen
De andere: een kikker
Zegt de ene belg: Het is geel
De andere: een kikker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
met enkele mensen op een willekeurig persoon af stappen..
jij: 'hier, (gebarend met je handen) staat een paal he...?!'
andere persoon denkt mee te doen: 'uhhh.. ja?'
aanhang: 'neeeeeeeeeee joh! waaaaaaaaaa!!'
en weer weglopen
te flauw, maar omdat een oud klasgenoot deze grap echt te vaak uithaalde, en er ook echt als enige hard om lachtte issie nu gewoon leuk. maar dat zijn van die dingen.. die moet je meegemaakt hebben om de humor er van in te zien![]()
![]()
Het is een kikker en zegt: "kwaaaak...".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bobo, (een grote neger dus) is de liefde aan het bedrijven met zijn geliefde. Op een gegeven moment zegt Bobo tegen zijn vriendin met een zwaar accent "Jij zal Bobo een tijdje niet meer zien".
"Wat is er dan Bobo?" zegt zijn geschokte vriendin "Is je verblijfsvergunning toch niet rondgekomen en word je het land uitgezet?"
"Nee" zegt hij glimlachend, "Bobo gaat jou omdraaien".Oh![]()
vrolijke moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrolijke vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrolijk bronwaterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrolijke deoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrolijke zaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2 tieten in een enveloppe.hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen![]()
Het is groen en het plakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The End Times are wild![]()
Het is groen met een handtasje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The End Times are wild![]()
Het is groen en is hyper?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The End Times are wild![]()
Het is groen met pinda's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The End Times are wild![]()
Het is groen maar toch zwart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The End Times are wild![]()
Het is groen en is rond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The End Times are wild![]()
Het is groen en doet pijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The End Times are wild![]()
Het is groen en een NSB'er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The End Times are wild![]()
Het is groen en is blind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The End Times are wild![]()
Het is groen en komt uit Aruba?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The End Times are wild![]()
Deze vond ik echt geniaal.quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:42 schreef Dribbel_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.![]()
Het is groen en gevuld met stro?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The End Times are wild![]()
KIKKER COKTAILPRIKKER, HAHAHAHA.
Of doelde je daar niet op?.
Who's the leader of the club that's made for you and me?![]()
Waarom mag je nooit lachen als er een turk met een fiets onder de trein komt???Er is maar een ding lekkerder dan eten,![]()
Mijn fiets, wat doe je!quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:33 schreef Kokinopleiding het volgende:
Waarom mag je nooit lachen als er een turk met een fiets onder de trein komt???Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...![]()
Ok 2 belgen bij de auto. Vraagt de ene: Doet mijn licht het?
Nu wel...... Nu nie....... Nu wel........... Nu nie........ Nu wel........Nu nie...............Nu Wel............Nu Nie......... ..... .... ...... ..................... .......![]()
![]()
dan weet je zeker ook wel wie de trihatlon hebben uit gevonden?Er is maar een ding lekkerder dan eten,![]()
Ja, een zeker iemand die lopend naar het zwembad ging, en fietsend terug.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:36 schreef Kokinopleiding het volgende:
dan weet je zeker ook wel wie de trihatlon hebben uit gevonden?Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...![]()
Dat kan goed je eigen fiets zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:33 schreef Kokinopleiding het volgende:
Waarom mag je nooit lachen als er een turk met een fiets onder de trein komt???![]()
![]()
Vertel 'm dan ook goed:quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:36 schreef sig000 het volgende:
Ok 2 belgen bij de auto. Vraagt de ene: Doet mijn licht het?
Nu wel...... Nu nie....... Nu wel........... Nu nie........ Nu wel........Nu nie...............Nu Wel............Nu Nie......... ..... .... ...... ..................... .......![]()
Vraagt een automobilist aan een Belg: Wil je kijken of mijn richtaanwijzer het doet?
Belg: Ja, nee, ja, nee...Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:38 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Vertel 'm dan ook goed:
Vraagt een automobilist aan een Belg: Wil je kijken of mijn richtaanwijzer het doet?
Belg: Ja, nee, ja, nee...ik moest lachen
We don't make mistakes in our world, only happy accidents ***![]()
Wat is er sneller, een krokodil of een haas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee waren 2 Belgen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:38 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Vertel 'm dan ook goed:
Belg: Ja, nee, ja, nee...![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Komt Darth Vader bij de bakker...
Darth Vader: Luke, i am your father...
Bakker: Maar ik ben Luke niet, ik ben de bakker.
Darth Vader: Oh, doe dan maar een halfje wit.!
Nee.![]()
In een bruine kroeg
Roodharige chick: wie wil er met me spelen
Bangbros: 10 over rood graagUll de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.![]()
Die is wel fuckablequote:Op donderdag 2 februari 2006 04:45 schreef Pluto_Nium het volgende:
http://www.ikwilwatmetjed(...).aspx?filmpje_id=965![]()
![]()
![]()
Asjemenou![]()
2 mannen voor het stoplicht;
man1; het is groen
man2; eeuh een kikker!*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*![]()
Waarom heeft een belg in de woestijn een boomstam bij?
Als ie dan moet wegrennen gooit die de boom weg en kan ie nog harder rennen BWAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHA!
Het is groen en vierkant?
Een blauwe cirkel WMAHAHAHAHHAHAAHA!@@!!*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:44 schreef Vampz het volgende:
Waarom heeft een belg in de woestijn een boomstam bij?
Als ie dan moet wegrennen gooit die de boom weg en kan ie nog harder rennen BWAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHA!![]()
![]()
![]()
De Vaalserberg heeft dit jaar 10 levens geëist.
Gelukkig is men niet op de eis ingegaan.
Komt een vis bij de dokter. Dokter: "ik zie het al, uit de kom!"
Vicariously I live while the whole world dies![]()
Op een dag belt de koning van België Beatrix op met het volgende verhaal:
"Jullie lachen altijd om ons met jullie belgenmoppen, maar doen jullie nou eens een keer iets waar wij een keer om kunnen lachen"
Beatrix heeft toch wel een beetje medelijden en zegt toe iets stoms te zullen doen.
Zo gezegd, zo gedaan. 3 maanden later belt Beatrix koning Albert op en vertelt hem dat ze een brug hebben gebouwd in de Sahara.
Albert komt niet meer bij en is zeer tevreden. Het verhaal verschijnt dezelfde dag nog overal in België in de media.
Na een maandje of 6 belt Albert Beatrix weer op om te zeggen dat het wel mooi is geweest zo en dat ze die brug wel weer mogen afbreken. "Dat willen we wel" antwoord Beatrix, "maar er staan nog tientallen Belgen op te vissen".
![]()
![]()
![]()
![]()
Hee hee hee nu komt ie hoor!!![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
..![]()
![]()
Hoe maak je een Belg gek?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!:D![]()
![]()
![]()
LOLLERROFL!!!11111
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:04 schreef LedZep het volgende:
Hee hee hee nu komt ie hoor!!![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
..![]()
![]()
Hoe maak je een Belg gek?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!:D![]()
![]()
![]()
LOLLERROFL!!!11111
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!
![]()
![]()
![]()
ik lachte.quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Bakker: Hahaha geintje ik spreek ook Nederlands, mn moeder komt uit Haarlem.geniaal topic.
![]()
![]()
Het begint met en K, eindigt op een T, er zit vaak (donker) haar op, en als het goed is is het nat van binnen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zzz![]()
Je trekt 'm wel een beetje uit z'n verband zoquote:Op woensdag 8 februari 2006 04:22 schreef Bog het volgende:
DE MOP VAN DE MUMMIE IS NOG NIET GEWEEST!!!
ken je de mop van de mummie?
ingewikkeld he!
zzz![]()
Het heeft een rode muts, woont in het bos en gebruikt een zeer verouderde computerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!:D
![]()
![]()
![]()
!!11!!!!!honderdelfduizendhonderdelf!!1!!
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!![]()
Komt een man bij de dokter, zegt ie: als ik hier druk met mijn vinger doet het pijn, en als ik hier druk ook en hier en hier etc. Dokter, wat is er aan de hand?
Dokter: U heeft een gebroken vinger.
Emo is een volledig geaccepteerde, edoch niet al te langdurige, levensstijl...![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:37 schreef freiss het volgende:
Het heeft een rode muts, woont in het bos en gebruikt een zeer verouderde computerhou op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!:D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt Peter R de Vries bij de patatboer.
Peter: doe mij maar een patat speciaal
patatboer: met of zonder alibi
![]()
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Het is wit en het ontploft...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
hoe kan ik in Godsnaam toch dubbelliggen door al die flauwe humor?
Ik zuig zelf wat betreft moppen vertellen.![]()
Het is wit en het rijdtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het heeft 4 poten en het blaftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is groen en er zitten nootjes inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emo is een volledig geaccepteerde, edoch niet al te langdurige, levensstijl...![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:05 schreef taart het volgende:
Het heeft 4 poten en het blaftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:07 schreef Soepblik het volgende:
Het is groen en er zitten nootjes inHet is groen en het plaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
man deze weet ik nog van de basisschool en das meer dan 14 jaar geleden
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:19 schreef koffiekoekje het volgende:
Komt een homo thuis, zegt ie: "Ze hebben me in het o-tje genomen"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik weet geen plaatjes meerquote:en Ya RLY heeft weinig zin
Hee hee hee hier's nog 1!!!![]()
![]()
Staan zo een Nederland, Jood en een Duitser op een brandend flatgebouw, helemaal bang natuurlijk. Nou, 100 meter beneden op de straat staan zo brandweerlui met een schepnet en zeggen zo van: "Hee, spring naar beneden, WE-VANGEN-JULLIE-OP!!!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou oke, de Duitser is wel een beetje angstig maar springt naar beneden. Nou de brandweerman met het vangnet gaat er precies onder staan en vangt em keurig op. Nou nu de Nederland. Ook hij springt en wordt opgevangen. Nou die Jood helemaal blij en denkt: dat is makkelijk, en hij springt ook...
![]()
![]()
![]()
!!!!! ROFL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOL!!!11111
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:19 schreef koffiekoekje het volgende:
Komt een homo thuis, zegt ie: "Ze hebben me in het o-tje genomen"
![]()
![]()
![]()
Vicariously I live while the whole world dies![]()
Waar is dat plaatje waar ze snel achter elkaar aan komen? (Die uilen)quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:24 schreef Beach het volgende:
[..]
ik weet geen plaatjes meeren Ya RLY heeft weinig zin
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:27 schreef LedZep het volgende:
[..]
Waar is dat plaatje waar ze snel achter elkaar aan komen? (Die uilen)
deze?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
dezequote:Op woensdag 8 februari 2006 15:24 schreef Beach het volgende:
[..]
ik weet geen plaatjes meeren Ya RLY heeft weinig zin
:
![]()
![]()
Hee komt zo een lieve aardige Duitser..
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:39 schreef Beach het volgende:
[..]
ik lig ook altijd dubbel om die 'o rly' uilen![]()
![]()
![]()
Kom ik zo een duitser tegen op straat.
ik zo: "Du hasst etwas verloren.
duitser: "Wass denn?"
ik: "Der Krieg"
![]()
![]()
![]()
11111onoenoeneonejlevenen100eightysic
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:41 schreef Beach het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is paars met geel en racet van een berg afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe noem je het paren van 2 ijsberen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zzz![]()
Wat is het verschil tussen een Nederlander en een Surinamer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHLOLLEROFL!!111!!!!AHAHAHAAHAHA![]()
OKE LET OP!!! IK HEB NU DE MEEST GENIALE SLECHTE MOP *OOIT* VERZONNEN!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom moet je een Turk nooit in een vuilnisbak stoppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!!!!111![]()
zit een belg in engeland op de stoep, valt ie der zomaar vanaf
word ie wakker in een ziekenhuis, zegt de zuster " how do you feel"
zegt die belg " nou plat op me bek "pies on joe toe![]()
Sexuele voorlichting...
Wat krijg je al je vriendin een spiraaltje gaat gebruiken in plaats van de pil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Komt een gabber bij de bakker...
Gabber: Lekker Hakkuh!
Bakker: Lekker Bakkuh!
Bakker: Wit broodje zeker?
Gabber: Eigen brood eerst.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:42 schreef Dribbel_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ge-wel-dig gewoon
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:56 schreef viz het volgende:
Het is rood en het vleigt door de Tweede KamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:37 schreef freiss het volgende:
Het heeft een rode muts, woont in het bos en gebruikt een zeer verouderde computerhierom moest k ook hard lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!:D
![]()
![]()
![]()
![]()
toch wel de leukste 4 van het topicToo much is never enough!![]()
Ik heb hem nog zelf bedacht ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:04 schreef The6thgate het volgende:
[..]
[..]
![]()
ge-wel-dig gewoon
![]()
[..]
[..]
hierom moest k ook hard lachen![]()
toch wel de leukste 4 van het topic![]()
HJ 14-punt-gift.
Pakt jantje een koekje
zegt z'n pa: zou je dat niet vragen?
jantje: nee, want kinderen die vragen worden overgeslagen![]()
![]()
![]()
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:41 schreef Beach het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet het niet 'Den Krieg' zijn trouwens?"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"![]()
Loopt een man in Amsterdam en ziet een toerist water uit de gracht drinken.
Man: Meneer dat moet u niet doen, het water is zwaar vervuild.
Toerist: Was sagen Sie?
Man: Mit zwei handen trinken!Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...![]()
Doet me denken aan deze mop:quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:29 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Loopt een man in Amsterdam en ziet een toerist water uit de gracht drinken.
Man: Meneer dat moet u niet doen, het water is zwaar vervuild.
Toerist: Was sagen Sie?
Man: Mit zwei handen trinken!
Komt een Duitser bij een timmerman.
Timmerman: Hé! Hallo!
Duitser: Was sagen Sie?
Timmerman: Planken![]()
HJ 14-punt-gift.
Engelsman: Wat is your job?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:31 schreef freiss het volgende:
[..]
Doet me denken aan deze mop:
Komt een Duitser bij een timmerman.
Timmerman: Hé! Hallo!
Duitser: Was sagen Sie?
Timmerman: Planken![]()
NLer: I fok horses.
Engelsman: Pardon?
NLer: Ja, paarden ja.
![]()
![]()
![]()
-edit-
[ Bericht 3% gewijzigd door koffiekoekje op 08-02-2006 17:30:25 ]![]()
tis echt gebeurd overigens.. alleen hij ging een beetje andersquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Engelsman: Wat is your job?
NLer: Ik fok paarden.
Engelsman: Pardon?
NLer: Ja, paarden ja.
![]()
![]()
![]()
Engelsman vraagt wat ie voor werk doet ja..
NLer: i fok horses
Engelsman![]()
heb nog ergens een filmpje ofzo zal 's zoeken
![]()
![]()
![]()
edit: stukje gevonden op wikipediaquote:"I fok horses"
Should be "I breed horses"(in Dutch: "Ik fok paarden")
Minister Gerbrandy to the British Prime-Minister Churchill. He meant to say that he breeds horses. Dutch breeding is fokken. However in pronunciation similar to the somewhat ruder English fuck, which is actually derived from the Dutch fokken.Huilen dan.![]()
Oja zo was ie. wist het niet meer preciesquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
tis echt gebeurd overigens.. alleen hij ging een beetje anders
Engelsman vraagt wat ie voor werk doet ja..
NLer: i fok horses
Engelsman![]()
heb nog ergens een filmpje ofzo zal 's zoeken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:31 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Je trekt 'm wel een beetje uit z'n verband zo![]()
![]()
![]()
My god...die hoor je nog zo vaakquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:32 schreef HAL9000S het volgende:
Oke deze...
"He, was jij daar ook bij?"
waarbij?
"Aardbei!!!"![]()
![]()
Geniaal
I see myself as an intelligent, sensitive human, with the soul of a clown which forces me to blow it at the most important moments.![]()
of deze:quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:15 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
My god...die hoor je nog zo vaakGeniaal
![]()
"hhadieoloanhie"
wat?
KATTEGAT!!!!![]()
Ik had eens op vakantie iest van 40 van die Paulus grappen verzonnen
HJ 14-punt-gift.
Het heeft een rode muts, woont in het bos en schreewt om hulp?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HJ 14-punt-gift.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:20 schreef freiss het volgende:
Het heeft een rode muts, woont in het bos en schreewt om hulp?rode muts, woont in het bos, en is groenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rode muts woont in het bos en slaat iedereen vet in elkaar enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rode muts woont in het bos en gooit een muntje omhoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rode muts woont in het bos en flost altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rode muts woont in het bos en presenteert het nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rode muts woont in het bos en duikt onder waterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rode muts woont in het bos en gaat helemaal losSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rode muts woont in het bos en heeft een beetje teveel gezopen volgens mij wantee, nou als ik hem zo zie nou dan weet je het wel, dat gaat niet meer goed hoor kan ik je vertellen, sodemieters, gaatie wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:34 schreef Bog het volgende:
[..]
rode muts, woont in het bos, en is groenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rode muts woont in het bos en slaat iedereen vet in elkaar enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rode muts woont in het bos en gooit een muntje omhoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rode muts woont in het bos en flost altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rode muts woont in het bos en presenteert het nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rode muts woont in het bos en duikt onder waterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rode muts woont in het bos en gaat helemaal losSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rode muts woont in het bos en heeft een beetje teveel gezopen volgens mij wantee, nou als ik hem zo zie nou dan weet je het wel, dat gaat niet meer goed hoor kan ik je vertellen, sodemieters, gaatie wel?rode muts woont in het bos en gaat heel snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
rode muts, woont in het bos en spreekt Grieksquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:34 schreef Bog het volgende:
*knip*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
HJ 14-punt-gift.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:39 schreef freiss het volgende:
[..]
rode muts, woont in het bos en spreekt GrieksRode muts, woont in het bos is leider van een onafhankelijke militante beweging:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HI-LA-RISCH
I see myself as an intelligent, sensitive human, with the soul of a clown which forces me to blow it at the most important moments.![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:45 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Rode muts, woont in het bos is leider van een onafhankelijke militante beweging:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HI-LA-RISCH
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HJ 14-punt-gift.
Ken jij die grap van die auto zonder wielen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:49 schreef Maikuuul het volgende:
Ken jij die grap van die auto zonder wielen ?Ik pis goddomme in me BROEK van het lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi
HOE KOMT IE DAN VOORUIT HEE?? Zo zonder wielûh?!![]()
![]()
HWHAHAHAHAHAI see myself as an intelligent, sensitive human, with the soul of a clown which forces me to blow it at the most important moments.![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:51 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Ik pis goddomme in me BROEK van het lachen
HOE KOMT IE DAN VOORUIT HEE?? Zo zonder wielûh?!![]()
![]()
HWHAHAHAHAHA![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:45 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Rode muts, woont in het bos is leider van een onafhankelijke militante beweging:Ik lachteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HI-LA-RISCH
![]()
![]()
![]()
![]()
rode muts, woont in het bos en is bruin en van chocolaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:00 schreef Bog het volgende:
rode muts, woont in het bos en is bruin en van chocolaPaulus de CHOQ-kabouter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: