Oh dat wel maar ik bind er verder geen consequenties aan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:33 schreef RichardQuest het volgende:
Niet zo zeker dus. Ghehe.
Anderen noemen het geloofwaardigheid.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh dat wel maar ik bind er verder geen consequenties aan.
Het gaat om de eer.
En zo is het!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dank je wel dat je voor me hebt gestemd, democraat. Je hebt geen benul.
Sachaquote:855 tt-EEN 855 di 31 jan 23:29:17
MEDIA NOS
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
HET NIEUWE NOS NIEUWS MOET BESPAREN
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
De nieuwsafdelingen van de Nederlandse
Omroep Stichting (NOS) moeten van de
directie 2,5 miljoen euro bezuinigen.
In de praktijk betekent dit dat 25
mensen met pensioen moeten vertrekken
en dat een aantal rubrieken hun
ambities moeten laten varen.
Sinds kort werken "Het journaal", de
radiobulletins, Teletekst en de nieuws-
site samen onder de noemer NOS Nieuws.
Door de samenvoeging werd het budget
met zes miljoen overschreden.
Dat bedrag moet nu aangezuiverd worden.
De directie overweegt ook sterk om het
8-uurjournaal op zondag te verkorten.
Vorig jaar was het woord eigen verantwoordelijkheid en dit jaar geloofwaardigheid.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:42 schreef RichardQuest het volgende:
Anderen noemen het geloofwaardigheid.
Talpa?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:49 schreef zakjapannertje het volgende:
over ongeveer drie uur de State Of The Union, starring G.W. Bush
Jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:16 schreef Pracissor het volgende:
Woei, is heel Pol nou constant onder invloed?
Pas gekregen?quote:Ik ben trots op me zus en haar bul.
Hier nog een, net klaar met werken en baal dat ik niet kon blijven afpilsen met leuke collegaatjes uit Leiden, dus dan maar ploppers consumeren in een rap tempo.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:25 schreef RichardQuest het volgende:
Ik ben ook flink wat pilsjes aan het drinken overigens.
Ben jij echt een fervent Grolsch-drinker of maakt het weinig uit? Mij maakt het echt geen hol uit.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hier nog een, net klaar met werken en baal dat ik niet kon blijven afpilsen met leuke collegaatjes uit Leiden, dus dan maar ploppers consumeren in een rap tempo.
Yup. Nu net receptie, daar flink wat biertjes zitten tappen.quote:
Haha same here, tenminste na 2 biertjes boeit het me geen ene reet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ben jij echt een fervent Grolsch-drinker of maakt het weinig uit? Mij maakt het echt geen hol uit.
Dinsdag feestdag.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:33 schreef MrX1982 het volgende:
Ben ik dan de enige die zich niet bezat.
Ja.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:33 schreef MrX1982 het volgende:
Hier in Nederland drink ik het leifst Grolsch, er zijn echter een paar bieren waar ik me domweg kotsmisselijk van ga voelen, Oranjeboom en amstelquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ben jij echt een fervent Grolsch-drinker of maakt het weinig uit? Mij maakt het echt geen hol uit.
Is dat die Schwarzeneggerfiguur hier op fok?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:37 schreef MrX1982 het volgende:
Ja op dinsdag ga ik meestal naar school en drink daar wat biertjes maar mijn klasgenoot met wie ik altijd naar school ga is ziek.
Volgend week maar inhalen.
Mja, Oranjeboom vermijd ik ook het liefst, Amstel proef ik na een tijdje niet meer.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hier in Nederland drink ik het leifst Grolsch, er zijn echter een paar bieren waar ik me domweg kotsmisselijk van ga voelen, Oranjeboom en amstel
Herald? Swetznegger?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:38 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Is dat die Schwarzeneggerfiguur hier op fok?
Nee dat is een collega van me.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:38 schreef RichardQuest het volgende:
Is dat die Schwarzeneggerfiguur hier op fok?
Net als Guinness lijkt het wel, lijkt net alsof er tig users hier dit goddelijke vocht in hun aderen hebben stromen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:37 schreef Pracissor het volgende:
Ik heb het idee dat Grolsch echt de bier van het moment is, ik dronk dus net ook Grolsch maar ook in de bier topics waarin ik regelmatig vertoef merk ik op dat Grolsch een soort cult symbool heeft.
Idd, terwijl Guinness voor mij gelijk staat aan rioolwater.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Net als Guinness lijkt het wel, lijkt net alsof er tig users hier dit goddelijke vocht in hun aderen hebben stromen.
Een allochtoon!quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:42 schreef Tuana het volgende:
Gegroet vrienden, vijanden en ander gespuis...
Oh, graag. Beter dam A'dam of Groningen in ieder geval en toch redelijk centraal.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:40 schreef MrX1982 het volgende:
De volgende meet is in Rotterdam.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:42 schreef Tuana het volgende:
Gegroet vrienden, vijanden en ander gespuis...
Ik officieel ook alquote:
Wanneer? Komt iedereen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:40 schreef MrX1982 het volgende:
De volgende meet is in Rotterdam.
Groningers komen niet eens op de meeting in hun eigen stad. Daar is het natuurlijk nooit meer.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:45 schreef RichardQuest het volgende:
Oh, graag. Beter dam A'dam of Groningen in ieder geval en toch redelijk centraal.
Denk niet dat we dat ooit gaan meemakenquote:
Waren wel de gezelligsten in A'dam.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Groningers komen niet eens op de meeting in hun eigen stad. Daar is het natuurlijk nooit meer.
Dat zegt misschien meer over de restquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:50 schreef RichardQuest het volgende:
Waren wel de gezelligste in A'dam.
Zeer zeker.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat zegt misschien meer over de rest.
Meetings zijn altijd wel cool, leuk om mensen eens in het echte te zien ipv de avatar en tekst.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:52 schreef RichardQuest het volgende:
Zeer zeker.
Heb maar drie amsterdammers gehadquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:33 schreef MrX1982 het volgende:
Idd, wanneer is het in R'dam dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Meetings zijn altijd wel cool, leuk om mensen eens in het echte te zien ipv de avatar en tekst.
Is zo onpersoonlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |