En wat doen jullie daar dan mee gewoon uit de Cup kicken?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:37 schreef -J-D- het volgende:
Hoolies FC en FC Vreg hebben een WO veroorzaakt in ronde 1.
FC Vreg heeft amper ingelogd en heeft dus nog geen kans gezien om te reageren.
Hoolies FC is wel online geweest, maar reageerde nog niet op de vraag of ze nog meedoen.
Ik wacht dit enkele dagen af. UITERLIJK dit weekend zal er duidelijkheid zijn, dan wel van hen, dan wel van ons.
Stel je voor dat ze niet reageren, geef dan eens een alternatief?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
En wat doen jullie daar dan mee gewoon uit de Cup kicken?
en hun poule tegenstanders 3 punten gevenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
En wat doen jullie daar dan mee gewoon uit de Cup kicken?
Ik heb een aardig lastige poule, net al met 0-3 verlorenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:42 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik verwacht zowiezo wel eerste te worden in mijn poule
Dieptriest is niks.Zelfsik heb van hem gewonnen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:49 schreef DeHovenier het volgende:
Moet ik weer tegen Dieptriest
Zoals verwacht speelde m'n a-team
Hoge verwachtingen...quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:42 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik verwacht zowiezo wel eerste te worden in mijn poule
FC Vreg uitgedaagd, mocht er enige actie gebeuren naar Vreg, HT mail me dan maar dat ik een andere friendly kan regelen JDquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:37 schreef -J-D- het volgende:
FC Vreg heeft amper ingelogd en heeft dus nog geen kans gezien om te reageren.
Mijn a-team speelde ook...opstelling vergetenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:49 schreef DeHovenier het volgende:
Moet ik weer tegen Dieptriest
Zoals verwacht speelde m'n a-team
Geen probleem, vriendquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:10 schreef AirRaid het volgende:
mijn team bevind zich momenteel nog in België dus ik kan pas morgenvroeg uitdagen/accepteren
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:57 schreef foetre het volgende:
[..]
Dieptriest is niks.Zelfsik heb van hem gewonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi.
JD, ik ben evt. bereid de plek nog over te nemen, maar ik weet aan de andere kant niet of dat verstandig is (omdat het misschien weer verwarring veroorzaakt). Wat vind jij?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:35 schreef -J-D- het volgende:
Ok, er is duidelijkheid.
Hoogies FC doet niet meer mee aan de Cup. Hij heeft zich per ongeluk voor 2 toernooien ingeschreven.
Helaas betekent dat, dat er een WALKOVER team in een poule zat zitten. Helaas, maar ja, we hebben niet alles in de hand.
Hou de site in de gaten voor de juiste wedstrijden.
Om alle schijn van oneerlijkheid te voorkomen, lijkt me dat niet gewenst.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
JD, ik ben evt. bereid de plek nog over te nemen, maar ik weet aan de andere kant niet of dat verstandig is (omdat het misschien weer verwarring veroorzaakt). Wat vind jij?
Ik vindt het opzich geen probleem maar het is wel zo eerlijk dat je de WO van H76 - Hoolies FC schrapt en dat Joralf alsnog tegen H76 speelt.Is dat mogelijk in het programma JD?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:39 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Om alle schijn van oneerlijkheid te voorkomen, lijkt me dat niet gewenst.
Er is immers al 1 ploeg die 5-0 gewonnen heeft, terwijl de rest het nog beter of slechter kan doen. (Waarschijnlijk beter, met jouw prutsteam)
Maar ja, als iedereen in die poule het wel een goed idee vindt, vind ik het best.
Informeer jij?
Ja er is een tussenweek.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:45 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik vindt het opzich geen probleem maar het is wel zo eerlijk dat je de WO van H76 - Hoolies FC schrapt en dat Joralf alsnog tegen H76 speelt.Is dat mogelijk in het programma JD?
Wanneer niet?quote:
Ok mooi,Thnx Joralf zo wordt het allemaal wel zo leuk en eerlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:46 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ja er is een tussenweek.
Ik ga accoord. Aangezien het de poule van Joralf is/wordt, stel ik voor dat hij ook even kijkt naar het programma en het communiceert met de deelnemers... Ik ben helaas nog even bezig voor mn werk, vandaar
Joralf?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:48 schreef komrad het volgende:
waar, maar ik had het vermoeden dat jij wel veel zou kijken
ja ik ben PSV fan dus dan wil ik dit nog wel kijkenquote:
Ja baasquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:46 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ja er is een tussenweek.
Ik ga accoord. Aangezien het de poule van Joralf is/wordt, stel ik voor dat hij ook even kijkt naar het programma en het communiceert met de deelnemers... Ik ben helaas nog even bezig voor mn werk, vandaar
Joralf?
moest jij niet leren lambalquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:26 schreef maniack28 het volgende:
En gedaan... zal nog ff het schema aanpassen en dan is het klaar
Edit - schema op site ook aangepast... nu weer verder met Guild Wars![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
dus ik ben volgende week vrij?
Inderdaad. Doordat er 5 in elke poule zitten, is er altijd 1 vrij per week. En volgende week ben jij de gelukkigequote:8 februari
FC Giraffie - Bubbafat
Holloway Wanderers - Bonobo11
SV Houten 3 vrij
quote:
je gaat voor de GW-Hoer award volgend jaar?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:26 schreef maniack28 het volgende:
En gedaan... zal nog ff het schema aanpassen en dan is het klaar
Edit - schema op site ook aangepast... nu weer verder met Guild Wars![]()
Nee, die komt er niet, ik organiseer immers de awardsquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:00 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
je gaat voor de GW-Hoer award volgend jaar?
lekker rustig zo, zonder dat je friendlies hoeft te regelenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:49 schreef pvrens het volgende:
tvp.. Lekker rustig zo zonder mn wedstrijdjes voor de cup te hoeve spelen
Moet het rijmen dan?quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:27 schreef twisteddlogic het volgende:
Uitdagingen: 1
vv Emmen
Aanvangstijd: 08-02-2006 om 17:30
Speelterrein: De EreKroeg, Normaal. Geregeld!
Dit ook?
Hoolieganzen, that's mequote:Op donderdag 2 februari 2006 19:55 schreef Tomhoog het volgende:
En wie verder zoekt nog een friendly die vrij is?![]()
geaccepteerdquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:35 schreef Daemon19 het volgende:
Dat kan ik ook:
Atletico Aelse
Speelterrein: Red Daemons Arena, Normaal. Intrekken!
Geregeld!quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:06 schreef Bonobo11 het volgende:
Holloway Wanderers
Speelterrein: Reuvelt Plaza, Normaal. Intrekken!
logt die zak hooi eindelijk in...accepteert ie nog nietquote:
FC Vreg (815863) [Voeg toe aan je bookmarks]
(Anoniem)
Team: FC Vreg
E-mail: (Verborgen)
Alias: Voreg
Taal: Nederlands
Begonnen: 18-12-2005 om 21:59
laatste 5 logins
04-02-2006 om 16:18 Via 213.10.***.***
04-02-2006 om 16:12 Via 213.10.***.***
28-01-2006 om 14:07 Via 213.10.***.***
het lijkt me duidelijk dat ie nog niet geaccepteerd heeft. Ik ga een friendly regelen..quote:FC Loosduinen
Aftrap: 08-02-2006 om 17:30
Speelterrein: Riku Kilpinen Stadion, normaal. Intrekken!
Idem met FC Vreg, nog niet geaccepteerd.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het lijkt me duidelijk dat ie nog niet geaccepteerd heeft. Ik ga een friendly regelen..
wel nog fijn dat hij accepteerde.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:01 schreef foetre het volgende:
WO Brouwhuis '04 - H76 5 - 0
De wedstrijd kon niet gespeeld worden en de scheidsrechter kende een 5 - 0-overwinning toe aan de thuisploeg. De bezoekers hadden deze walk-over aan zichzelf te wijten, want zij hadden niet het minimum van 9 man opgesteld. De eindstand was 5 - 0.
haha zeker,quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
wel nog fijn dat hij accepteerde.![]()
Dat heb ik soms ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:44 schreef AirRaid het volgende:
De Atletico-coach hield een extra bespreking tijdens de rust. Als gevolg daarvan steeg de organisatie naar goed. Atletico schakelde voortdurend perfect om van verdediging naar aanval en in de 50e minuut brak Wiel de Hoog bij zo'n counter door in het centrum en scoorde de 2 - 2. Er was wat verwarring bij Atletico over de speelwijze van het team, waardoor de organisatie daalde naar goed.
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:01 schreef foetre het volgende:
WO Brouwhuis '04 - H76 5 - 0
De wedstrijd kon niet gespeeld worden en de scheidsrechter kende een 5 - 0-overwinning toe aan de thuisploeg. De bezoekers hadden deze walk-over aan zichzelf te wijten, want zij hadden niet het minimum van 9 man opgesteld. De eindstand was 5 - 0.
sinds dat je vorige week een bericht stuurde, dat ik mijn middenvelders mar nie op moest stellen verwachte ik al dat je ging counterenquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:43 schreef foetre het volgende:
Panthers had er duidelijk voor gekozen om te counteren.
![]()
![]()
Tsv Grastrappers - United Black Panther (28 minuten gespeeld) 0 - 1
Panthers sloeg met een counter zijn middenveld over en haalde er een vrije schop uit, die door Joshua Hayward perfect werd binnengeschoten: 0 - 1.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:07 schreef CJay het volgende:
[..]
sinds dat je vorige week een bericht stuurde, dat ik mijn middenvelders mar nie op moest stellen verwachte ik al dat je ging counteren, dus ik heb ze niet opgesteld, mar zelfs deze crappy midenvelders zijn nog te goed
0-2 inmiddels
![]()
counter%^$%$#![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Easthim - YMFC 4 - 0, moeten we die score hier neerplempen?
Heb jij 4-0 verloren van de ploeg waar ik 4-0 van heb gewonnen? Zal ik anders maar met 10 man gaan spelenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:28 schreef Flappekz het volgende:
DOOR JOU UITGEDAAGD
sporting amsterdam
Aanvangstijd: 15-02-2006 om 17:30
Speelterrein: New Dam Lane, Normaal. Intrekken!
Tis zowiezo mijn eigen schuld, had 1 speler op extra centrale middenveld staan, ipv extra centrale verdedigerquote:
3x radenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:38 schreef KaheemSaid het volgende:
Waar vind ik dat dan?
3x radenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:41 schreef KaheemSaid het volgende:
haha gevonden, hoe werkt neutraal terein
Het komt wel goed uit, vooral omdat ik de 1e wedstrijd verloren hebquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:03 schreef hollander76 het volgende:
[..]
![]()
Mijn nederige excuses voor Brouwhuis'04, ik was net iets te laat met mijn opstelling... 3 seconden en toen wou ie niet meer doorvoeren, so sorry![]()
Zal niet meer voorkomen, maar wel gratis training en geen blessures.
![]()
En de 3e ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:43 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Het komt wel goed uit, vooral omdat ik de 1e wedstrijd verloren heb
CHALLENGESquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:30 schreef foetre het volgende:
DOOR JOU UITGEDAAGD
Brouwhuis '04
Speelterrein: Foekje Arena, Normaal. Intrekken
En bijgewerktquote:
quote:
Kwaliteitenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:51 schreef foetre het volgende:
[..]
ik ben gewoon overtuigd van me qualiteiten
1 United Black Panthers 1 3 2-0
2 Brouwhuis '04 2 3 5-2
3 Tsv Grastrappers 2 3 2-2
4 H76 1 0 0-5
5 Kristiansund 0 0 0-0
![]()
in Poule E heeft vv Emmen 3 punten waar het 4 moet hebben..quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En bijgewerktFouten in de scores graag hier vermelden en dan zal ik dat aan het eind van de avond of morgen bijwerken
Nog 1 keer winnen en ik ben zeker van de eerste plaatsquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:14 schreef Daemon19 het volgende:
Weer gelijkspel, zo kom ik er natuurlijk nooit..![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:14 schreef Daemon19 het volgende:
Weer gelijkspel, zo kom ik er natuurlijk nooit..![]()
Dankquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
in Poule E heeft vv Emmen 3 punten waar het 4 moet hebben..
Ik moet zelf op zoekquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:56 schreef maniack28 het volgende:
Loting voor ronde 3
Dan kijk je in het lijstje wie vrij is (www.fokhattrick.nl) en daag je die uitquote:
Nee, ik ga een vlaggetje halen. Nog even wachten tot ik uit mag dagenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan kijk je in het lijstje wie vrij is (www.fokhattrick.nl) en daag je die uit
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:27 schreef Verbal_Kint het volgende:
0-2 verloren![]()
104 hatstats
maar goed, was een wedstrijd met passing training, 8 verdedigers dr in, waarvan dus 3 op t middenveld
competitievervalsingquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:27 schreef Verbal_Kint het volgende:
0-2 verloren![]()
104 hatstats
maar goed, was een wedstrijd met passing training, 8 verdedigers dr in, waarvan dus 3 op t middenveld
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:27 schreef Verbal_Kint het volgende:
0-2 verloren![]()
104 hatstats
Boeie daar gaat je counterbastard reputatie!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:08 schreef Verbal_Kint het volgende:
idd kansloos
ik kreeg wel de counterkansen met mn disastrous low middenvelden dan nog verliezen. wederom genaaid
ach boeie, tis maar fokcup
Wat begin je te snappen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:13 schreef foetre het volgende:
[..]
Boeie daar gaat je counterbastard reputatie!!
Ik begin het trouwens eindelijk te snappen.
Maar waarom jij verloren hebt snap ik nou weer niet.
UITDAGINGENquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:56 schreef AirRaid het volgende:
DOOR JOU UITGEDAAGD
Japiejooo's 11
Speelterrein: AelserDome, Normaal. Intrekken!
je kan net zo goed thuisblijvenquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:54 schreef Japiejooo het volgende:
[..]
UITDAGINGEN
Atletico Aelse
Speelterrein: AelserDome, Normaal. Geregeld!
Meedoen met Hattrick heeft altijd nutquote:Op vrijdag 10 februari 2006 07:40 schreef bolletje_25 het volgende:
Ik heb een paar dagen een team, en alles is nogal waardeloos en rampzalig enzo..![]()
Heeft het dan nut om mee te doen?
Of je moet met 5 in en poule zittenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:36 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Meedoen met Hattrick heeft altijd nut
Meedoen met de Fok!-cup kan nu niet want het is al begonnen. Volgend seizoen kan je je weer inschrijven en dan heeft meedoen zeker wel nut: je hebt "gegarandeerd" een friendly
Mooi.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:45 schreef DeHovenier het volgende:
Uitdaging van FC Hoogies geaccepteerd! Overigens 3-0 gewonnen van Dieptriest
Leukquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:36 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Meedoen met Hattrick heeft altijd nut
Meedoen met de Fok!-cup kan nu niet want het is al begonnen. Volgend seizoen kan je je weer inschrijven en dan heeft meedoen zeker wel nut: je hebt "gegarandeerd" een friendly
nee geen verkapte championsleague lotingquote:Op zondag 12 februari 2006 12:42 schreef DJqbl5 het volgende:
Ik zat net is even in Poule B te kijken en wat opvalt dat alle teams uit Poule B slechter zijn de de slechste uit Poule G(mijn Poule).
Hoe kan dit? is er gewoon willekeurig geloot? Misschien leuker om in het vervolg gewoon met potten te loten.
5 potten:
Pot 1: 7 sterkste teams
Pot 2: nummer 8 t/m 14
enz. enz.
ok jouw mening...ik had het igg anders gedaan, maar ik mag niet gaan zeiken, want jullie hebben het perfect georganiseerdquote:Op zondag 12 februari 2006 12:57 schreef maniack28 het volgende:
Dat hebben we express gedaan, omdat een vrije loting altijd leuker is. Dat maakt het juist heel spannend omdat je bijv. poules kan krijgen met 3 sterke teams die dan niet allemaal doorgaan
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:58 schreef DJqbl5 het volgende:
[..]
want jullie hebben het perfect georganiseerd
Niet aan poule B komen!!!quote:Op zondag 12 februari 2006 12:42 schreef DJqbl5 het volgende:
Ik zat net is even in Poule B te kijken en wat opvalt dat alle teams uit Poule B slechter zijn de de slechste uit Poule G(mijn Poule).
Hoe kan dit? is er gewoon willekeurig geloot? Misschien leuker om in het vervolg gewoon met potten te loten.
5 potten:
enz. enz.
En het was wel een wedstrijd waar ik iets nieuws moest uitproberen dus ik haalde niet mijn normale ratings.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:42 schreef DJqbl5 het volgende:
5 potten:
enz. enz.
idd dat zijn oneerlijke lotingen waarbij de sterkste team altijd doorgaan (mits ze naar behoren presteren natuurlijk)quote:Op zondag 12 februari 2006 12:58 schreef AirRaid het volgende:
[..]
nee geen verkapte championsleague loting
nogquote:Op zondag 12 februari 2006 14:19 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Niet aan poule B komen!!!![]()
Ik sta bovenaan![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik kan gewoon kampioen worden (H)
Ik was eerder..quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:40 schreef Tomhoog het volgende:
Hoogies leek zich te concentreren op de centrumaanval. Na 5 minuten vond Hoogies-speler Lennart Stroink een gaatje in de verdediging en kon de bezoekers op 0 - 1 zetten.
Dat was ook en gelukje.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:10 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik was eerder..
Daemons maakte meestal gebruik van de vleugelaanval. In de 3e minuut ontstond een 1 - 0 voorsprong voor de thuisploeg, toen Karsten Andersen de bal goed intikte na een prima voorzet van rechts.
0-2quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:01 schreef foetre het volgende:
[..]
Dis gewoon weer zo'n omkoopschandaal![]()
Neequote:Op woensdag 15 februari 2006 19:05 schreef maniack28 het volgende:
Hopelijk hebben jullie hier begrip voor
Krisiansundquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:21 schreef foetre het volgende:
Mijn poule:
United Black Panther - Brouwhuis '04 1 - 2
90 minuten: AFGELOPEN
Tsv Grastrappers - Kristiansund 11 - 0
90 minuten: AFGELOPEN
En en me trainie+3 grrr
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:13 schreef stefmans het volgende:
In de 87e minuut leek de val van Geert Robben van Daemons verrassend veel op die van Erben Wennemars na de finish van de Olympische 500 meter. De scheidsrechter gaf Geert Robben resoluut een gele kaart voor een schwalbe.
![]()
Woehoe!quote:Sommige spelers zagen er uitgeput uit, vooral Jayden Bleijenberg had het moeilijk. Op een vreselijke manier verspeelde hij dan ook de bal aan Sys-speler Marcos Picazo, die nog energie genoeg leek te hebben en simpel 2 - 2 maakte.
Dat krijg je met waardeloos conditiequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Woehoe!
2-2 gelijk tegen FC Hoogies, en dat terwijl m'n coach verdedigde
Ik had volgens mij een andere verdediger ingesteld
Ik zal er alles aan doen om mijn opstelling op tijd door te gevenquote:United Black Panthers
Aanvangstijd: 22-02-2006 om 17:30
Speelterrein: Foekje Arena, Normaal. Geregeld!
Dat mag je 8erwege latenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:44 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik zal er alles aan doen om mijn opstelling op tijd door te geven
quote:Challenges: 1
Kristiansund
Kick-off: 22-02-2006 at 17:30
Venue: The Viking Hall, Normal. Withdraw!
Hoort er allemaal bij.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:45 schreef foetre het volgende:
[..]
Teringventje die moest over 4 weken in de verkoop dat duurt nu ff wat langer Grrr.
FC Vreg doet toch niet mee? Vorige 2 wedstrijden waren w.o.'squote:Wedstrijden volgende week:
Poule D
FC Hoogies - Helmunt
Dieptriest - FC Vreg
Sys rq vrij
Klopt, jammer genoeg is dat een Walk Over voor jou en dat betekent dat je dus zelf een friendly moet zoeken. Sorry.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:44 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
FC Vreg doet toch niet mee? Vorige 2 wedstrijden waren w.o.'s
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:54 schreef AirRaid het volgende:
UITDAGINGEN
Flevo Rangers
Speelterrein: AelserDome, Normaal. Geregeld!
De conditie van je Spelers zal wel te laag zijn geweest, die van mij waren allemaal minimaal goed.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:51 schreef Daemon19 het volgende:
1-2 verloren, terwijl ik nog met 1-0 de rust inging..
Maar goed, binnenkort weer int. friendly's regelen, waardoor we wekelijks breakeven draaien..
Ik heb je uitgedaagd...quote:Op donderdag 16 februari 2006 07:37 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Klopt, jammer genoeg is dat een Walk Over voor jou en dat betekent dat je dus zelf een friendly moet zoeken. Sorry.
Zullen wij tegen elkaar oefenen?
Is ook zo, er speelden een aantal trainees.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
De conditie van je Spelers zal wel te laag zijn geweest, die van mij waren allemaal minimaal goed.![]()
Ik had anders ook 5 trainees opgesteld hoor, en mijn b verdediging en aanval alleen op linksback had ik a speler opgesteld omdat ik geen andere back had.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:48 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Is ook zo, er speelden een aantal trainees.
Vond mn trainees toch belangrijker dan een ronde verder komen in de fok!cup..
we hebben je laten winnenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:08 schreef pekel het volgende:
Zo, Dapp're Strijders kapotgemaakt.
No prob is beetje erg rustig hier op me werk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:29 schreef maniack28 het volgende:
Foetre![]()
Ik doe de rest van de uitslagen zelf wel enzoIk ben tenslotte
Maar heel erg bedankt
edit - standen staan hierboven, foetre heeft ze bijgewerkt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
maarruh: Wanneer word de nieuwe tussenstand gepubliseerd?
Ok, als hij vanavond niet voor 9 uur accepteerd zal ik een ander regelen en FC Loosduinen ff HT-mailenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:10 schreef maniack28 het volgende:
Twisteddlogic, wat is je teamnaam?
Heb hem al.. nicker100... ff zoeken tegen wie je moetEdit - tegen FC Loosduinen dus...
Ik zal in dit geval even een uitzondering maken (omdat het past/kan qua schema en omdat FC Loosduinen vrij weinig inlogt). Regel met iemand anders een friendly, dan spelen we de wedstrijd nicker100 - FC Loosduinen in de inhaalweek (8 maart geloof ik). Is dat ok?
Ik denk niet dat Loosduinen voor vanavond gaat accepteren, maar ik kan het hem ook niet kwalijk nemen en hem een wo geven, het is tenslotte pas vrijdag. Dit lijkt me een redelijk alternatief.
Ik zou het bij 7 uur houden... anders moet je straks haasten voor een friendly enzo...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:18 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ok, als hij vanavond niet voor 9 uur accepteerd zal ik een ander regelen en FC Loosduinen ff HT-mailen
okquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:25 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik moet van 6 tot 9 werken, dus dan regel ik het daarna
zowaar de topper komende woensdagquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:39 schreef foetre het volgende:
Poule B
1 Flevo Rangers 2 6 6-0
2 Atletico Aelse 2 4 5-2
3 stef666army 2 3 3-3
4 Red Daemons 3 2 4-5
5 Japiejooo's 11 3 1 1-7
Hoera, ik zal je verslaanquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:59 schreef AirRaid het volgende:
[..]
zowaar de topper komende woensdag
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:04 schreef maniack28 het volgende:
Uitslagen en standen bijgewerkt, zie www.fokhattrick.nl
probeer maar zou ik zeggenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:09 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hoera, ik zal je verslaan![]()
denk ik
Toch netjes, 3 dagen als je 1 dag belooft.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:04 schreef maniack28 het volgende:
Uitslagen en standen bijgewerkt, zie www.fokhattrick.nl
quote:Uitdagingen: 1
Fc Giraffie
Speelterrein: Sportpark Oud Wulven, Normaal. Geregeld!
Ach.. beter dan 1 jaar lang zeggen dat je de OP update en het uiteindelijk niet doenquote:Op zondag 19 februari 2006 01:49 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Toch netjes, 3 dagen als je 1 dag belooft.
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ach.. beter dan 1 jaar lang zeggen dat je de OP update en het uiteindelijk niet doen
Ik kom gewoon regelmatig tijd te kort... je weet hoe het gaat als student
al klaar om je eerste puntverlies in deze fok!cup te verwerkenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:09 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hoera, ik zal je verslaan![]()
denk ik
Ja hoor, al lang. Het zal vanavond trouwens nog niet gebeurenquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:55 schreef AirRaid het volgende:
[..]
al klaar om je eerste puntverlies in deze fok!cup te verwerken![]()
volgens mij ben ik dus nummer 4 in die poulequote:Op woensdag 22 februari 2006 14:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
SV Houten 3 - Fc Giraffie (no2 tegen de no1)
Bonobo11 - BubbaFat (no3 tegen de no5)
Vooral de bovenste gaat een mooie pot worden...
dat denk ik ook... als de no 5 wint ben je zelfs laatste....quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:49 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
volgens mij ben ik dus nummer 4 in die poule
done that... nu nog een overwinningquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:55 schreef hollander76 het volgende:
Opstelling gemaakt? Check, check dubbelcheck![]()
doe net zoals ik zeggen dat je en speler fout op hebt gestelt, en dan stel je hem woensdag op. Kom je nog en ronde verder.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:38 schreef Flappekz het volgende:
Ik ga er weer aan hoor, wekelijks terugkerend ritueel. Je moet wat voor je trainig over hebben he?
Jij zal wel weer je counterhoeren opstelling gemaakt hebbenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:22 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik ga voor een mooie 0-0 dan moet ik alleen van maniack winnen om door te komen.
ooit komen ze erachter dat ze aan die counter vrij weinig hebben.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:24 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Jij zal wel weer je counterhoeren opstelling gemaakt hebben![]()
3-5-2 voor de echte mannen.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:29 schreef stefmans het volgende:
[..]
3-5-2 voor de echte mannenmeelopers.![]()
zie de laatste tijd het omgekeerde iedereen gaat counteren, wie loopt wie dan achterna.quote:
Voor de echt verstandige mensenquote:
Juist niet das voor mensen van de minste weerstand.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:34 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Voor de echt verstandige mensen![]()
hoeveel counterteams heeft Fok!?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
zie de laatste tijd het omgekeerde iedereen gaat counteren, wie loopt wie dan achterna.![]()
Middenvelders gaan trainen met 5-3-2?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:35 schreef foetre het volgende:
[..]
Juist niet das voor mensen van de minste weerstand.
wees en vent en vertrouw 352 voor geen cent![]()
ik wil nog weleens counterenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:37 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hoeveel counterteams heeft Fok!?
uit mijn hoofd alleen verbal_kint en komrad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |