Dat staat niet vast hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:41 schreef PH52 het volgende:
De laatste poster maakt een nieuw ? Is 't gebuik u vreemd bgebeleven ?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:44 schreef regenworm het volgende:
Primeur het nieuwe geld zakje is van de drukker gekomen
[afbeelding]
Nu al voor zo'n lange tijd weg. Vind het niet kunnen eigenlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:51 schreef BONG4002 het volgende:
Chiel gaat weg, morgen tussen 15-16:00uur is ie pas weer terug
Ik vind het ook een beetje apart jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nu al voor zo'n lange tijd weg. Vind het niet kunnen eigenlijk![]()
op verzoek weggehaaldquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Virgin Atlantic met Henk Krol erop![]()
Suggestie: kunnen ze die niet als kotszak in vliegtuigen hangen ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:44 schreef regenworm het volgende:
Primeur het nieuwe geld zakje is van de drukker gekomen
[afbeelding]
vind het ook niet kunnen maar waarschijnlijk hadden ze niemand anders kunnnen vinden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nu al voor zo'n lange tijd weg. Vind het niet kunnen eigenlijk![]()
Lijkt me een goed idee,quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Suggestie: kunnen ze die niet als kotszak in vliegtuigen hangen ?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:06 schreef BONG4002 het volgende:
Erg rustig hier
Ik moet nu even weg dus tot straks
Toch zat dat hem wel hoog, gister had-ie het er ook al een paar keer overquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:29 schreef bunnyma het volgende:
Wel leuk, dat gesprek net tussen John en Monique.
Het ging over de foto van de hoteliers waarvan John vindt dat hij er erg lelijk op staat.
Hij zei daarover dat dat de wraak van Hummie was omdat hij kritiek had op het programmaconcept HBB.
Daarom zou ze die foto gefotoshopt hebben om hem zo lelijk mogelijk te maken..![]()
![]()
Was uiteraard een geintje.
Newsman!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:22 schreef newsman het volgende:
De Dolly Dots hebben het druk, dus ze komen waarschijnlijk niet bijelkaar.
Je zal het niet geloven maar ik drink haast geen alcohol meerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:45 schreef demins het volgende:
[..]
Newsman!Mag ik informeren hips hoe het met je hips drankprobleem staat?
Ik doe iets fout met de lay-out, geloof ik
Zou toch leuk zijn als je (desnoods broodnuchter) nog eens 'dronken' langs kwam zoals vroeger! Het heeft me altijd veel plezier gedaan en er is vaker, niet alleen door mij, met weemoed aan teruggedacht! Waar zou Newsman toch zijn, zeiden we tot elkaar! Hij zal toch niet in een van zijn kelders gevallen zijn?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:46 schreef newsman het volgende:
[..]
Je zal het niet geloven maar ik drink haast geen alcohol meer![]()
Ook Gij, Demins . . .quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:52 schreef demins het volgende:
[..]
Zou toch leuk zijn als je (desnoods broodnuchter) nog eens 'dronken' langs kwam zoals vroeger! Het heeft me altijd veel plezier gedaan en er is vaker, niet alleen door mij, met weemoed aan teruggedacht! Waar zou Newsman toch zijn, zeiden we tot elkaar! Hij zal toch niet in een van zijn kelders gevallen zijn?
Leuk dat je er weer bent iig!
quote:Geregistreerd op: maandag 12 september 2005 @ 21:30
It takes one to know one!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die ene vent staat wel erg geil naar Monique te kijken.
Hey Bluezzquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:31 schreef Bluezz het volgende:
Hier zijn jullie
Wie zijn dat die twee?
Je hebt het tegen Newsman over vroeger, alsof dat jaren geleden is, terwijl uwens eigens registratiedatum ligt in september 2005, hetgeen mij dus doet vermoeden dat gij niet echt bestaat maar dat je bent opgebouwd uit 2e hands genetisch materiaal oftewel dat je een clone bent van een bestaande fokker, en dat zou voor mij een desillusie van de bovenste plank betekenen, temeer daar ik er net achterkom dat ik hier geen vrienden heb.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:34 schreef demins het volgende:
[..]
Gij spreekt in raadselen! Verklaar u nader...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |