Dan doet Bart toch niet goed zijn best want ze gaat nu samen met Viola een glaasje wijn drinken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bart heeft Mickey aan de telefoon. Mickey informeert hoe het gaat met Bonnie en geeft terloops het advies alle drank bij Bonnie weg te houden. Ooeff, live op de stream !
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:03 schreef BONG4002 het volgende:
Holt wist niet dat er elke ddweekse avond een uitzending is van HBB![]()
Dat zei ze wel, maar ik geloof daar geen hol van.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:03 schreef BONG4002 het volgende:
Holt wist niet dat er elke ddweekse avond een uitzending is van HBB![]()
Dat is lullig nu de live verplaats isquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat zei ze wel, maar ik geloof daar geen hol van.
Geloof maar dat haar video-recorder precies klaar staat.![]()
quote:
Mhmmm, jammer maar het is ff niet anders, ben ook nog aan het werk hier op de computer voor anderenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:57 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Athalon.
Maar het was niet het vuilnisbakkensysteem wat ik bedoelde.
Dat lieten ze ook maar heel kort zien.
Waarneer nou nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Holt heeft weer behoorlijk het woord
En dan praat ze ws. nog gewoon doorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Waarneer nou niet
Bij haar heb je echt een hele rol ducktape nodig![]()
Dan hebben we altijd de bisonkit nogquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dan praat ze ws. nog gewoon door![]()
![]()
![]()
Heeft Viola iets gedaan dat ze een timeout neemt of gaat ze van de ene timeout naar de andere.quote:
Ik zag haar daarvoor een mailtje opstellen, maar ze doet het kalmpjes an...dat dan weer welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heeft Viola iets gedaan dat ze een timeout neemt of gaat ze van de ene timeout naar de andere.
Beertje houdt heel erg van Violaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan hebben we altijd de bisonkit nog![]()
Ik heb me aangemeld op donderdag 10 november 2005 @ 02:09.... Newsman zal toch geen last van mij hebben gehad?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:08 schreef demins het volgende:
[..]
Jammer genoeg maar 1 "Hips" gevonden. Rond 13-11-05 verdween Newsman uit de BB5 topics. Eind januari keerde hij terug in de HBB Topics.
Zal ik dan van te voren een berg stink vis eten of nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Beertje houdt heel erg van Viola![]()
volgens mij wil ze Viola dood knuffelen.
Nee johquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:16 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb me aangemeld op donderdag 10 november 2005 @ 02:09.... Newsman zal toch geen last van mij hebben gehad?![]()
![]()
Hey Sjetquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:17 schreef Sjet het volgende:
Whello allemaal trouwens![]()
![]()
Iemand een borrel?![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |