wel nog fijn dat hij accepteerde.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:01 schreef foetre het volgende:
WO Brouwhuis '04 - H76 5 - 0
De wedstrijd kon niet gespeeld worden en de scheidsrechter kende een 5 - 0-overwinning toe aan de thuisploeg. De bezoekers hadden deze walk-over aan zichzelf te wijten, want zij hadden niet het minimum van 9 man opgesteld. De eindstand was 5 - 0.
haha zeker,quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
wel nog fijn dat hij accepteerde.![]()
Dat heb ik soms ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:44 schreef AirRaid het volgende:
De Atletico-coach hield een extra bespreking tijdens de rust. Als gevolg daarvan steeg de organisatie naar goed. Atletico schakelde voortdurend perfect om van verdediging naar aanval en in de 50e minuut brak Wiel de Hoog bij zo'n counter door in het centrum en scoorde de 2 - 2. Er was wat verwarring bij Atletico over de speelwijze van het team, waardoor de organisatie daalde naar goed.
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:01 schreef foetre het volgende:
WO Brouwhuis '04 - H76 5 - 0
De wedstrijd kon niet gespeeld worden en de scheidsrechter kende een 5 - 0-overwinning toe aan de thuisploeg. De bezoekers hadden deze walk-over aan zichzelf te wijten, want zij hadden niet het minimum van 9 man opgesteld. De eindstand was 5 - 0.
sinds dat je vorige week een bericht stuurde, dat ik mijn middenvelders mar nie op moest stellen verwachte ik al dat je ging counterenquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:43 schreef foetre het volgende:
Panthers had er duidelijk voor gekozen om te counteren.
![]()
![]()
Tsv Grastrappers - United Black Panther (28 minuten gespeeld) 0 - 1
Panthers sloeg met een counter zijn middenveld over en haalde er een vrije schop uit, die door Joshua Hayward perfect werd binnengeschoten: 0 - 1.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:07 schreef CJay het volgende:
[..]
sinds dat je vorige week een bericht stuurde, dat ik mijn middenvelders mar nie op moest stellen verwachte ik al dat je ging counteren, dus ik heb ze niet opgesteld, mar zelfs deze crappy midenvelders zijn nog te goed
0-2 inmiddels
![]()
counter%^$%$#![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Easthim - YMFC 4 - 0, moeten we die score hier neerplempen?
Heb jij 4-0 verloren van de ploeg waar ik 4-0 van heb gewonnen? Zal ik anders maar met 10 man gaan spelenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:28 schreef Flappekz het volgende:
DOOR JOU UITGEDAAGD
Uitdagingen: 1
sporting amsterdam
Aanvangstijd: 15-02-2006 om 17:30
Speelterrein: New Dam Lane, Normaal. Intrekken!
Tis zowiezo mijn eigen schuld, had 1 speler op extra centrale middenveld staan, ipv extra centrale verdedigerquote:
3x radenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:38 schreef KaheemSaid het volgende:
Waar vind ik dat dan?
3x radenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:41 schreef KaheemSaid het volgende:
haha gevonden, hoe werkt neutraal terein
Het komt wel goed uit, vooral omdat ik de 1e wedstrijd verloren hebquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:03 schreef hollander76 het volgende:
[..]
![]()
Mijn nederige excuses voor Brouwhuis'04, ik was net iets te laat met mijn opstelling... 3 seconden en toen wou ie niet meer doorvoeren, so sorry![]()
Zal niet meer voorkomen, maar wel gratis training en geen blessures.
![]()
En de 3e ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:43 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Het komt wel goed uit, vooral omdat ik de 1e wedstrijd verloren heb
CHALLENGESquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:30 schreef foetre het volgende:
DOOR JOU UITGEDAAGD
Brouwhuis '04
Speelterrein: Foekje Arena, Normaal. Intrekken
En bijgewerktquote:
quote:
Kwaliteitenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:51 schreef foetre het volgende:
[..]
ik ben gewoon overtuigd van me qualiteiten
1 United Black Panthers 1 3 2-0
2 Brouwhuis '04 2 3 5-2
3 Tsv Grastrappers 2 3 2-2
4 H76 1 0 0-5
5 Kristiansund 0 0 0-0
![]()
in Poule E heeft vv Emmen 3 punten waar het 4 moet hebben..quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En bijgewerktFouten in de scores graag hier vermelden en dan zal ik dat aan het eind van de avond of morgen bijwerken
Nog 1 keer winnen en ik ben zeker van de eerste plaatsquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:14 schreef Daemon19 het volgende:
Weer gelijkspel, zo kom ik er natuurlijk nooit..![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:14 schreef Daemon19 het volgende:
Weer gelijkspel, zo kom ik er natuurlijk nooit..![]()
Dankquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
in Poule E heeft vv Emmen 3 punten waar het 4 moet hebben..
Ik moet zelf op zoekquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:56 schreef maniack28 het volgende:
Loting voor ronde 3
Dan kijk je in het lijstje wie vrij is (www.fokhattrick.nl) en daag je die uitquote:
Nee, ik ga een vlaggetje halen. Nog even wachten tot ik uit mag dagenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan kijk je in het lijstje wie vrij is (www.fokhattrick.nl) en daag je die uit
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:27 schreef Verbal_Kint het volgende:
0-2 verloren![]()
104 hatstats
maar goed, was een wedstrijd met passing training, 8 verdedigers dr in, waarvan dus 3 op t middenveld
competitievervalsingquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:27 schreef Verbal_Kint het volgende:
0-2 verloren![]()
104 hatstats
maar goed, was een wedstrijd met passing training, 8 verdedigers dr in, waarvan dus 3 op t middenveld
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:27 schreef Verbal_Kint het volgende:
0-2 verloren![]()
104 hatstats
Boeie daar gaat je counterbastard reputatie!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:08 schreef Verbal_Kint het volgende:
idd kansloos
ik kreeg wel de counterkansen met mn disastrous low middenvelden dan nog verliezen. wederom genaaid
ach boeie, tis maar fokcup
Wat begin je te snappen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:13 schreef foetre het volgende:
[..]
Boeie daar gaat je counterbastard reputatie!!
Ik begin het trouwens eindelijk te snappen.
Maar waarom jij verloren hebt snap ik nou weer niet.
UITDAGINGENquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:56 schreef AirRaid het volgende:
DOOR JOU UITGEDAAGD
Japiejooo's 11
Speelterrein: AelserDome, Normaal. Intrekken!
je kan net zo goed thuisblijvenquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:54 schreef Japiejooo het volgende:
[..]
UITDAGINGEN
Atletico Aelse
Speelterrein: AelserDome, Normaal. Geregeld!
Meedoen met Hattrick heeft altijd nutquote:Op vrijdag 10 februari 2006 07:40 schreef bolletje_25 het volgende:
Ik heb een paar dagen een team, en alles is nogal waardeloos en rampzalig enzo..![]()
Heeft het dan nut om mee te doen?
Of je moet met 5 in en poule zittenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:36 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Meedoen met Hattrick heeft altijd nut
Meedoen met de Fok!-cup kan nu niet want het is al begonnen. Volgend seizoen kan je je weer inschrijven en dan heeft meedoen zeker wel nut: je hebt "gegarandeerd" een friendly
Mooi.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:45 schreef DeHovenier het volgende:
Uitdaging van FC Hoogies geaccepteerd! Overigens 3-0 gewonnen van Dieptriest
Leukquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:36 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Meedoen met Hattrick heeft altijd nut
Meedoen met de Fok!-cup kan nu niet want het is al begonnen. Volgend seizoen kan je je weer inschrijven en dan heeft meedoen zeker wel nut: je hebt "gegarandeerd" een friendly
nee geen verkapte championsleague lotingquote:Op zondag 12 februari 2006 12:42 schreef DJqbl5 het volgende:
Ik zat net is even in Poule B te kijken en wat opvalt dat alle teams uit Poule B slechter zijn de de slechste uit Poule G(mijn Poule).
Hoe kan dit? is er gewoon willekeurig geloot? Misschien leuker om in het vervolg gewoon met potten te loten.
5 potten:
Pot 1: 7 sterkste teams
Pot 2: nummer 8 t/m 14
enz. enz.
ok jouw mening...ik had het igg anders gedaan, maar ik mag niet gaan zeiken, want jullie hebben het perfect georganiseerdquote:Op zondag 12 februari 2006 12:57 schreef maniack28 het volgende:
Dat hebben we express gedaan, omdat een vrije loting altijd leuker is. Dat maakt het juist heel spannend omdat je bijv. poules kan krijgen met 3 sterke teams die dan niet allemaal doorgaan
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:58 schreef DJqbl5 het volgende:
[..]
want jullie hebben het perfect georganiseerd
Niet aan poule B komen!!!quote:Op zondag 12 februari 2006 12:42 schreef DJqbl5 het volgende:
Ik zat net is even in Poule B te kijken en wat opvalt dat alle teams uit Poule B slechter zijn de de slechste uit Poule G(mijn Poule).
Hoe kan dit? is er gewoon willekeurig geloot? Misschien leuker om in het vervolg gewoon met potten te loten.
5 potten:
enz. enz.
En het was wel een wedstrijd waar ik iets nieuws moest uitproberen dus ik haalde niet mijn normale ratings.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:42 schreef DJqbl5 het volgende:
5 potten:
enz. enz.
idd dat zijn oneerlijke lotingen waarbij de sterkste team altijd doorgaan (mits ze naar behoren presteren natuurlijk)quote:Op zondag 12 februari 2006 12:58 schreef AirRaid het volgende:
[..]
nee geen verkapte championsleague loting
nogquote:Op zondag 12 februari 2006 14:19 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Niet aan poule B komen!!!![]()
Ik sta bovenaan![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik kan gewoon kampioen worden (H)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |