Dat staat niet vast hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:41 schreef PH52 het volgende:
De laatste poster maakt een nieuw ? Is 't gebuik u vreemd bgebeleven ?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:44 schreef regenworm het volgende:
Primeur het nieuwe geld zakje is van de drukker gekomen
[afbeelding]
Nu al voor zo'n lange tijd weg. Vind het niet kunnen eigenlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:51 schreef BONG4002 het volgende:
Chiel gaat weg, morgen tussen 15-16:00uur is ie pas weer terug
Ik vind het ook een beetje apart jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nu al voor zo'n lange tijd weg. Vind het niet kunnen eigenlijk![]()
op verzoek weggehaaldquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Virgin Atlantic met Henk Krol erop![]()
Suggestie: kunnen ze die niet als kotszak in vliegtuigen hangen ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:44 schreef regenworm het volgende:
Primeur het nieuwe geld zakje is van de drukker gekomen
[afbeelding]
vind het ook niet kunnen maar waarschijnlijk hadden ze niemand anders kunnnen vinden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nu al voor zo'n lange tijd weg. Vind het niet kunnen eigenlijk![]()
Lijkt me een goed idee,quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Suggestie: kunnen ze die niet als kotszak in vliegtuigen hangen ?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:06 schreef BONG4002 het volgende:
Erg rustig hier
Ik moet nu even weg dus tot straks
Toch zat dat hem wel hoog, gister had-ie het er ook al een paar keer overquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:29 schreef bunnyma het volgende:
Wel leuk, dat gesprek net tussen John en Monique.
Het ging over de foto van de hoteliers waarvan John vindt dat hij er erg lelijk op staat.
Hij zei daarover dat dat de wraak van Hummie was omdat hij kritiek had op het programmaconcept HBB.
Daarom zou ze die foto gefotoshopt hebben om hem zo lelijk mogelijk te maken..![]()
![]()
Was uiteraard een geintje.
Newsman!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:22 schreef newsman het volgende:
De Dolly Dots hebben het druk, dus ze komen waarschijnlijk niet bijelkaar.
Je zal het niet geloven maar ik drink haast geen alcohol meerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:45 schreef demins het volgende:
[..]
Newsman!Mag ik informeren hips hoe het met je hips drankprobleem staat?
Ik doe iets fout met de lay-out, geloof ik
Zou toch leuk zijn als je (desnoods broodnuchter) nog eens 'dronken' langs kwam zoals vroeger! Het heeft me altijd veel plezier gedaan en er is vaker, niet alleen door mij, met weemoed aan teruggedacht! Waar zou Newsman toch zijn, zeiden we tot elkaar! Hij zal toch niet in een van zijn kelders gevallen zijn?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:46 schreef newsman het volgende:
[..]
Je zal het niet geloven maar ik drink haast geen alcohol meer![]()
Ook Gij, Demins . . .quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:52 schreef demins het volgende:
[..]
Zou toch leuk zijn als je (desnoods broodnuchter) nog eens 'dronken' langs kwam zoals vroeger! Het heeft me altijd veel plezier gedaan en er is vaker, niet alleen door mij, met weemoed aan teruggedacht! Waar zou Newsman toch zijn, zeiden we tot elkaar! Hij zal toch niet in een van zijn kelders gevallen zijn?
Leuk dat je er weer bent iig!
quote:Geregistreerd op: maandag 12 september 2005 @ 21:30
It takes one to know one!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die ene vent staat wel erg geil naar Monique te kijken.
Hey Bluezzquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:31 schreef Bluezz het volgende:
Hier zijn jullie
Wie zijn dat die twee?
Je hebt het tegen Newsman over vroeger, alsof dat jaren geleden is, terwijl uwens eigens registratiedatum ligt in september 2005, hetgeen mij dus doet vermoeden dat gij niet echt bestaat maar dat je bent opgebouwd uit 2e hands genetisch materiaal oftewel dat je een clone bent van een bestaande fokker, en dat zou voor mij een desillusie van de bovenste plank betekenen, temeer daar ik er net achterkom dat ik hier geen vrienden heb.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:34 schreef demins het volgende:
[..]
Gij spreekt in raadselen! Verklaar u nader...
Wees gerust! Dat is niet het geval! Uit vriendschap ga ik even zoeken naar Newsmanposts die dat zullen onderstrepen! Hou je het zolang nog vol?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:38 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je hebt het tegen Newsman over vroeger, alsof dat jaren geleden is, terwijl uwens eigens registratiedatum ligt in september 2005, hetgeen mij dus doet vermoeden dat gij niet echt bestaat maar dat je bent opgebouwd uit 2e hands genetisch materiaal oftewel dat je een clone bent van een bestaande fokker, en dat zou voor mij een desillusie van de bovenste plank betekenen, temeer daar ik er net achterkom dat ik hier geen vrienden heb.
Is het nu duidelijk![]()
Ik heb het glas klaarstaanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:41 schreef demins het volgende:
[..]
Wees gerust! Dat is niet het geval! Uit vriendschap ga ik even zoeken naar Newsmanposts die dat zullen onderstrepen! Hou je het zolang nog vol?![]()
Ach, zolang je nog drie linkerarmen hebt mag je niet klagen, toch ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:42 schreef demins het volgende:
[..]
Nu is mijn andere been ook nog afgezet!![]()
![]()
![]()
Moet ik ff wieltjes onder je makenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:42 schreef demins het volgende:
[..]
Nu is mijn andere been ook nog afgezet!![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 00:31 schreef newsman het volgende:
Hummie ik zal het zeggen, ik vind je een kut.
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:03 schreef newsman het volgende:
Tanja blijkt ineens een zeekoe te zijn en de bewoners kijken vreemd toe.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:10 schreef newsman het volgende:
Ze zijn allemaal gay.
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:23 schreef newsman het volgende:
Shit, ik zat weer in het foute topic, over een kneus Coos met een stijfuh.
Jammer genoeg maar 1 "Hips" gevonden. Rond 13-11-05 verdween Newsman uit de BB5 topics. Eind januari keerde hij terug in de HBB Topics.quote:Op zondag 13 november 2005 01:44 schreef newsman het volgende:
Hips, ja die Bram van der vlught, doet het goed als sinterklaas. Hallo allemaal
Gelukkig, tenminste één echt mens hier.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:08 schreef demins het volgende:
* knip *
Jammer genoeg maar 1 "Hips" gevonden. Rond 13-11-05 verdween Newsman uit de BB5 topics. Eind januari keerde hij terug in de HBB Topics.
En toch nog gevonden!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:14 schreef PH52 het volgende:
[..]
Gelukkig, tenminste één echt mens hier.
Sorry dat ik aan je integriteit twijfelde, ik had beter moeten weten, iemand die zo'n goeie muzieksmaak heeft kan bijna geen neppert zijn.
En zie, de herkomst van het woord zeekoe is ook meteen duidelijk.
* glas achterover kiept
Ik dacht dat je dat glas voor mij had klaargezetquote:Op woensdag 9 november 2005 21:20 schreef newsman het volgende:
lalalalallalallalalalllaallalaallaal hips burrrrrrrrrrrrrrrrrp Hallo
Athalon, kan je please ook wat caps in de streamverslagen zetten?quote:
Zo goed in de verslagenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:24 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Athalon, kan je please ook wat caps in de streamverslagen zetten?
Heb je misschien ook een cap van dat moeilijke vuilnisbakkensysteem?
Ik kon het niet uitgelegd krijgen.![]()
![]()
Oke Geri, waarvan aktequote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:40 schreef geri het volgende:
Wat een zeurkut is die anita. Als ze nu eens wat sneller praatte had ze al lang wat kunnen regelen. Nu doet ze daar de hele week over. Gaat ook vaak fffff snuifen op het toilet. Let maar eens op hoe beduusd ze er telkens uit komt. Het begint op een af kick centrum te lijken nu. Anita moet van de drugs af en zonet hoorde men aan de telefoon dat ze de drank bij bonny weg moeten halen. Zielige bedoeling. Mensen erin stoppen die uit gewerkt zijn op tv en die er niet meer uit zien. Ik kijk dus niet langer naar de beelden wordt hier misselijk van.
Dan doet Bart toch niet goed zijn best want ze gaat nu samen met Viola een glaasje wijn drinken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bart heeft Mickey aan de telefoon. Mickey informeert hoe het gaat met Bonnie en geeft terloops het advies alle drank bij Bonnie weg te houden. Ooeff, live op de stream !
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:03 schreef BONG4002 het volgende:
Holt wist niet dat er elke ddweekse avond een uitzending is van HBB![]()
Dat zei ze wel, maar ik geloof daar geen hol van.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:03 schreef BONG4002 het volgende:
Holt wist niet dat er elke ddweekse avond een uitzending is van HBB![]()
Dat is lullig nu de live verplaats isquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat zei ze wel, maar ik geloof daar geen hol van.
Geloof maar dat haar video-recorder precies klaar staat.![]()
quote:
Mhmmm, jammer maar het is ff niet anders, ben ook nog aan het werk hier op de computer voor anderenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:57 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Athalon.
Maar het was niet het vuilnisbakkensysteem wat ik bedoelde.
Dat lieten ze ook maar heel kort zien.
Waarneer nou nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Holt heeft weer behoorlijk het woord
En dan praat ze ws. nog gewoon doorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Waarneer nou niet
Bij haar heb je echt een hele rol ducktape nodig![]()
Dan hebben we altijd de bisonkit nogquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dan praat ze ws. nog gewoon door![]()
![]()
![]()
Heeft Viola iets gedaan dat ze een timeout neemt of gaat ze van de ene timeout naar de andere.quote:
Ik zag haar daarvoor een mailtje opstellen, maar ze doet het kalmpjes an...dat dan weer welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heeft Viola iets gedaan dat ze een timeout neemt of gaat ze van de ene timeout naar de andere.
Beertje houdt heel erg van Violaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan hebben we altijd de bisonkit nog![]()
Ik heb me aangemeld op donderdag 10 november 2005 @ 02:09.... Newsman zal toch geen last van mij hebben gehad?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:08 schreef demins het volgende:
[..]
Jammer genoeg maar 1 "Hips" gevonden. Rond 13-11-05 verdween Newsman uit de BB5 topics. Eind januari keerde hij terug in de HBB Topics.
Zal ik dan van te voren een berg stink vis eten of nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Beertje houdt heel erg van Viola![]()
volgens mij wil ze Viola dood knuffelen.
Nee johquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:16 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb me aangemeld op donderdag 10 november 2005 @ 02:09.... Newsman zal toch geen last van mij hebben gehad?![]()
![]()
Hey Sjetquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:17 schreef Sjet het volgende:
Whello allemaal trouwens![]()
![]()
Iemand een borrel?![]()
[afbeelding]
Whello terugquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:17 schreef Sjet het volgende:
![]()
Iemand een borrel?![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:16 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zal ik dan van te voren een berg stink vis eten of niet![]()
*rent naar de winkel*quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Whello terug![]()
Ik neem liever een rooie bull
Evengoed bedankt
Ze drinkt wel vaker een glaasje heb haar nog niet betrapt op dronkenschap.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:16 schreef Athalon het volgende:
Bonnie is een week droog gewest dacht ik maar nu is ze ff nat![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Lekker kruisje, smaakt ook goedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:20 schreef Sjet het volgende:
[..]
*rent naar de winkel*
Alsjeblieft lieverd!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:17 schreef Sjet het volgende:
![]()
Iemand een borrel?![]()
[afbeelding]
Je kan je ook laten Bobbenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Sjet
Nee, dank ik moet nog rijden.
Regenworm ook een rood kruisje dan? Of liever wat anders?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Sjet
Nee, dank ik moet nog rijden.
Herr Krol zal er blij mee zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:27 schreef Sjet het volgende:
[..]
My god.... ook nog een rood kruisje..... tsssss alles voor het Mappa dinges he![]()
Dat zeg ik ook nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze drinkt wel vaker een glaasje heb haar nog niet betrapt op dronkenschap.
Ik nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:29 schreef Sjet het volgende:
Nu zie ik de rooie bull weer wel....
Het is een spooky red bull..... zo zie je 'm.... en zo weer niet....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik niet
Doe eens CTRL+F5 (gelijktijdig indrukken)
Gisteren spookte het hier ook alquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:34 schreef Sjet het volgende:
[..]
Het is een spooky red bull..... zo zie je 'm.... en zo weer niet....![]()
Heb je al een ghostbuster gezienquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gisteren spookte het hier ook alToen zat ineens voor 0,00002sec het topic dicht
* BONG4002 belt even de spokenjagers op
Zie je wel.... daar heb je het al!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ghostbustersquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
maakt niet uit meestal ben ik zo thuis.
Die zou zo moeten komenquote:
Yepz, dat is idd het logoquote:
Tijdlijk....that isquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:40 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gelukkig dan zijn dalijk alle fok spookjes weg![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tijdlijk....that is
Maar het zou moeten helpen![]()
![]()
Leuke film was dat wel jaquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zit gelijk met dat liedje in mn hoofd![]()
Tijdje geleden nog op de TV geweestquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Leuke film was dat wel jaHeb m al jaren niet meer gezien
Ik benoem jouw tot onze Ghostbusterquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zit gelijk met dat liedje in mn hoofd![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik benoem jouw tot onze Ghostbuster![]()
![]()
Bij deze![]()
Idd, en het lijkt alsof per dag haar hoofd steeds meer opzweltquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:50 schreef Sjet het volgende:
Viool kletst weer in de ruimte.....
Denkt zeker weer dat het tijd is voor de Viool-show![]()
Viola gaat je steeds meer irriteren en dat verbaasd me niks (Zeekoe)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, en het lijkt alsof per dag haar hoofd steeds meer opzweltmaar dat kan aan mij liggen
Welkom in HBB (op FOK!), het loopt niet echt super maar ik denk toch dat het programma blijft, het is zeker verre van goed itt BB5quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
ik zie opeen Hotel Big Brother staan.... dat ze dat nog niet van de buis hebben gehaald!
Kijkcijfers zijn toch slecht?
Ik volgde BB wel.... maar dit vind ik ehct helemaal niks....
Arm dier.... vergeleken worden met Viool.....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:55 schreef regenworm het volgende:
Viola Holt in haar undercover pakje
[afbeelding]
Het is saai en een enkele keer was een leukquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
ik zie opeen Hotel Big Brother staan.... dat ze dat nog niet van de buis hebben gehaald!
Kijkcijfers zijn toch slecht?
Ik volgde BB wel.... maar dit vind ik ehct helemaal niks....
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
Arm dier.... vergeleken worden met Viool.....![]()
ik kwam even kijken.... maarben ook weer snel wegquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Welkom in HBB (op FOK!), het loopt niet echt super maar ik denk toch dat het programma blijft, het is zeker verre van goed itt BB5
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, en het lijkt alsof per dag haar hoofd steeds meer opzweltmaar dat kan aan mij liggen
Is prima hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kwam even kijken.... maarben ook weer snel weg
Mijn collega kijkt het..... maar vond het zo suf... en omdat ik hoorde dat het wel van de buis gehaald zou worden vroeg ik het me af of jullie meer wisten
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is prima hoor![]()
Was kort maar krachtig
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik benoem jouw tot onze Ghostbuster![]()
![]()
Bij deze![]()
Heb je gehoord dat Viooltje net meerdere malen je naam heeft genoemd toen ze d'r mails aan het doorlezen was?quote:
Ik meende inderdaad ook de naam Athalon te horenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb je gehoord dat Viooltje net meerdere malen je naam heeft genoemd toen ze d'r mails aan het doorlezen was?
Ze zei enkele keren: "Athalon alias Rick.... leuk, bedankt en ze stak zelfs d'r duim omhoog voor je naar de camera.
(Ging dus ws. over een mail van je)
Hoorde ik ook. Het had iets met een foto te maken en iets op linnen. Een doek of zo-iets.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:03 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik meende inderdaad ook de naam Athalon te horen![]()
Wie schrijft er nou iets positiefs over Violaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb je gehoord dat Viooltje net meerdere malen je naam heeft genoemd toen ze d'r mails aan het doorlezen was?
Ze zei enkele keren: "Athalon alias Rick.... leuk, bedankt en ze stak zelfs d'r duim omhoog voor je naar de camera.
Athalon kennelijk?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wie schrijft er nou iets positiefs over Viola![]()
![]()
Athalon !quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wie schrijft er nou iets positiefs over Viola![]()
![]()
Dat zou best mogelijk wezen, ik had een screenshotje gemaakt verleden week en hem even door een paar bewerkingen heen gegooid, ik vond het resultaat wel aardig en heb hem gewoon verzonden, niet wetend dat hij ooit zou aankomen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Tot straks en eetsequote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:15 schreef BONG4002 het volgende:
Tjep, ik moet weer weg, ga even eten bij een vriend en dan wat andere zaken nog doen dus ben er om 19:01 weer denk ik
Bye bye![]()
Daarom is het ook zo belachelijk dat hij pas morgenmiddag terug komtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:32 schreef Athalon het volgende:
De dames blijven roken en drinken nu Chiel weg is![]()
[afbeelding]
Je kunt het Chiel niet kwalijk nemen. Hij vertelde dat hij op het allerlaatste moment gevraagd was. Hij heeft getracht zoveel mogelijk afspraken af te zeggen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:39 schreef Sjet het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo belachelijk dat hij pas morgenmiddag terug komt![]()
Net zo belachelijk trouwens dat die dames zo'n BigBoss blijkbaar nodig hebben....![]()
Vooral belachelijk van de dames als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:39 schreef Sjet het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo belachelijk dat hij pas morgenmiddag terug komt![]()
Net zo belachelijk trouwens dat die dames zo'n BigBoss blijkbaar nodig hebben....![]()
Ik geef Chiel ook helemaal niet de schuld, hoe kom je daar je bij? Ik zeg alleen maar dat ik het belachelijk vind.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je kunt het Chiel niet kwalijk nemen. Hij vertelde dat hij op het allerlaatste moment gevraagd was. Hij heeft getracht zoveel mogelijk afspraken af te zeggen.
Kennelijk heeft HBB problemen om managers te vinden. Maar daar is Chiel geen schuld aan.
Ja absoluutquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vooral belachelijk van de dames als je het mij vraagt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zou ze er ook mee slapen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
![]()
Dat komt door dat wc-rolletje onder haar haar.
![]()
![]()
Zo te zien wel, ik heb geen idee of die dames mee komen koken op die Griekse avondquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:29 schreef bunnyma het volgende:
Zijn ze bezig met uitzoeken van gerechten voor de Griekse avond?
Maar natuurlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:00 schreef rooie3 het volgende:
Goedeavond allemaal![]()
Zijn jullie al klaar voor de Bingo![]()
Weet jij welke artiest er komt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
Al ga ik eerst de reguliere uitzending + Journaal (NOS) zien, dan ben ik een en al stream
Nee! Nee! Nee! Niet Henkiepenkie voor een tweede ambtstermijn hoor!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kennelijk heeft HBB problemen om managers te vinden.
O jee daar zeg je me wat,stel je voor dat ze niemand meer kunnen vindenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:04 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee! Nee! Nee! Niet Henkiepenkie voor een tweede ambtstermijn hoor!![]()
![]()
![]()
Ik krijg hele enge gevoelens...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:06 schreef rooie3 het volgende:
O jee daar zeg je me wat,stel je voor dat ze niemand meer kunnen vinden![]()
Ik sluit het niet geheel uit neequote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
O jee daar zeg je me wat,stel je voor dat ze niemand meer kunnen vinden![]()
Gaat niet gebeuren dat kan hij nooit aan iv.m. zijn ziekte.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:04 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee! Nee! Nee! Niet Henkiepenkie voor een tweede ambtstermijn hoor!![]()
![]()
![]()
Pot Jan drie het was druk op de weg en ben gelijk aan het eten begonnen.quote:
Je gunt niemand een ziekte, maar in dit geval ben ik geneigd een uitzondering te makenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik sluit het niet geheel uit nee![]()
Al is de gezondheid van Herr Krol ook niet echt optimaal dus de vraag is of hij het lichamelijk wel kan opbrengen, dit even ter geruststelling voor jullie
Gadsie ik wou hem nooit meer zienquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
gewoon even in dit zakje doneren.
[afbeelding]
Was ook al op zijn site.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt http://www.robertleroy.nl/
Inderdaad maar H heeft ons al veel te lang gepest uitgescholden en zwart gemaakt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je gunt niemand een ziekte, maar in dit geval ben ik geneigd een uitzondering te maken![]()
daarom die kotszak een rosequote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Alleen van die kop mot je toch al kosten![]()
Vind het moeilijk te oordelen de mp3 duurt maar 40 seconden met veel muziekquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was ook al op zijn site.
klinkt wel aardig ben nu aan het oefenen.![]()
je kan heleboel liedjes beluisteren via cd kopen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vind het moeilijk te oordelen de mp3 duurt maar 40 seconden met veel muziek
Thanksquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
je kan heleboel liedjes beluisteren via cd kopen.
Veel plezierquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:24 schreef Sjet het volgende:
Ik moet helaas weer de bingo missenDinsdag avond moet ik altijd paardrijden.
Ik hoop dat ook op veel caps, en prachtige streamverslagen![]()
Tot laterzzzz![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:24 schreef Sjet het volgende:
Ik moet helaas weer de bingo missenDinsdag avond moet ik altijd paardrijden.
Ik hoop dat ook op veel caps, en prachtige streamverslagen![]()
Tot laterzzzz![]()
Ben er ook zo weer.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
jammer het kan een leuke avond worden die Leroy zingt best wel leuk
Misschien kan iemand daar een filmpje van maken?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
jammer het kan een leuke avond worden die Leroy zingt best wel leuk
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:31 schreef teamlead het volgende:hoi.. hoelaat begint de bingo? En kunnen we weer bekende Fok-kers verwachten?
Even OT: Ik heb me net geregistreerd bij V.O.L. na lezen van de FB. Ik wil ook graag weten wat er buiten FOK om wordt besproken over FOKquote:
quote:
Komt Leroy nou eindelijk in dat huis? Zitten we al maanden op te wachtenquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:48 schreef Talitha het volgende:
Ik moet weer verder. Beertje, misschien kun je me later nog een reactie geven ?
Tot later iedereen![]()
Zal ik je daar wel uitleggenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Even OT: Ik heb me net geregistreerd bij V.O.L. na lezen van de FB. Ik wil ook graag weten wat er buiten FOK om wordt besproken over FOK. Maar wat is V.O.L. precies ? Het lijkt vrij veel op FOK ?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:56 schreef regenworm het volgende:
Regenworm zit er klaar voor
[afbeelding]
Precies! Laat de ballen maar vallen......quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:56 schreef regenworm het volgende:
Regenworm zit er klaar voor
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:58 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Precies! Laat de ballen maar vallen......![]()
Valt mee hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:59 schreef regenworm het volgende:
Help fok is weer eens verschrikkelijk traag
Mag iedereen daar zich aanmelden of is het alleen op uitnodiging ? Vrrinden onder elkaar zak maar zeggenquote:
Iedereen mag zich aanmelden het is niet op uitnodigingquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:01 schreef PH52 het volgende:
[..]
Mag iedereen daar zich aanmelden of is het alleen op uitnodiging ? Vrrinden onder elkaar zak maar zeggen![]()
Iedereen mag daar aanmelden en als je goed gelezen zou hebben ipv selectief zou je gezien hebben dat je naam voorbij is gekomen bij mensen die we graag daar zouden zienquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:01 schreef PH52 het volgende:
[..]
Mag iedereen daar zich aanmelden of is het alleen op uitnodiging ? Vrrinden onder elkaar zak maar zeggen![]()
Sorry, was niet helemaal eerlijk van mij, je hebt gelijk. Beertje, ook sorryquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Iedereen mag daar aanmelden en als je goed gelezen zou hebben ipv selectief zou je gezien hebben dat je naam voorbij is gekomen bij mensen die we graag daar zouden zien![]()
Geef ni hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:03 schreef PH52 het volgende:
[..]
Sorry, was niet helemaal eerlijk van mij, je hebt gelijk. Beertje, ook sorry![]()
![]()
Zit wel goed johquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:03 schreef PH52 het volgende:
[..]
Sorry, was niet helemaal eerlijk van mij, je hebt gelijk. Beertje, ook sorry![]()
![]()
Mij ook niet maar het is leukquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:15 schreef kukeleku het volgende:
mjah.....niet echt mijn muziek..van die Robert Leroy![]()
Het kost ons niksquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:17 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Ja, voor een bingoavondje is het leuk![]()
precies....die zijn volgens mij vaker met hun pik aan het spelen dan dat ze doen wat ze moeten doenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou dit was het geweldige regie werk
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:31 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
BEW allemaal![]()
Regie heeft alle streams weer opslot gegooid zo te zien
Hey Bongquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:31 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
BEW allemaal![]()
Regie heeft alle streams weer opslot gegooid zo te zien
Zoals we dat van ze gewend zijn jaquote:
De Viola werkhoudingquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:31 schreef kukeleku het volgende:
[..]
precies....die zijn volgens mij vaker met hun pik aan het spelen dan dat ze doen wat ze moeten doen![]()
Hey Missjquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:32 schreef MissJ. het volgende:
Robert Leroy ken ik nog van vroegah....toen die nog brommer reed. Jemig wat is die groot geworden zeg....en oud......shiiiit dat betekent dat ik ook ouder ben geworden.
Hoi allemaal![]()
Athalon, ik las je rea over die cap van Viool, ik heb dat toen gezien en ze zei letterlijk dat ze van die afbeelding wel een schilderij wilde laten maken, en ze bedankte je uitvoerig.
Nee, hoor de regie heeft nu pauze als de bingo begint wordt alles weer goed.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zoals we dat van ze gewend zijn ja
Dit gaat de hele avond duren tot Bingo voorbij is, dat kan ik je nu al zeggen
Ej, je hebt nog gelijk ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, hoor de regie heeft nu pauze als de bingo begint wordt alles weer goed.
Positief.....hou ik vanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, hoor de regie heeft nu pauze als de bingo begint wordt alles weer goed.
was een gokjequote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ej, je hebt nog gelijk ook![]()
Beeld is nu op gate 1+2 weer geregisseerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |