Antibiotica dan schijn je niet te veel te moeten drinken heb ik gehoordquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm je bent zeker nog steeds ziek?
1 oktober 2006quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:54 schreef Pracissor het volgende:
Idd, wanneer is het in R'dam dan?
Eigelijk mag je dan helemaal niet drinkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Antibiotica dan schijn je niet te veel te moeten drinken heb ik gehoord.
Is er al enige verbetering waarneembaar?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:57 schreef du_ke het volgende:
Antibiotica dan schijn je niet te veel te moeten drinken heb ik gehoord.
Hehe, dan pas.quote:
Dat staat nergensquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Eigelijk mag je dan helemaal niet drinken![]()
Het hoort er ook op te staan dat alcohol de zerkzaamheid van de antibiotica zeer zwaar verminderd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat staat nergens!
Het is de eerste keer dat ik die zooi slik, dan zouden ze het toch wel in de bijsluiter mogen zetten of in het papiertje dat ik er van de apotheek bij kreeg?
Een meet voor gelijkgezinden eerder.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De vorige was 1 oktober 2005. Dus duurt nog even.
Maar dat zijn de officiele meets.
Ik ga in etappes he?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Is er al enige verbetering waarneembaar?
Duurt wel vet lang op deze manier.
du_ke is geen mietjequote:
Die linkse rakkers hebben natuurlijk totaal geen weerstand.quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ga in etappes he?
Eerst een of ander virus, dat is wel ongeveer over alleen zweet ik nog elke nacht als een otter. daar achteraan kwam een keelontsteking maar die is ook wel weer bijna over. Dit doordat ik een sloot antibiotica krijg omdat ik ooit eens lyme heb opgelopen.
dan ben ik vast de uitzondering die de regel bevestigtquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:01 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Die linkse rakkers hebben natuurlijk totaal geen weerstand.
Dat klinkt heel engquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:00 schreef Pracissor het volgende:
Een meet voor gelijkgezinden eerder.![]()
Zie je wel, ben ik toch rechtsquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:01 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Eerste keer in vele jaren dat ik langer dan een dag ziek ben geweest. Normaal is er niet veel dat mij ziek kan krijgen alleen komt nu even alles tegelijk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:01 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Is dat de verrechtsing eigenlijk, gewoon, gewenning?quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Zie je wel, ben ik toch rechts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |