Het kost ons niksquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:17 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Ja, voor een bingoavondje is het leuk![]()
precies....die zijn volgens mij vaker met hun pik aan het spelen dan dat ze doen wat ze moeten doenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou dit was het geweldige regie werk
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:31 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
BEW allemaal![]()
Regie heeft alle streams weer opslot gegooid zo te zien
Hey Bongquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:31 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
BEW allemaal![]()
Regie heeft alle streams weer opslot gegooid zo te zien
Zoals we dat van ze gewend zijn jaquote:
De Viola werkhoudingquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:31 schreef kukeleku het volgende:
[..]
precies....die zijn volgens mij vaker met hun pik aan het spelen dan dat ze doen wat ze moeten doen![]()
Hey Missjquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:32 schreef MissJ. het volgende:
Robert Leroy ken ik nog van vroegah....toen die nog brommer reed. Jemig wat is die groot geworden zeg....en oud......shiiiit dat betekent dat ik ook ouder ben geworden.
Hoi allemaal![]()
Athalon, ik las je rea over die cap van Viool, ik heb dat toen gezien en ze zei letterlijk dat ze van die afbeelding wel een schilderij wilde laten maken, en ze bedankte je uitvoerig.
Nee, hoor de regie heeft nu pauze als de bingo begint wordt alles weer goed.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zoals we dat van ze gewend zijn ja
Dit gaat de hele avond duren tot Bingo voorbij is, dat kan ik je nu al zeggen
Ej, je hebt nog gelijk ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, hoor de regie heeft nu pauze als de bingo begint wordt alles weer goed.
Positief.....hou ik vanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, hoor de regie heeft nu pauze als de bingo begint wordt alles weer goed.
was een gokjequote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ej, je hebt nog gelijk ook![]()
Beeld is nu op gate 1+2 weer geregisseerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |