Weet jij welke artiest er komt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
Al ga ik eerst de reguliere uitzending + Journaal (NOS) zien, dan ben ik een en al stream
Nee! Nee! Nee! Niet Henkiepenkie voor een tweede ambtstermijn hoor!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kennelijk heeft HBB problemen om managers te vinden.
O jee daar zeg je me wat,stel je voor dat ze niemand meer kunnen vindenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:04 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee! Nee! Nee! Niet Henkiepenkie voor een tweede ambtstermijn hoor!![]()
![]()
![]()
Ik krijg hele enge gevoelens...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:06 schreef rooie3 het volgende:
O jee daar zeg je me wat,stel je voor dat ze niemand meer kunnen vinden![]()
Ik sluit het niet geheel uit neequote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
O jee daar zeg je me wat,stel je voor dat ze niemand meer kunnen vinden![]()
Gaat niet gebeuren dat kan hij nooit aan iv.m. zijn ziekte.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:04 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee! Nee! Nee! Niet Henkiepenkie voor een tweede ambtstermijn hoor!![]()
![]()
![]()
Pot Jan drie het was druk op de weg en ben gelijk aan het eten begonnen.quote:
Je gunt niemand een ziekte, maar in dit geval ben ik geneigd een uitzondering te makenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik sluit het niet geheel uit nee![]()
Al is de gezondheid van Herr Krol ook niet echt optimaal dus de vraag is of hij het lichamelijk wel kan opbrengen, dit even ter geruststelling voor jullie
Gadsie ik wou hem nooit meer zienquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
gewoon even in dit zakje doneren.
[afbeelding]
Was ook al op zijn site.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt http://www.robertleroy.nl/
Inderdaad maar H heeft ons al veel te lang gepest uitgescholden en zwart gemaakt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je gunt niemand een ziekte, maar in dit geval ben ik geneigd een uitzondering te maken![]()
daarom die kotszak een rosequote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Alleen van die kop mot je toch al kosten![]()
Vind het moeilijk te oordelen de mp3 duurt maar 40 seconden met veel muziekquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was ook al op zijn site.
klinkt wel aardig ben nu aan het oefenen.![]()
je kan heleboel liedjes beluisteren via cd kopen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vind het moeilijk te oordelen de mp3 duurt maar 40 seconden met veel muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |