Wees gerust! Dat is niet het geval! Uit vriendschap ga ik even zoeken naar Newsmanposts die dat zullen onderstrepen! Hou je het zolang nog vol?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:38 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je hebt het tegen Newsman over vroeger, alsof dat jaren geleden is, terwijl uwens eigens registratiedatum ligt in september 2005, hetgeen mij dus doet vermoeden dat gij niet echt bestaat maar dat je bent opgebouwd uit 2e hands genetisch materiaal oftewel dat je een clone bent van een bestaande fokker, en dat zou voor mij een desillusie van de bovenste plank betekenen, temeer daar ik er net achterkom dat ik hier geen vrienden heb.
Is het nu duidelijk![]()
Ik heb het glas klaarstaanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:41 schreef demins het volgende:
[..]
Wees gerust! Dat is niet het geval! Uit vriendschap ga ik even zoeken naar Newsmanposts die dat zullen onderstrepen! Hou je het zolang nog vol?![]()
Ach, zolang je nog drie linkerarmen hebt mag je niet klagen, toch ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:42 schreef demins het volgende:
[..]
Nu is mijn andere been ook nog afgezet!![]()
![]()
![]()
Moet ik ff wieltjes onder je makenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:42 schreef demins het volgende:
[..]
Nu is mijn andere been ook nog afgezet!![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 00:31 schreef newsman het volgende:
Hummie ik zal het zeggen, ik vind je een kut.
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:03 schreef newsman het volgende:
Tanja blijkt ineens een zeekoe te zijn en de bewoners kijken vreemd toe.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:10 schreef newsman het volgende:
Ze zijn allemaal gay.
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:23 schreef newsman het volgende:
Shit, ik zat weer in het foute topic, over een kneus Coos met een stijfuh.
Jammer genoeg maar 1 "Hips" gevonden. Rond 13-11-05 verdween Newsman uit de BB5 topics. Eind januari keerde hij terug in de HBB Topics.quote:Op zondag 13 november 2005 01:44 schreef newsman het volgende:
Hips, ja die Bram van der vlught, doet het goed als sinterklaas. Hallo allemaal
Gelukkig, tenminste één echt mens hier.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:08 schreef demins het volgende:
* knip *
Jammer genoeg maar 1 "Hips" gevonden. Rond 13-11-05 verdween Newsman uit de BB5 topics. Eind januari keerde hij terug in de HBB Topics.
En toch nog gevonden!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:14 schreef PH52 het volgende:
[..]
Gelukkig, tenminste één echt mens hier.
Sorry dat ik aan je integriteit twijfelde, ik had beter moeten weten, iemand die zo'n goeie muzieksmaak heeft kan bijna geen neppert zijn.
En zie, de herkomst van het woord zeekoe is ook meteen duidelijk.
* glas achterover kiept
Ik dacht dat je dat glas voor mij had klaargezetquote:Op woensdag 9 november 2005 21:20 schreef newsman het volgende:
lalalalallalallalalalllaallalaallaal hips burrrrrrrrrrrrrrrrrp Hallo
Athalon, kan je please ook wat caps in de streamverslagen zetten?quote:
Zo goed in de verslagenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:24 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Athalon, kan je please ook wat caps in de streamverslagen zetten?
Heb je misschien ook een cap van dat moeilijke vuilnisbakkensysteem?
Ik kon het niet uitgelegd krijgen.![]()
![]()
Oke Geri, waarvan aktequote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:40 schreef geri het volgende:
Wat een zeurkut is die anita. Als ze nu eens wat sneller praatte had ze al lang wat kunnen regelen. Nu doet ze daar de hele week over. Gaat ook vaak fffff snuifen op het toilet. Let maar eens op hoe beduusd ze er telkens uit komt. Het begint op een af kick centrum te lijken nu. Anita moet van de drugs af en zonet hoorde men aan de telefoon dat ze de drank bij bonny weg moeten halen. Zielige bedoeling. Mensen erin stoppen die uit gewerkt zijn op tv en die er niet meer uit zien. Ik kijk dus niet langer naar de beelden wordt hier misselijk van.
Dan doet Bart toch niet goed zijn best want ze gaat nu samen met Viola een glaasje wijn drinken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bart heeft Mickey aan de telefoon. Mickey informeert hoe het gaat met Bonnie en geeft terloops het advies alle drank bij Bonnie weg te houden. Ooeff, live op de stream !
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:03 schreef BONG4002 het volgende:
Holt wist niet dat er elke ddweekse avond een uitzending is van HBB![]()
Dat zei ze wel, maar ik geloof daar geen hol van.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:03 schreef BONG4002 het volgende:
Holt wist niet dat er elke ddweekse avond een uitzending is van HBB![]()
Dat is lullig nu de live verplaats isquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat zei ze wel, maar ik geloof daar geen hol van.
Geloof maar dat haar video-recorder precies klaar staat.![]()
quote:
Mhmmm, jammer maar het is ff niet anders, ben ook nog aan het werk hier op de computer voor anderenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:57 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Athalon.
Maar het was niet het vuilnisbakkensysteem wat ik bedoelde.
Dat lieten ze ook maar heel kort zien.
Waarneer nou nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Holt heeft weer behoorlijk het woord
En dan praat ze ws. nog gewoon doorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Waarneer nou niet
Bij haar heb je echt een hele rol ducktape nodig![]()
Dan hebben we altijd de bisonkit nogquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dan praat ze ws. nog gewoon door![]()
![]()
![]()
Heeft Viola iets gedaan dat ze een timeout neemt of gaat ze van de ene timeout naar de andere.quote:
Ik zag haar daarvoor een mailtje opstellen, maar ze doet het kalmpjes an...dat dan weer welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heeft Viola iets gedaan dat ze een timeout neemt of gaat ze van de ene timeout naar de andere.
Beertje houdt heel erg van Violaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan hebben we altijd de bisonkit nog![]()
Ik heb me aangemeld op donderdag 10 november 2005 @ 02:09.... Newsman zal toch geen last van mij hebben gehad?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:08 schreef demins het volgende:
[..]
Jammer genoeg maar 1 "Hips" gevonden. Rond 13-11-05 verdween Newsman uit de BB5 topics. Eind januari keerde hij terug in de HBB Topics.
Zal ik dan van te voren een berg stink vis eten of nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Beertje houdt heel erg van Viola![]()
volgens mij wil ze Viola dood knuffelen.
Nee johquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:16 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb me aangemeld op donderdag 10 november 2005 @ 02:09.... Newsman zal toch geen last van mij hebben gehad?![]()
![]()
Hey Sjetquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:17 schreef Sjet het volgende:
Whello allemaal trouwens![]()
![]()
Iemand een borrel?![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |