Mijn fiets, wat doe je!quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:33 schreef Kokinopleiding het volgende:
Waarom mag je nooit lachen als er een turk met een fiets onder de trein komt???
Ja, een zeker iemand die lopend naar het zwembad ging, en fietsend terug.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:36 schreef Kokinopleiding het volgende:
dan weet je zeker ook wel wie de trihatlon hebben uit gevonden?
Dat kan goed je eigen fiets zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:33 schreef Kokinopleiding het volgende:
Waarom mag je nooit lachen als er een turk met een fiets onder de trein komt???
Vertel 'm dan ook goed:quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:36 schreef sig000 het volgende:
Ok 2 belgen bij de auto. Vraagt de ene: Doet mijn licht het?
Nu wel...... Nu nie....... Nu wel........... Nu nie........ Nu wel........Nu nie...............Nu Wel............Nu Nie......... ..... .... ...... ..................... .......![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:38 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Vertel 'm dan ook goed:
Vraagt een automobilist aan een Belg: Wil je kijken of mijn richtaanwijzer het doet?
Belg: Ja, nee, ja, nee...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee waren 2 Belgen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:38 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Vertel 'm dan ook goed:
Vraagt een automobilist aan een Belg: Wil je kijken of mijn richtaanwijzer het doet?
Belg: Ja, nee, ja, nee...
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Komt Darth Vader bij de bakker...
Darth Vader: Luke, i am your father...
Bakker: Maar ik ben Luke niet, ik ben de bakker.
Darth Vader: Oh, doe dan maar een halfje wit.
Die is wel fuckablequote:Op donderdag 2 februari 2006 04:45 schreef Pluto_Nium het volgende:
http://www.ikwilwatmetjed(...).aspx?filmpje_id=965![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:44 schreef Vampz het volgende:
Waarom heeft een belg in de woestijn een boomstam bij?
Als ie dan moet wegrennen gooit die de boom weg en kan ie nog harder rennen BWAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHA!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!:D![]()
![]()
![]()
LOLLERROFL!!!11111
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:04 schreef LedZep het volgende:
Hee hee hee nu komt ie hoor!!![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
..![]()
![]()
Hoe maak je een Belg gek?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!:D![]()
![]()
![]()
LOLLERROFL!!!11111
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!
![]()
![]()
ik lachte.quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Komt een man bij de engelse bakker
Man: Eén brood please.
Bakker: Excuse me?
Man: One brood please.
Bakker: I don't understand.
Man: I just want one brood, all you sell is brood, the thing you can eat and put peanutbutter and chocolatepaste on you know?!?
Bakker: Hahaha geintje ik spreek ook Nederlands, mn moeder komt uit Haarlem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zzz
Je trekt 'm wel een beetje uit z'n verband zoquote:Op woensdag 8 februari 2006 04:22 schreef Bog het volgende:
DE MOP VAN DE MUMMIE IS NOG NIET GEWEEST!!!
ken je de mop van de mummie?
ingewikkeld he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!:D
![]()
![]()
![]()
!!11!!!!!honderdelfduizendhonderdelf!!1!!
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:37 schreef freiss het volgende:
Het heeft een rode muts, woont in het bos en gebruikt een zeer verouderde computerhou op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!:D
![]()
![]()
![]()
!!11!!!!!honderdelfduizendhonderdelf!!1!!
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emo is een volledig geaccepteerde, edoch niet al te langdurige, levensstijl...
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:05 schreef taart het volgende:
Het heeft 4 poten en het blaftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:07 schreef Soepblik het volgende:
Het is groen en er zitten nootjes inHet is groen en het plaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
man deze weet ik nog van de basisschool en das meer dan 14 jaar geleden
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:19 schreef koffiekoekje het volgende:
Komt een homo thuis, zegt ie: "Ze hebben me in het o-tje genomen"
![]()
![]()
![]()
ik weet geen plaatjes meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!! ROFL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOL!!!11111
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:19 schreef koffiekoekje het volgende:
Komt een homo thuis, zegt ie: "Ze hebben me in het o-tje genomen"
![]()
![]()
![]()
Waar is dat plaatje waar ze snel achter elkaar aan komen? (Die uilen)quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:24 schreef Beach het volgende:
[..]
ik weet geen plaatjes meeren Ya RLY heeft weinig zin
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:27 schreef LedZep het volgende:
[..]
Waar is dat plaatje waar ze snel achter elkaar aan komen? (Die uilen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |