Ik heb wel eens (dronken) een wedstrijdje 'voorhoofdje drukken' gedaan. Toen had ik de volgende dag een blauw voorhoofd. Dubbel koppijn. Slim hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Niet tevaak tegen dat muurtje aan butsen, daar dalijk hebbie ook een blauwe neus
Oh ja, dronken een biljart-krijtje over je neus wrijven is ook stom. Wil er niet af, dat blauw.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Niet tevaak tegen dat muurtje aan butsen, daar dalijk hebbie ook een blauwe neus
Met een andere vrouw voorhooffie gedrukt ???quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb wel eens (dronken) een wedstrijdje 'voorhoofdje drukken' gedaan. Toen had ik de volgende dag een blauw voorhoofd. Dubbel koppijn. Slim hoor.
Eh nee. Met een grote vent.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Met een andere vrouw voorhooffie gedrukt ???
Die krijg ik er toch niet uit.. een perverse kop heeft weinig feiten nodig..quote:Daar krijgt DoGgie namelijk hele andere ideeën van in zijn perferse kop
De zanger heeft dit liedje uit een cabaret in 1928, over een lokale politicus die een homoseksuele relatie heeft met een Joodse vriend in het Münchener Hofbrauhaus, later flink moeten berouwen ....quote:War´n sie schon mal in mich verliebt?
Max Hansen, 1928
Hitler und der Sigi Cohn
Kennen sich seit Jahren schon
Eines Tages ging'n sie aus
Miteinand ins Hofbräuhaus
Doch schon bei der fünften Maß
Werden Hitler's Augen naß
Er umarmt den Sigi Cohn und stottert blaß
Warst du schon mal in mich verliebt
Das ist das Schönste, was es gibt
Hast du noch nie von mir geträumt
Da hast du wirklich nicht versäumt
Ich bin nicht groß, ich bin nicht klein
Ich paß grad so nach München rein
Ich bin nicht dumm, ich bin nicht g'scheit
Am größten Dreck hab i' mei' Freud
Die Freundschaft kannst du ruhig riskieren
Denn unter uns gesagt, ich hab nix mehr zum verlier'n.
quote:Bijstand
De bijstand is in Nederland de inkomensondersteuning en ondersteuning bij het vinden van werk voor 'wie niet zelf in zijn bestaan kan voorzien'. De bijstandsuitkering is een uitkering op minimumniveau, gebonden aan verschillende voorwaarden. Deze voorwaarden kunnen als behoorlijk knellend worden ervaren.
Zo zal men indien men nog vermogen heeft, dit vermogen eerst moeten opmaken ("opeten"). Tijdens de periode waarin bijstand wordt ontvangen, mag men bovendien niet meer inkomen verdienen of vermogen ontvangen dan dit minimum. Dit wordt gecontroleerd, en kan leiden tot korting op of intrekking van de uitkering. Ook zal men ieder werk moeten accepteren, al is dit ver beneden het opleidingsniveau. Hier zal men actief voor moeten solliciteren, en hulp van de Sociale Dienst of het CWI moet geaccepteerd worden.
Dit is behoorlijk streng, maar is vanuit het oogpunt van overheid en maatschappij meestal niet onredelijk. Ook is het beter om beneden niveau aan de slag te gaan dan thuis niets te doen. Het komt echter ook voor dat mensen in een uitzichtloze situatie terecht komen doordat enerzijds geen werk voor handen is en anderzijds een gemeentelijke Sociale Dienst geen uitkering uitbetaald, onder het mom van iemand "prikkelen om aan het werk te gaan". In zo'n situatie kunnen mensen financieel enorm in de problemen komen, doordat de gemeente haar vangnet-functie niet vervult.
Dat komt de betrouwbaarheid en objectiviteit van Wikipedia niet ten goedequote:Op woensdag 1 februari 2006 13:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Lekker feitelijk stukje uit wikipedia.
[..]
Ik zie hier weinig subjectief in. Ik bedoel de Fok!crew schijnt woorden als "verwerpelijk" ook objectief te noemen....quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Lekker feitelijk stukje uit wikipedia.
[..]
Ik had niet gedacht dat jij de fok-crew daarin zou volgen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik zie hier weinig subjectief in. Ik bedoel de Fok!crew schijnt woorden als "verwerpelijk" ook objectief te noemen....
Dat doe ik niet, ik zie hierin geen subjectief-linkse tekst hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat jij de fok-crew daarin zou volgen.
Ik heb de woorden links en subjectief niet in de mond genomen?! Ik heb gezegd dat het niet feitelijk is. Breng het dan als een veelgedeelde mening dat werken voor een minimum beter is dan thuis te zitten niks te doen en dat daarop bepaald beleid gestoeld is. Het laat echter niet zien wat de bijstand nu voor moet stellen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, ik zie hierin geen subjectief-linkse tekst hoor.
Naar ik meen hebben minister De Geus en staatssecretaris De Hoof van SZW de betreffende term 'opeten van vermogen' ook al vaker in de mond genomen, bij de huidige voorstellen hiertoe van de WBB ....quote:Al eerder werd bekend dat het kabinet voornemens was een deel van de ontslagvergoeding te korten op de WW. Het doel is de WW minder aantrekkelijk te maken als afvloeiingsregeling voor ouderen. De financiële prikkel moet er daarnaast toe leiden dat mensen zo snel mogelijk een andere baan accepteren. De maatregel is vergelijkbaar met de vermogenstoets in de bijstand. Wie bijstand wil, moet eerst zijn eventuele vermogen 'opeten'.
http://home.szw.nl/search97cgi/s97_cgi.exe?action=formgen&template=gen-v1-redirect.hts&xapp=alglok-v1&zdoctype=Offici%EBle+publicatie&xwords=opeten+vermogen&zurl=http%3A%2F%2Fdocs.szw.nl%2Fpdf%2F34%2F2005%2F34_2005_3_7191.pdfquote:Een beroep op de WWB leidt niet noodzakelijkerwijs tot een gedwongen verkoop of het volledig moeten ‘opeten’ van de eigen woning.
"Opeten" heb ik ook laten staan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:48 schreef RM-rf het volgende:
(...)
quote:
Vreemd he, dat stijlvol ingepakt verkleed eigenlijk veel meer sexy is dan bloot, een galajurk of ordinaire bagger als een kort kortje.quote:
Komt omdat ze echt mooi is en dat zie je nog steeds ondanks de gewone kleding die ze aan heeft.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:06 schreef pberends het volgende:
Vreemd he, dat stijlvol ingepakt verkleed eigenlijk veel meer sexy is dan bloot, een galajurk of ordinaire bagger als een kort kortje.
* pberends is playing Dr. Dre - Fuck Youquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:40 schreef pberends het volgende:
[..]
* pberends is playing Dr. Dre - Fuck You Her
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |