Dankquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
in Poule E heeft vv Emmen 3 punten waar het 4 moet hebben..
Ik moet zelf op zoekquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:56 schreef maniack28 het volgende:
Loting voor ronde 3
Dan kijk je in het lijstje wie vrij is (www.fokhattrick.nl) en daag je die uitquote:
Nee, ik ga een vlaggetje halen. Nog even wachten tot ik uit mag dagenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan kijk je in het lijstje wie vrij is (www.fokhattrick.nl) en daag je die uit
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:27 schreef Verbal_Kint het volgende:
0-2 verloren![]()
104 hatstats
maar goed, was een wedstrijd met passing training, 8 verdedigers dr in, waarvan dus 3 op t middenveld
competitievervalsingquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:27 schreef Verbal_Kint het volgende:
0-2 verloren![]()
104 hatstats
maar goed, was een wedstrijd met passing training, 8 verdedigers dr in, waarvan dus 3 op t middenveld
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:27 schreef Verbal_Kint het volgende:
0-2 verloren![]()
104 hatstats
Boeie daar gaat je counterbastard reputatie!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:08 schreef Verbal_Kint het volgende:
idd kansloos
ik kreeg wel de counterkansen met mn disastrous low middenvelden dan nog verliezen. wederom genaaid
ach boeie, tis maar fokcup
Wat begin je te snappen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:13 schreef foetre het volgende:
[..]
Boeie daar gaat je counterbastard reputatie!!
Ik begin het trouwens eindelijk te snappen.
Maar waarom jij verloren hebt snap ik nou weer niet.
UITDAGINGENquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:56 schreef AirRaid het volgende:
DOOR JOU UITGEDAAGD
Uitdagingen: 1
Japiejooo's 11
Aanvangstijd: 15-02-2006 om 17:30
Speelterrein: AelserDome, Normaal. Intrekken!
je kan net zo goed thuisblijvenquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:54 schreef Japiejooo het volgende:
[..]
UITDAGINGEN
Atletico Aelse
Aanvangstijd: 15-02-2006 om 17:30
Speelterrein: AelserDome, Normaal. Geregeld!
Meedoen met Hattrick heeft altijd nutquote:Op vrijdag 10 februari 2006 07:40 schreef bolletje_25 het volgende:
Ik heb een paar dagen een team, en alles is nogal waardeloos en rampzalig enzo..![]()
Heeft het dan nut om mee te doen?
Of je moet met 5 in en poule zittenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:36 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Meedoen met Hattrick heeft altijd nut
Meedoen met de Fok!-cup kan nu niet want het is al begonnen. Volgend seizoen kan je je weer inschrijven en dan heeft meedoen zeker wel nut: je hebt "gegarandeerd" een friendly
Mooi.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:45 schreef DeHovenier het volgende:
Uitdaging van FC Hoogies geaccepteerd! Overigens 3-0 gewonnen van Dieptriest
Leukquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:36 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Meedoen met Hattrick heeft altijd nut
Meedoen met de Fok!-cup kan nu niet want het is al begonnen. Volgend seizoen kan je je weer inschrijven en dan heeft meedoen zeker wel nut: je hebt "gegarandeerd" een friendly
nee geen verkapte championsleague lotingquote:Op zondag 12 februari 2006 12:42 schreef DJqbl5 het volgende:
Ik zat net is even in Poule B te kijken en wat opvalt dat alle teams uit Poule B slechter zijn de de slechste uit Poule G(mijn Poule).
Hoe kan dit? is er gewoon willekeurig geloot? Misschien leuker om in het vervolg gewoon met potten te loten.
5 potten:
Pot 1: 7 sterkste teams
Pot 2: nummer 8 t/m 14
enz. enz.
ok jouw mening...ik had het igg anders gedaan, maar ik mag niet gaan zeiken, want jullie hebben het perfect georganiseerdquote:Op zondag 12 februari 2006 12:57 schreef maniack28 het volgende:
Dat hebben we express gedaan, omdat een vrije loting altijd leuker is. Dat maakt het juist heel spannend omdat je bijv. poules kan krijgen met 3 sterke teams die dan niet allemaal doorgaan
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:58 schreef DJqbl5 het volgende:
[..]
want jullie hebben het perfect georganiseerd
Niet aan poule B komen!!!quote:Op zondag 12 februari 2006 12:42 schreef DJqbl5 het volgende:
Ik zat net is even in Poule B te kijken en wat opvalt dat alle teams uit Poule B slechter zijn de de slechste uit Poule G(mijn Poule).
Hoe kan dit? is er gewoon willekeurig geloot? Misschien leuker om in het vervolg gewoon met potten te loten.
5 potten:
enz. enz.
En het was wel een wedstrijd waar ik iets nieuws moest uitproberen dus ik haalde niet mijn normale ratings.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:42 schreef DJqbl5 het volgende:
5 potten:
enz. enz.
idd dat zijn oneerlijke lotingen waarbij de sterkste team altijd doorgaan (mits ze naar behoren presteren natuurlijk)quote:Op zondag 12 februari 2006 12:58 schreef AirRaid het volgende:
[..]
nee geen verkapte championsleague loting
nogquote:Op zondag 12 februari 2006 14:19 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Niet aan poule B komen!!!![]()
Ik sta bovenaan![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik kan gewoon kampioen worden (H)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |