En wat doen jullie daar dan mee gewoon uit de Cup kicken?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:37 schreef -J-D- het volgende:
Hoolies FC en FC Vreg hebben een WO veroorzaakt in ronde 1.
FC Vreg heeft amper ingelogd en heeft dus nog geen kans gezien om te reageren.
Hoolies FC is wel online geweest, maar reageerde nog niet op de vraag of ze nog meedoen.
Ik wacht dit enkele dagen af. UITERLIJK dit weekend zal er duidelijkheid zijn, dan wel van hen, dan wel van ons.
Stel je voor dat ze niet reageren, geef dan eens een alternatief?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
En wat doen jullie daar dan mee gewoon uit de Cup kicken?
en hun poule tegenstanders 3 punten gevenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
En wat doen jullie daar dan mee gewoon uit de Cup kicken?
Ik heb een aardig lastige poule, net al met 0-3 verlorenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:42 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik verwacht zowiezo wel eerste te worden in mijn poule
Dieptriest is niks.Zelfsik heb van hem gewonnen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:49 schreef DeHovenier het volgende:
Moet ik weer tegen Dieptriest
Zoals verwacht speelde m'n a-team
Hoge verwachtingen...quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:42 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik verwacht zowiezo wel eerste te worden in mijn poule
FC Vreg uitgedaagd, mocht er enige actie gebeuren naar Vreg, HT mail me dan maar dat ik een andere friendly kan regelen JDquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:37 schreef -J-D- het volgende:
FC Vreg heeft amper ingelogd en heeft dus nog geen kans gezien om te reageren.
Mijn a-team speelde ook...opstelling vergetenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:49 schreef DeHovenier het volgende:
Moet ik weer tegen Dieptriest
Zoals verwacht speelde m'n a-team
Geen probleem, vriendquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:10 schreef AirRaid het volgende:
mijn team bevind zich momenteel nog in België dus ik kan pas morgenvroeg uitdagen/accepteren
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:57 schreef foetre het volgende:
[..]
Dieptriest is niks.Zelfsik heb van hem gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |