Onder der rokje?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:33 schreef Tafkahs het volgende:
Aldith heeft omahaar
Wanhopig vasthouden aan de pimstropdas is toch ook wel erg zielig?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:32 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Wat moet hij dan aan? Zo'n zuinig PvdA stropdasje?
Vraag me af waarom die persofficieren van justitie altijd zo lekker zijn, er zijn nog 2 bekende geloof ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:36 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
Je zou haar toch zo beloven dat je nooit meer zo'n boefje zal zijn![]()
Volgens mij heeft ze een 500 eurie note tussen haar bilspleet zitten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:36 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
Ik vermoed dat ze handboeien als seksspeeltjes gebruikt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:36 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:36 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:28 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Zal het niet dieper liggen? Misschien is z'n skeltertje vroeger wel door andersbegaafden afgepakt ofzo
Haar hoofdje is zo innocent als het maar zijn kan, maar daarachter...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:36 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
de credits horen bij Pberendsquote:
Jij zou wel beloven dat je een boefje zal zijn?quote:
idealen zijn pas goed als ze te koop zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:56 schreef RichardQuest het volgende:
Leuk om te horen dat de PvdA al omgekocht is over Uruzgan.
Lovenswaardig? Die joint van daarnet was wel sterk he?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:17 schreef RichardQuest het volgende:
Ik vind de opstelling van D66 wel lovenswaardig, ze hebben er alle belang bij om voor te stemmen, maar voelen hun verantwoordelijkheid goed aan. D66'ers zijn gewoon tegen en dit valt ver buiten het regeringsakkoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |