Onder der rokje?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:33 schreef Tafkahs het volgende:
Aldith heeft omahaar
Wanhopig vasthouden aan de pimstropdas is toch ook wel erg zielig?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:32 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Wat moet hij dan aan? Zo'n zuinig PvdA stropdasje?
Vraag me af waarom die persofficieren van justitie altijd zo lekker zijn, er zijn nog 2 bekende geloof ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:36 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
Je zou haar toch zo beloven dat je nooit meer zo'n boefje zal zijn![]()
Volgens mij heeft ze een 500 eurie note tussen haar bilspleet zitten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:36 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
Ik vermoed dat ze handboeien als seksspeeltjes gebruikt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:36 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:36 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:28 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Zal het niet dieper liggen? Misschien is z'n skeltertje vroeger wel door andersbegaafden afgepakt ofzo
Haar hoofdje is zo innocent als het maar zijn kan, maar daarachter...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:36 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
de credits horen bij Pberendsquote:
Jij zou wel beloven dat je een boefje zal zijn?quote:
idealen zijn pas goed als ze te koop zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:56 schreef RichardQuest het volgende:
Leuk om te horen dat de PvdA al omgekocht is over Uruzgan.
Lovenswaardig? Die joint van daarnet was wel sterk he?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:17 schreef RichardQuest het volgende:
Ik vind de opstelling van D66 wel lovenswaardig, ze hebben er alle belang bij om voor te stemmen, maar voelen hun verantwoordelijkheid goed aan. D66'ers zijn gewoon tegen en dit valt ver buiten het regeringsakkoord.
Als ze die mening nou eens vast wisten te houden, dan zou het inderdaad sierenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:17 schreef RichardQuest het volgende:
Ik vind de opstelling van D66 wel lovenswaardig, ze hebben er alle belang bij om voor te stemmen, maar voelen hun verantwoordelijkheid goed aan. D66'ers zijn gewoon tegen en dit valt ver buiten het regeringsakkoord.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:19 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Lovenswaardig? Die joint van daarnet was wel sterk he?![]()
Ik ga er vanuit dat ze nee stemmen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:20 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Als ze die mening nou eens vast wisten te houden, dan zou het inderdaad sieren
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:17 schreef RichardQuest het volgende:
Dan zouden ze voorstemmen en niet zeggen dat ze tegen zijn, veel makkelijker en hun hachje gered.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..].
Ze proberen het vege lijf te redden terwijl het qua geloofwaardigheid echt niet triester kan.
Precies. Op naar de 0 zetels.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:24 schreef Ludwig het volgende:
Kom op! Staan de democraten hier niet gewoon om bekend? Altijd besluiteloos geweest en zullen altijd besluiteloos zijn.
Wat is er besluiteloos aan NEE? Ik voel me niet geroepen om D66 onvoorwaardelijk te steunen, maar dit verdient lof.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:24 schreef Ludwig het volgende:
Kom op! Staan de democraten hier niet gewoon om bekend? Altijd besluiteloos geweest en zullen altijd besluiteloos blijven.
Mijn verwachting is dat ze dat ook wel doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:25 schreef RichardQuest het volgende:
Dan zouden ze voorstemmen en niet zeggen dat ze tegen zijn, veel makkelijker en hun hachje gered.
Zouden zij dat ook hebben gedaan als de Partij van de Arbeid niet de schijn ophield om ja te zullen stemmen ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze nee stemmen.
We zien. Ik hou deze post in mn favorieten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mijn verwachting is dat ze dat ook wel doen.
Ons statistische Hondje heeft onderzocht of dat zo is en is tot de conclusie gekomen dat de helft van Nederland zijwaarts met het hoofd schudde op de vraag of we naar Verweghistan moesten.quote:
Verstandig.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:26 schreef RichardQuest het volgende:
We zien. Ik hou deze post in mn favorieten.
Ja, dus? Die gaan nu zeker massaal D66 stemmen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:26 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Ons statistische Hondje heeft onderzocht of dat zo is en is tot de conclusie gekomen dat de helft van Nederland zijwaarts met het hoofd schudde op de vraag of we naar Verweghistan moesten.
Lijkt mij toch een aardig potentieel electoraat...
altijd het juiste antwoordquote:
Nee, maar het toont aan dat het voor je electoraat geen fuck uitmaakt of je "ja" danwel "nee" zegt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, dus? Die gaan nu zeker massaal D66 stemmen?
Dat is me iets teveel van het goede. De geloofwaardigheid van D'66 stijgt enigszins als ze tegenstemmen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:29 schreef RichardQuest het volgende:
Opdat je nooit meer wat over D66's geloofwaardigheid mokt?
Niet zo zeker dus. Ghehe.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is me iets teveel van het goede. De geloofwaardigheid van D'66 stijgt enigszins als ze tegenstemmen.
Dat doen ze nu juist, allebei. Ik gok dat het juist het CDA en de PvdA zijn die met dit probleem zitten. Het maakt voor mij, als D66-stemmer in ieder geval uit, stemmen ze voor dan stem ik op een ander.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:32 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Nee, maar het toont aan dat het voor je electoraat geen fuck uitmaakt of je "ja" danwel "nee" zegt.
Waarom dan niet vasthouden aan je principes?
Het is goed om te weten dat de slang in ere wordt gehoudenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
"Je moeder"
"Nee, jij"
"Lik je reet"
Een echte democraat moet daar eerst nog even over nadenken. En dan twijfelen ze nog even. En dan nog even. En dan gaan ze naar het stemhokje en zetten ze toch maar weer een kruisje voor Dittrich.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat doen ze nu juist, allebei. Ik gok dat het juist het CDA en de PvdA zijn die met dit probleem zitten. Het maakt voor mij, als D66-stemmer in ieder geval uit, stemmen ze voor dan stem ik op een ander.
Dank je wel dat je voor me hebt gestemd, democraat. Je hebt geen benul.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:39 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Een echte democraat moet daar eerst nog even over nadenken. En dan twijfelen ze nog even. En dan nog even. En dan gaan ze naar het stemhokje en zetten ze toch maar weer een kruisje voor Dittrich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |