Precies, mijn browser zweeft ook ergens op mijn scherm, ik haat het als ze de boel maximaliseren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:44 schreef Lynx666 het volgende:
Sterker nog; websites die m'n browser ongevraagd fullscreen zetten zal ik direct niet meer bezoeken.
Maar natuurlijk!. En ik bedank jou hier namens iedereen dat jij dat voor ons doet tijdens je vrije tijd!quote:Op maandag 30 januari 2006 13:04 schreef PdeHoog het volgende:
[centraal] Fotobewerking/Photoshop!
Kunnen we dit niet opnemen in de FOT-wikiLynx heeft best een leuke tutorial opgezet zo
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!. En ik bedank jou hier namens iedereen dat jij dat voor ons doet tijdens je vrije tijd!
tijd tijd tijd bedoeld shark denk ikquote:
Inmiddels verwijderd. Dank voor je melding.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:01 schreef Ynske het volgende:
kweet niet, maar denk niet dat dit hier thuis hoort [centraal] Fotobewerking/Photoshop!
Shark denkt dat, omdat ik vakantie heb, ik toch niets anders te doen hebquote:Op maandag 30 januari 2006 15:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
tijd tijd tijd bedoeld shark denk ik
het is zeker een leuk idee om de tuts in wiki te zetten
maar dat kost tijd, en moeite
zeg dan moet je die andere er ook bijzetten hequote:Op maandag 30 januari 2006 15:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Shark denkt dat, omdat ik vakantie heb, ik toch niets anders te doen hebDat is het hele probleem
Overigens: http://wiki.fok.nl/index.php/Rode_ogen_HOWTO
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg dan moet je die andere er ook bijzetten he![]()
er zijn wel meer manieren die naar rome leiden
Leef je uit dusquote:Op maandag 30 januari 2006 15:36 schreef Subhuman het volgende:
Het leuke aan de Wiki is dat iedereen het kan aanpassen! Ik vind het zelf erg leuk om stukjes en artikeltjes te schrijven daarvoor, heb er ook al een aantal gedaan; bijvoorbeeld die over diafragma en sluitertijd.
k ben aan t werkquote:
Sub kan heel goed uitleggenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben aan t werk
en de combi wiki en ik, die bestaat nog niet, weet niet hoe t werkt![]()
http://wiki.fok.nl/index.php/Fok%21wiki:Helpquote:Op maandag 30 januari 2006 15:59 schreef Ynske het volgende:
k ben aan t werk
en de combi wiki en ik, die bestaat nog niet, weet niet hoe t werkt![]()
zet je firewall (kerio?) of adblocker uit en kijk nog eens.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:41 schreef Werewolf het volgende:
Ga ik voor het eerst op de Wiki site kijken.....staat er voor bijna elk subforum een foto op de hoofdpagina (http://wiki.fok.nl/index.php/Hoofdpagina) behalve voor FOT!!!
Misschien iets om de foto van 2005 daar voor te gebruiken (als dat mag...)
quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Shark denkt dat, omdat ik vakantie heb, ik toch niets anders te doen hebDat is het hele probleem
Overigens: http://wiki.fok.nl/index.php/Rode_ogen_HOWTO
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:53 schreef Lynx666 het volgende:
Ik zal eens kijken of ik binnenkort de andere tutjes kan wiki'en
Heb jij die foto uitgezocht?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Bij mij blokt kerio die ene foto, maar ik kan het niet uitzetten.
Die foto staat in een subdir "ad" en dat is een afkorting voor advertisment, wat meteen verklaart waarom ik em niet zie thuis....En ik had die foto met pijn en moeite uitgezocht
Ja, als je iets opzet, moet je het meteen goed doenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:51 schreef Subhuman het volgende:
Heb jij die foto uitgezocht?Ik vroeg me al die tijd al af wie dat toch gedaan had!
Je gebruikt helemaal geen hoofdletters, zie ik. Laat het maar lekker zo, er is niemand die er over valt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:20 schreef sararaats het volgende:
ik heb een schrijffout gemaakt in mijn topic
digitale camera doet vreemd
dat moet een hoofdletter zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |