wel nog fijn dat hij accepteerde.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:01 schreef foetre het volgende:
WO Brouwhuis '04 - H76 5 - 0
De wedstrijd kon niet gespeeld worden en de scheidsrechter kende een 5 - 0-overwinning toe aan de thuisploeg. De bezoekers hadden deze walk-over aan zichzelf te wijten, want zij hadden niet het minimum van 9 man opgesteld. De eindstand was 5 - 0.
haha zeker,quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
wel nog fijn dat hij accepteerde.![]()
Dat heb ik soms ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:44 schreef AirRaid het volgende:
De Atletico-coach hield een extra bespreking tijdens de rust. Als gevolg daarvan steeg de organisatie naar goed. Atletico schakelde voortdurend perfect om van verdediging naar aanval en in de 50e minuut brak Wiel de Hoog bij zo'n counter door in het centrum en scoorde de 2 - 2. Er was wat verwarring bij Atletico over de speelwijze van het team, waardoor de organisatie daalde naar goed.
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:01 schreef foetre het volgende:
WO Brouwhuis '04 - H76 5 - 0
De wedstrijd kon niet gespeeld worden en de scheidsrechter kende een 5 - 0-overwinning toe aan de thuisploeg. De bezoekers hadden deze walk-over aan zichzelf te wijten, want zij hadden niet het minimum van 9 man opgesteld. De eindstand was 5 - 0.
sinds dat je vorige week een bericht stuurde, dat ik mijn middenvelders mar nie op moest stellen verwachte ik al dat je ging counterenquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:43 schreef foetre het volgende:
Panthers had er duidelijk voor gekozen om te counteren.
![]()
![]()
Tsv Grastrappers - United Black Panther (28 minuten gespeeld) 0 - 1
Panthers sloeg met een counter zijn middenveld over en haalde er een vrije schop uit, die door Joshua Hayward perfect werd binnengeschoten: 0 - 1.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:07 schreef CJay het volgende:
[..]
sinds dat je vorige week een bericht stuurde, dat ik mijn middenvelders mar nie op moest stellen verwachte ik al dat je ging counteren, dus ik heb ze niet opgesteld, mar zelfs deze crappy midenvelders zijn nog te goed
0-2 inmiddels
![]()
counter%^$%$#![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Easthim - YMFC 4 - 0, moeten we die score hier neerplempen?
Heb jij 4-0 verloren van de ploeg waar ik 4-0 van heb gewonnen? Zal ik anders maar met 10 man gaan spelenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:28 schreef Flappekz het volgende:
DOOR JOU UITGEDAAGD
Uitdagingen: 1
sporting amsterdam
Aanvangstijd: 15-02-2006 om 17:30
Speelterrein: New Dam Lane, Normaal. Intrekken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |