Mijn fiets, wat doe je!quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:33 schreef Kokinopleiding het volgende:
Waarom mag je nooit lachen als er een turk met een fiets onder de trein komt???
Ja, een zeker iemand die lopend naar het zwembad ging, en fietsend terug.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:36 schreef Kokinopleiding het volgende:
dan weet je zeker ook wel wie de trihatlon hebben uit gevonden?
Dat kan goed je eigen fiets zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:33 schreef Kokinopleiding het volgende:
Waarom mag je nooit lachen als er een turk met een fiets onder de trein komt???
Vertel 'm dan ook goed:quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:36 schreef sig000 het volgende:
Ok 2 belgen bij de auto. Vraagt de ene: Doet mijn licht het?
Nu wel...... Nu nie....... Nu wel........... Nu nie........ Nu wel........Nu nie...............Nu Wel............Nu Nie......... ..... .... ...... ..................... .......![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:38 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Vertel 'm dan ook goed:
Vraagt een automobilist aan een Belg: Wil je kijken of mijn richtaanwijzer het doet?
Belg: Ja, nee, ja, nee...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee waren 2 Belgen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:38 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Vertel 'm dan ook goed:
Vraagt een automobilist aan een Belg: Wil je kijken of mijn richtaanwijzer het doet?
Belg: Ja, nee, ja, nee...
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Komt Darth Vader bij de bakker...
Darth Vader: Luke, i am your father...
Bakker: Maar ik ben Luke niet, ik ben de bakker.
Darth Vader: Oh, doe dan maar een halfje wit.
Die is wel fuckablequote:Op donderdag 2 februari 2006 04:45 schreef Pluto_Nium het volgende:
http://www.ikwilwatmetjed(...).aspx?filmpje_id=965![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:44 schreef Vampz het volgende:
Waarom heeft een belg in de woestijn een boomstam bij?
Als ie dan moet wegrennen gooit die de boom weg en kan ie nog harder rennen BWAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHA!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!:D![]()
![]()
![]()
LOLLERROFL!!!11111
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:04 schreef LedZep het volgende:
Hee hee hee nu komt ie hoor!!![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
..![]()
![]()
Hoe maak je een Belg gek?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!:D![]()
![]()
![]()
LOLLERROFL!!!11111
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!
![]()
![]()
ik lachte.quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Komt een man bij de engelse bakker
Man: Eén brood please.
Bakker: Excuse me?
Man: One brood please.
Bakker: I don't understand.
Man: I just want one brood, all you sell is brood, the thing you can eat and put peanutbutter and chocolatepaste on you know?!?
Bakker: Hahaha geintje ik spreek ook Nederlands, mn moeder komt uit Haarlem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zzz
Je trekt 'm wel een beetje uit z'n verband zoquote:Op woensdag 8 februari 2006 04:22 schreef Bog het volgende:
DE MOP VAN DE MUMMIE IS NOG NIET GEWEEST!!!
ken je de mop van de mummie?
ingewikkeld he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!:D
![]()
![]()
![]()
!!11!!!!!honderdelfduizendhonderdelf!!1!!
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:37 schreef freiss het volgende:
Het heeft een rode muts, woont in het bos en gebruikt een zeer verouderde computerhou op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!:D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emo is een volledig geaccepteerde, edoch niet al te langdurige, levensstijl...
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:05 schreef taart het volgende:
Het heeft 4 poten en het blaftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:07 schreef Soepblik het volgende:
Het is groen en er zitten nootjes inHet is groen en het plaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
man deze weet ik nog van de basisschool en das meer dan 14 jaar geleden
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:19 schreef koffiekoekje het volgende:
Komt een homo thuis, zegt ie: "Ze hebben me in het o-tje genomen"
![]()
![]()
![]()
ik weet geen plaatjes meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!! ROFL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOL!!!11111
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:19 schreef koffiekoekje het volgende:
Komt een homo thuis, zegt ie: "Ze hebben me in het o-tje genomen"
![]()
![]()
![]()
Waar is dat plaatje waar ze snel achter elkaar aan komen? (Die uilen)quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:24 schreef Beach het volgende:
[..]
ik weet geen plaatjes meeren Ya RLY heeft weinig zin
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:27 schreef LedZep het volgende:
[..]
Waar is dat plaatje waar ze snel achter elkaar aan komen? (Die uilen)
dezequote:Op woensdag 8 februari 2006 15:24 schreef Beach het volgende:
[..]
ik weet geen plaatjes meeren Ya RLY heeft weinig zin
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:39 schreef Beach het volgende:
[..]
ik lig ook altijd dubbel om die 'o rly' uilen![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:41 schreef Beach het volgende:
Kom ik zo een duitser tegen op straat.
ik zo: "Du hasst etwas verloren.
duitser: "Wass denn?"
ik: "Der Krieg"
![]()
![]()
![]()
11111onoenoeneonejlevenen100eightysic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zzz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHLOLLEROFL!!111!!!!AHAHAHAAHAHA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!!!!111
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Komt een gabber bij de bakker...
Gabber: Lekker Hakkuh!
Bakker: Lekker Bakkuh!
Bakker: Wit broodje zeker?
Gabber: Eigen brood eerst.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Komt een man bij de bakker
Bakker: Wat kan ik voor je doen?
Man: HAHAHAHA, IK HEB JE MOEDER GENEUKT!!!
Bakker: Rot op pa, ik ben aan het werk.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:56 schreef viz het volgende:
Het is rood en het vleigt door de Tweede KamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:37 schreef freiss het volgende:
Het heeft een rode muts, woont in het bos en gebruikt een zeer verouderde computerhierom moest k ook hard lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!:D
![]()
![]()
![]()
![]()
toch wel de leukste 4 van het topicToo much is never enough!
Ik heb hem nog zelf bedacht ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:04 schreef The6thgate het volgende:
[..]
[..]
![]()
ge-wel-dig gewoon
![]()
[..]
[..]
hierom moest k ook hard lachen![]()
toch wel de leukste 4 van het topic
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:41 schreef Beach het volgende:
Kom ik zo een duitser tegen op straat.
ik zo: "Du hasst etwas verloren.
duitser: "Wass denn?"
ik: "Der Krieg"
![]()
![]()
![]()
11111onoenoeneonejlevenen100eightysic
Doet me denken aan deze mop:quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:29 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Loopt een man in Amsterdam en ziet een toerist water uit de gracht drinken.
Man: Meneer dat moet u niet doen, het water is zwaar vervuild.
Toerist: Was sagen Sie?
Man: Mit zwei handen trinken!
Engelsman: Wat is your job?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:31 schreef freiss het volgende:
[..]
Doet me denken aan deze mop:
Komt een Duitser bij een timmerman.
Timmerman: Hé! Hallo!
Duitser: Was sagen Sie?
Timmerman: Planken![]()
tis echt gebeurd overigens.. alleen hij ging een beetje andersquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Engelsman: Wat is your job?
NLer: Ik fok paarden.
Engelsman: Pardon?
NLer: Ja, paarden ja.
![]()
![]()
![]()
quote:"I fok horses"
Should be "I breed horses"(in Dutch: "Ik fok paarden")
Minister Gerbrandy to the British Prime-Minister Churchill. He meant to say that he breeds horses. Dutch breeding is fokken. However in pronunciation similar to the somewhat ruder English fuck, which is actually derived from the Dutch fokken.
Oja zo was ie. wist het niet meer preciesquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
tis echt gebeurd overigens.. alleen hij ging een beetje anders
Engelsman vraagt wat ie voor werk doet ja..
NLer: i fok horses
Engelsman![]()
heb nog ergens een filmpje ofzo zal 's zoeken
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:31 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Je trekt 'm wel een beetje uit z'n verband zo![]()
My god...die hoor je nog zo vaakquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:32 schreef HAL9000S het volgende:
Oke deze...
"He, was jij daar ook bij?"
waarbij?
"Aardbei!!!"![]()
![]()
of deze:quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:15 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
My god...die hoor je nog zo vaakGeniaal
![]()
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:20 schreef freiss het volgende:
Het heeft een rode muts, woont in het bos en schreewt om hulp?rode muts, woont in het bos, en is groenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rode muts woont in het bos en slaat iedereen vet in elkaar enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rode muts woont in het bos en gooit een muntje omhoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rode muts woont in het bos en flost altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rode muts woont in het bos en presenteert het nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rode muts woont in het bos en duikt onder waterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rode muts woont in het bos en gaat helemaal losSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rode muts woont in het bos en heeft een beetje teveel gezopen volgens mij wantee, nou als ik hem zo zie nou dan weet je het wel, dat gaat niet meer goed hoor kan ik je vertellen, sodemieters, gaatie wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:34 schreef Bog het volgende:
[..]
rode muts, woont in het bos, en is groenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rode muts woont in het bos en slaat iedereen vet in elkaar enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rode muts woont in het bos en gooit een muntje omhoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rode muts woont in het bos en flost altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rode muts woont in het bos en presenteert het nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rode muts woont in het bos en duikt onder waterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rode muts woont in het bos en gaat helemaal losSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rode muts woont in het bos en heeft een beetje teveel gezopen volgens mij wantee, nou als ik hem zo zie nou dan weet je het wel, dat gaat niet meer goed hoor kan ik je vertellen, sodemieters, gaatie wel?rode muts woont in het bos en gaat heel snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
rode muts, woont in het bos en spreekt Grieksquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:34 schreef Bog het volgende:
*knip*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:39 schreef freiss het volgende:
[..]
rode muts, woont in het bos en spreekt GrieksRode muts, woont in het bos is leider van een onafhankelijke militante beweging:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HI-LA-RISCH
I see myself as an intelligent, sensitive human, with the soul of a clown which forces me to blow it at the most important moments.![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:45 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Rode muts, woont in het bos is leider van een onafhankelijke militante beweging:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HI-LA-RISCH
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!![]()
Ken jij die grap van die auto zonder wielen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:49 schreef Maikuuul het volgende:
Ken jij die grap van die auto zonder wielen ?Ik pis goddomme in me BROEK van het lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi
HOE KOMT IE DAN VOORUIT HEE?? Zo zonder wielûh?!![]()
![]()
HWHAHAHAHAHAI see myself as an intelligent, sensitive human, with the soul of a clown which forces me to blow it at the most important moments.![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:51 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Ik pis goddomme in me BROEK van het lachen
HOE KOMT IE DAN VOORUIT HEE?? Zo zonder wielûh?!![]()
![]()
HWHAHAHAHAHA![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:45 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Rode muts, woont in het bos is leider van een onafhankelijke militante beweging:Ik lachteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HI-LA-RISCH
![]()
![]()
![]()
![]()
rode muts, woont in het bos en is bruin en van chocolaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:00 schreef Bog het volgende:
rode muts, woont in het bos en is bruin en van chocolaPaulus de CHOQ-kabouter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: