Ik was eerder..quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:40 schreef Tomhoog het volgende:
Hoogies leek zich te concentreren op de centrumaanval. Na 5 minuten vond Hoogies-speler Lennart Stroink een gaatje in de verdediging en kon de bezoekers op 0 - 1 zetten.
Dat was ook en gelukje.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:10 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik was eerder..
Daemons maakte meestal gebruik van de vleugelaanval. In de 3e minuut ontstond een 1 - 0 voorsprong voor de thuisploeg, toen Karsten Andersen de bal goed intikte na een prima voorzet van rechts.
0-2quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:01 schreef foetre het volgende:
[..]
Dis gewoon weer zo'n omkoopschandaal![]()
Neequote:Op woensdag 15 februari 2006 19:05 schreef maniack28 het volgende:
Hopelijk hebben jullie hier begrip voor
Krisiansundquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:21 schreef foetre het volgende:
Mijn poule:
United Black Panther - Brouwhuis '04 1 - 2
90 minuten: AFGELOPEN
Tsv Grastrappers - Kristiansund 11 - 0
90 minuten: AFGELOPEN
En en me trainie+3 grrr
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:13 schreef stefmans het volgende:
In de 87e minuut leek de val van Geert Robben van Daemons verrassend veel op die van Erben Wennemars na de finish van de Olympische 500 meter. De scheidsrechter gaf Geert Robben resoluut een gele kaart voor een schwalbe.
![]()
Woehoe!quote:Sommige spelers zagen er uitgeput uit, vooral Jayden Bleijenberg had het moeilijk. Op een vreselijke manier verspeelde hij dan ook de bal aan Sys-speler Marcos Picazo, die nog energie genoeg leek te hebben en simpel 2 - 2 maakte.
Dat krijg je met waardeloos conditiequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Woehoe!
2-2 gelijk tegen FC Hoogies, en dat terwijl m'n coach verdedigde
Ik had volgens mij een andere verdediger ingesteld
Ik zal er alles aan doen om mijn opstelling op tijd door te gevenquote:United Black Panthers
Aanvangstijd: 22-02-2006 om 17:30
Speelterrein: Foekje Arena, Normaal. Geregeld!
Dat mag je 8erwege latenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:44 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik zal er alles aan doen om mijn opstelling op tijd door te geven
quote:Challenges: 1
Kristiansund
Kick-off: 22-02-2006 at 17:30
Venue: The Viking Hall, Normal. Withdraw!
Hoort er allemaal bij.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:45 schreef foetre het volgende:
[..]
Teringventje die moest over 4 weken in de verkoop dat duurt nu ff wat langer Grrr.
FC Vreg doet toch niet mee? Vorige 2 wedstrijden waren w.o.'squote:Wedstrijden volgende week:
Poule D
FC Hoogies - Helmunt
Dieptriest - FC Vreg
Sys rq vrij
Klopt, jammer genoeg is dat een Walk Over voor jou en dat betekent dat je dus zelf een friendly moet zoeken. Sorry.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:44 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
FC Vreg doet toch niet mee? Vorige 2 wedstrijden waren w.o.'s
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:54 schreef AirRaid het volgende:
UITDAGINGEN
Flevo Rangers
Aanvangstijd: 22-02-2006 om 17:30
Speelterrein: AelserDome, Normaal. Geregeld!
De conditie van je Spelers zal wel te laag zijn geweest, die van mij waren allemaal minimaal goed.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:51 schreef Daemon19 het volgende:
1-2 verloren, terwijl ik nog met 1-0 de rust inging..
Maar goed, binnenkort weer int. friendly's regelen, waardoor we wekelijks breakeven draaien..
Ik heb je uitgedaagd...quote:Op donderdag 16 februari 2006 07:37 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Klopt, jammer genoeg is dat een Walk Over voor jou en dat betekent dat je dus zelf een friendly moet zoeken. Sorry.
Zullen wij tegen elkaar oefenen?
Is ook zo, er speelden een aantal trainees.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
De conditie van je Spelers zal wel te laag zijn geweest, die van mij waren allemaal minimaal goed.![]()
Ik had anders ook 5 trainees opgesteld hoor, en mijn b verdediging en aanval alleen op linksback had ik a speler opgesteld omdat ik geen andere back had.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:48 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Is ook zo, er speelden een aantal trainees.
Vond mn trainees toch belangrijker dan een ronde verder komen in de fok!cup..
we hebben je laten winnenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:08 schreef pekel het volgende:
Zo, Dapp're Strijders kapotgemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |