Gestemd.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:25 schreef Tobbes het volgende:
Beschouwen jullie Tobbes als aanwinst in het modschap?
Het wachten is op nog zo'n fabuleuze conclusie van RQ.quote:
Ik denk het ook. De mensen die dom en emotioneel stemmen stemmen altijd eerst. De mensen die een weloverwogen stem uitbrengen (en voor stemmen), hebben meer tijd nodig om hun stem te bepalen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:35 schreef du_ke het volgende:
Ik denk dat je grote kans maakt Tobbes.
Wat kan er beter dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:36 schreef pberends het volgende:
Op het randje van perfect:
[afbeelding]
Om mijn stem te bepalen kijk ik naar je hele oevrequote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:34 schreef Tobbes het volgende:
1. Wat heeft dat met POL te maken?
2. Wat is er mis met die thread in ONZ?
Jij hebt hier zeker lang over na moeten denken?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:37 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik denk het ook. De mensen die dom en emotioneel stemmen stemmen altijd eerst. De mensen die een weloverwogen stem uitbrengen (en voor stemmen), hebben meer tijd nodig om hun stem te bepalen.
Vandaar de wat geflateerde tussenstand.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Heb ik al gesolliciteerd?
Maar dat is geheel niet onaardigquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:36 schreef pberends het volgende:
Op het randje van perfect:
[afbeelding]
Dat kan je beter niet doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Om mijn stem te bepalen kijk ik naar je hele oevre.
We kennen elkaar al een beetje te goedquote:
quote:
Wittgenstein.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:41 schreef Monidique het volgende:
Ik ben tegen de missie, maar heb al eerder gezegd dat mijn motivatie gebruikt zou kunnen worden om wél naar Afghanistan te gaan.
Mooie analyse maar de sollicitatieronde is allang gesloten. Of oriënteer je op de volgende keer?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:40 schreef Tobbes het volgende:
Dat kan je beter niet doen.
En het is toch mooi dat ik duitsers en joden samenbreng in een alledaags voorwerp? Is dat niet de ultieme manier van consensusvorming, waar elke politcus spontaan van klaarkomt?
Stel je voor dat je Palestijnen en joden kan verenigen in een penis...dan zou je de nobelprijs voor de vrede winnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |