Hoe bedoel je deze vraag?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:04 schreef Jelleee het volgende:
jmaar.. Geen punten, of ben ik nou dom?
Hm, ik maak wel ff nieuwe dan
Hoe wil jij de pers op afstand houden met al die paparazi's hier???quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:33 schreef Subhuman het volgende:
* Pers op afstand houdt
Mensen, we weten nog niks; zodra we wat horen weten jullie het als eerste!
Steel van de rijken en geef aan de armen ???quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:34 schreef Ireth het volgende:
Worden de, door de fraudeurs uitgedeelde punten eventueel nog verdeeld onder de kansarme onderaan bungelende deelnemers?![]()
![]()
Iquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Steel van de rijken en geef aan de armen ???![]()
fraudequote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:23 schreef Ireth het volgende:
Ik wil die fraudezaak nu wel op de voet blijven volgen natuurlijk!
Dikke vette korrel ben ik het niet helemaal mee eens, maar helaas...dit is een digitale opnamequote:Op woensdag 1 februari 2006 00:03 schreef lostminds het volgende:
never trust a man who's eyebrows meet...![]()
uit welke film was dat nou?
ik vind em te netjes, zwart/wit moet grauw en smerig zijn, dikke vette korrel enzo
liefst beetje sepia
bekijk wat corbijn foto's en je begrijpt wat ik bedoel
ja ok, da's misschien niet zo geschikt voor op het trouwfeestje van je zus![]()
Leef je uitquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:08 schreef lostminds het volgende:
met alleen levels en een beetje sepia kom je ook al een heel eind
zal ik em eens snel door photoshop halen en hier posten?
In feite voer je hiermee volgens mij flink het contrast op, tochquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:25 schreef lostminds het volgende:
[afbeelding]
levels
44
1,00
232
hue/saturation
33
8
0
colorize aanvinken
en hoewel dit de foto technisch slechter maakt vind ik het wel veel sfeervoller
Eensquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:34 schreef Ireth het volgende:
Worden de, door de fraudeurs uitgedeelde punten eventueel nog verdeeld onder de kansarme onderaan bungelende deelnemers?![]()
![]()
wegcroppen zou ook nog kunnenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:33 schreef blackbully het volgende:
jammer dat de aandacht trekt naar de hand van je zus.
(omdat die veel lichter is als de rest)
op dat punt is het origineel beter naar mijn mening.
maar verder vind ik de lichte vorm van sepia er over een mooie manier om de foto wat op te leuken.
misschien is er een mogenlijkheid om met curves de hand wat terug te geven uit het origineel.
Ik denk dat die hand veroorzaakt wordt door het grainfilterquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:33 schreef blackbully het volgende:
jammer dat de aandacht trekt naar de hand van je zus.
(omdat die veel lichter is als de rest)
op dat punt is het origineel beter naar mijn mening.
maar verder vind ik de lichte vorm van sepia er over een mooie manier om de foto wat op te leuken.
misschien is er een mogenlijkheid om met curves de hand wat terug te geven uit het origineel.
Croppen is geen optiequote:
is dat de zus die de mama van Rick is?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:55 schreef PdeHoog het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van mijn foto
[afbeelding]
Deze foto stond dus op het menu van mijn zus haar trouwfeestje![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
is dat de zus die de mama van Rick is?
psstquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:24 schreef NightAngel het volgende:
Hey mensen,
Zit niet zo vaak op Fok. Doe opleiding fotografie en ben bezig met afstuderen. Kwam deze wedstrijd tegen en t leek me leuk om mee te doen. Ik heb niemand opgeroepen om te stemmen. Heb natuurlijk wel aan vrienden verteld dat ik mee deed, maar dat is ook alles.
Oke ik ben nieuw ja, commentaar op de site is wel begrijpelijk maar wil zo wel ff laten weten dat ik hier niks mee te maken heb. Beetje jammer dat ik er wel op aangekeken wordt.
Greetz Kirsten
Die punt was voor HMaster-IIquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
psstwas jouw stem voor Ymke of Ynske?
quote:
Tuurlijk wel, maar heb zelf ook de punten nodig..quote:
Allereerst: welkom op FOT.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:24 schreef NightAngel het volgende:
Hey mensen,
Zit niet zo vaak op Fok. Doe opleiding fotografie en ben bezig met afstuderen. Kwam deze wedstrijd tegen en t leek me leuk om mee te doen. Ik heb niemand opgeroepen om te stemmen. Heb natuurlijk wel aan vrienden verteld dat ik mee deed, maar dat is ook alles.
Oke ik ben nieuw ja, commentaar op de site is wel begrijpelijk maar wil zo wel ff laten weten dat ik hier niks mee te maken heb. Beetje jammer dat ik er wel op aangekeken wordt.
Greetz Kirsten
en die heb je zeker nog helemaal nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar heb zelf ook de punten nodig..![]()
Die indruk is er ook niet, Je hebt in je stem ipv Inske, Imske getypt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:47 schreef NightAngel het volgende:
En ynske, tjah heb jou een punt gegeven omdat ik het eigenlijk wel een aparte foto vond. Bedoelde er iig nix verkeerds mee
zoals Poseidon al zei, het ging om een typverwarring, zodoende dat ik er naar vroegquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:47 schreef NightAngel het volgende:
Hey,
Snap dat jullie denken dat ik het allemaal heb geregeld. Ik weet dat het niet zo is en weet verder ook niet wat ik eraan moet doen. Al is het wel een lullige start zo :S
Het is geen zelfportret. Is een portret van mn beste vriendin..
En ynske, tjah heb jou een punt gegeven omdat ik het eigenlijk wel een aparte foto vond. Bedoelde er iig nix verkeerds mee
Mijn baan is gewoon TE saaiquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:06 schreef N.icka het volgende:
Jij kwam hier toch nooooooit meer??
* Spullen weer opbergt *quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:05 schreef Puckzzz het volgende:
Dus geen vierendeling, raddraaien, schandpaal of ban?
whehehehehehequote:misschien moet ik de volgende keer maar weer meedoen zodat er iig geen twijfel zal bestaan over de derde plaats
Kul.quote:
Je draaft door....quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:48 schreef lostminds het volgende:
aha dus nightangel kreeg met opzet iedere keer 5 punten om de verdenking op haar te leggen, zou het dan 1 van de andere 4 geweest kunnen zijn?
xilantof heeft de punten niet echt nodig![]()
blijven er nog 3 over
als je zoiets doet dan geef je jezelf niet steeds 1 puntje want dan moet je zoveel klonen aanmaken
blijven er nog 2 over
flipper en kamermans
shark pak jij je spullen maar weer![]()
ja sorry hoor, zo'n mooi schandaal moet je wat langer van kunnen genieten vind ik![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:36 schreef RonaldV het volgende:
Kul.![]()
je miste ons gewoon![]()
Leuk dat je weer terug bent
whehehehehehquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:23 schreef Jelleee het volgende:
RonaldV, bedankt dat je ff links erbij heb geduwt..
Gister deed internet onze internetverbinding <- niet internet, shark
quote:
quote:
Nog groter?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
Wat mijn voorgangers dus reeds zeiden
Feli en zoDat je maar een grote jongen mag worden
Sorry Ynskequote:Op woensdag 1 februari 2006 11:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
en die heb je zeker nog helemaal niet
* Ynske stond helemaal te stuiteren dat er iemand is geweest die op haar gestemd had
in het Fotografie Feedbacktopic posten is meestal de manierquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:26 schreef oYo het volgende:
Fotowedstrijd januari 2006: Discussietopic: Portret #4 doe's dicht modje... ik had me bril niet op :|
Schaam je!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:56 schreef HMaster-II het volgende:
totaal vergeten om te stemmen deze maand![]()
Door al die frauduleuze zaken en een stuiterend internet vanavond![]()
![]()
niet sorryquote:
quote:
Een poster had een geldig verhaal. Night_Angel (een heel aardige jongedame trouwens, ik sprak haar eerder vanavond over MSN) heeft haar verhaal al eerder uitgelegd. De overige users met maar één post zijn niet meegerekend.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:54 schreef Mauro het volgende:
Hoe is het nou geëindigd met die enkelposters?
Een aantal hebben netjes gemaild en dingen uitgelegd; hun punten zijn meegeteld. Een aantal andere hebben niet gemaild; hun punten zijn buiten beschouwing gelaten. Er is niemand gediskwalificeerd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:54 schreef Mauro het volgende:
Hoe is het nou geëindigd met die enkelposters?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:58 schreef RonaldV het volgende:
Een poster had een geldig verhaal. Night_Angel (een heel aardige jongedame trouwens, ik sprak haar eerder vanavond over MSN) heeft haar verhaal al eerder uitgelegd. De overige users met maar één post zijn niet meegerekend.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:58 schreef Subhuman het volgende:
Een aantal hebben netjes gemaild en dingen uitgelegd; hun punten zijn meegeteld. Een aantal andere hebben niet gemaild; hun punten zijn buiten beschouwing gelaten. Er is niemand gediskwalificeerd.
De 3 winnaars sturen ieder 2 onderwerpen in en daar mogen wij dan weer uit kiezen. 'Nachtfoto's' is nog niet geweest trouwens, (lijkt me wel erg lastig om iets orginelers te verzinnen dan een statiefje richting de autosnelweg met een seconde of anderhalfquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:51 schreef oYo het volgende:
En wat wordt het thema voor februari?
Word er in overleg gekozen of hoe werkt dat?
Nachtfotografie is wel 1 van mijn favorietenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:06 schreef Offy het volgende:
'Nachtfoto's' is nog niet geweest trouwens, (lijkt me wel erg lastig om iets orginelers te verzinnen dan een statiefje richting de autosnelweg met een seconde of anderhalf) misschien dat je iemand er mee op een idee brengt
Vind je?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:43 schreef Schanulleke het volgende:
Gefeliciteerd Xilantof, DEMUTS en Dubbellu! Zeer terechte winnaars imho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |