Ze hebben zelfs de Nipkow-schijf gewonnen. Absurd dat er op bezuinigd wordt.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:23 schreef Stansfield het volgende:
WTF waarom gaat het weg dan??? Het is toch geen inmens duur programma dat er op bezuinigt moet worden???
Dat is volgens mij nog niet bekend.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:47 schreef GS500 het volgende:
Wanneer is het voor het laatst???!?!?!?!?!?!
Nog niet alles is bekend.quote:
Ja, weet niet precies wanneer het beschikbaar komt, maar het kan zeker.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:30 schreef Stansfield het volgende:
Kun je het eigenlijk altijd bekijken op uitzendinggemist.nl de dag erna?? Ik ben vanavond niet thuis en heb maar 1 video dus moet wat keuzes maken wat ik kan opnemen en wat niet.
Je kunt de voorgaande afleveringen ook altijd op hun eigen site bekijken:quote:Op maandag 6 februari 2006 17:30 schreef Stansfield het volgende:
Kun je het eigenlijk altijd bekijken op uitzendinggemist.nl de dag erna?? Ik ben vanavond niet thuis en heb maar 1 video dus moet wat keuzes maken wat ik kan opnemen en wat niet.
Ik kijk niet maar heb ze ooit gezien die lag op de 100 meter 50 meter voorquote:Op maandag 6 februari 2006 20:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die beelden van een jonge VDH. Dikke voorsprong
ja dat was mooi.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:02 schreef golfer het volgende:
Mooi was het boekje weer over Dawn Fraser.![]()
Ik moet het morgen ook nog kijken, maar die beelden heb ik volgend mij al eens gezien ja. Dat stond ik echt van te kijken dat het zo lang duurde voordat er weer iemand in beeld kwam. VDH was al bijna afgedroogd en gehuldigd voordat de 2e was gefinished.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op de dag dat in Turijn wordt uitgemaakt wie de beste 500 meter rijder is van dit moment, hebben we oud-schaatssprinter Jan Ykema te gast. Ykema won zilver op de Olympische Spelen van 1988 in Calgary. Ondanks het succes van Calgary is Jan Ykema na zijn schaatscarrière afgeleden naar de zelfkant van het leven. In Holland Sport maandag een openhartig gesprek met de excentrieke Fries over zijn explosiviteit als schaatser en zijn jarenlange drugsverslaving waardoor hij uiteindelijk alles verloor wat hij had opgebouwd. Verder in de uitzending veel aandacht voor de 500 meter. Op de Massagetafel ligt sprinter Alexander Oltrop. Hij miste de Spelen van Turijn vanwege een vervelende blessure. Natuurlijk is er weer een bijzonder "Boekje van Matthijs" en spelen we de Quiz.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:43 schreef maril het volgende:
Vanavond een uitzending met Jan Ykema die jaren verslaafd was aan de Cocaine.
de rest wet ik nog niet ik dacht wel dat hij de hoofdgast was ala van Gaal dus.
prachtig interviewquote:
Speel je thuis mee?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:54 schreef rubbereend het volgende:
ik sta nog
quote:
Ja.... tja.quote:
wat een overgang nuquote:Op maandag 20 februari 2006 20:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuke kerel!
Hij leek er in ieder geval enorm opquote:Op maandag 20 februari 2006 20:47 schreef KWAKje het volgende:
zag ik ben van der burg in het publiek bij de quizzz?
zou best kunnen hij zat net ook bij de wereld draait door en normaal gaat Matthijs van die studio naar de studio van Holland Sportquote:Op maandag 20 februari 2006 20:47 schreef KWAKje het volgende:
ik dacht dat het over Timmer zou gaanquote:Op maandag 20 februari 2006 20:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi stukkie van Mathijs.
Zeker. Juist omdat het niet over Timmer maar over Orie ging.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi stukkie van Mathijs.
Prachtige vent, 81 jaar en dan zo in een tv-programma gaan zittenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik versta geen hol van die Belg, maar wel een grappige kerel
idd, lijkt me een toffe opaquote:Op maandag 20 februari 2006 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik versta geen hol van die Belg, maar wel een grappige kerel
Ik heb er ook geen problemen mee, maar zal wel komen omdat ik bijna in België woonquote:Op maandag 20 februari 2006 21:01 schreef Bruce117 het volgende:
Die belg is toch best wel te verstaan. Of ga ik nu toch echt teveel met belgen om
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen problemen mee, maar zal wel komen omdat ik bijna in België woon.
De tering, 20 eieren in een bidon.
Beetje wel ja, hij lult ook uit z'n nek. Hij is 16? Morgenstern won op die leeftijd al een wereldbekerwedstrijd.quote:
Dan is het niet gek dat ie geen sponsors heeft.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Beetje wel ja, hij lult ook uit z'n nek. Hij is 16? Morgenstern won op die leeftijd al een wereldbekerwedstrijd.
Zou best kunnen jhij was bij "de wereld draait door", mijn god die jongen kan geen fatsoenlijke zinnen maken hij valt over zijn woorden heen(ADHD zoals de meeste schaatsers), wel eenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:47 schreef KWAKje het volgende:
schaatser he. heeft dus ook een spraakgebrek stotterenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:40 schreef maril het volgende:
Zou best kunnen jhij was bij "de wereld draait door", mijn god die jongen kan geen fatsoenlijke zinnen maken hij valt over zijn woorden heen(ADHD zoals de meeste schaatsers), wel eengozer
stotteren deed hij niet, hij kon op een of andere manier geen hele zinnen zeggen, ik dacht wel hij is toch commentator.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:10 schreef KWAKje het volgende:
[..]
schaatser he. heeft dus ook een spraakgebrek stotteren
ik heb hem - heel vroeger - nog eens een fanbrief gestuurd en antwoord van zijn zusje gekregen
ik heb hem al jaren niet meer horen praten. in zijn actieve schaatsjaren stotterde hij behoorlijk. wellicht dat je dat (in andere vorm) nog steeds hoort in zijn spreekvaardigheid (stotteren heeft vele verschijningsvormen).quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:22 schreef maril het volgende:
[..]stotteren deed hij niet, hij kon op een of andere manier geen hele zinnen zeggen, ik dacht wel hij is toch commentator.
Rotterdamse uitzending dus.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Raemon Sluiter volgens de website.
Heerlijkquote:Op maandag 27 februari 2006 20:54 schreef golfer het volgende:
Prachtig hoe Mart door Matthijs subtiel wordt afgemaakt.
Het is maar wat je subtiel noemtquote:Op maandag 27 februari 2006 20:54 schreef golfer het volgende:
Prachtig hoe Mart door Matthijs subtiel wordt afgemaakt.
ach zodra je meer als een miljoen kijkers hebt worden in hilversum valsquote:Op maandag 27 februari 2006 20:56 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het is maar wat je subtiel noemt
Uitzendinggemist.nlquote:Op maandag 27 februari 2006 20:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godverdomme, waarom schakel ik altijd te laat in op maandag
ikke nu pasquote:Op maandag 27 februari 2006 20:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godverdomme, waarom schakel ik altijd te laat in op maandag
jij bent echt PC verslaafdquote:Op maandag 27 februari 2006 21:12 schreef Ambrosius het volgende:
WTF ik zag een muiscursor in beeld.
Ja, dat dacht ik ook, ik keek nog eens goed, maar het was echt zo.quote:
tong mag best nog wel kijken, maar je hebt gelijk.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, ik keek nog eens goed, maar het was echt zo.
tong moet morgen maar even kijken bij het begin van het fietsspel.
wat zag je?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
tong mag best nog wel kijken, maar je hebt gelijk.
Zag het ook.
Ik ga nu al kijkenquote:Op maandag 27 februari 2006 21:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
tong mag best nog wel kijken, maar je hebt gelijk.
Zag het ook.
Have fun.quote:
En dat ie er op zijn 27e achterkomt dat zijn tennismentaliteit niet echt bevorderlijk was voor zijn carriere. Ach ja, zoals hij zelf al zei: "Beter laat dan nooit"quote:Op maandag 27 februari 2006 22:10 schreef tong80 het volgende:
Raymond Sluiter is natuurlijk wel een geweldige sportman. 1 miljoen tennisers in Nederland. En hij staat nummer 90 op de wereldranglist.
Voor mij morgen, ik kijk HS altijd online ivm VI en de herhaling die weg isquote:
En terecht!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:43 schreef rubbereend het volgende:
twijfelt ie nou of ie al beter is dan Nistelrooy?
realistisch is een beter woordquote:Op maandag 6 maart 2006 20:44 schreef komrad het volgende:
mooie actie, ik ben even goed als kuyt, hoezo nuchter
quote:
Hij is tenminste zichzelf en geeft niet alleen maar sociaal wenselijke antwoorden.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:44 schreef komrad het volgende:
mooie actie, ik ben even goed als kuyt, hoezo nuchter
Bij VI zit dan ook Bromsnor aan tafel....quote:Op maandag 6 maart 2006 20:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Huntelaar
Leuk interview dat je alleen op zo'n manier bij HS ziet. Bij VI had KJH nooit zo geantwoord.
Dat is de führer van VI, die bepaalt alles. Gewoon de Johan Derksen show.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Bij VI zit dan ook Bromsnor aan tafel....
En 75% loopt achter hem aan omdat ie "een eigen mening" heeft. yeah rightquote:Op maandag 6 maart 2006 20:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is de führer van VI, die bepaalt alles. Gewoon de Johan Derksen show.
Vind je?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo Sankoh gun je het toch 100x meer om een paspoort te krijgen dan zo'n Kalou.
Waarom? Hij weet niet eens of links of rechts voorang heeftquote:Op maandag 6 maart 2006 20:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo Sankoh gun je het toch 100x meer om een paspoort te krijgen dan zo'n Kalou.
Eens. Hoewel deze knakkert eerder dan...quote:Op maandag 6 maart 2006 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vind je?
Geen van beiden als je het mij vraagt.
Als ze hier 5 jaar wonen en werken wel.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vind je?
Geen van beiden als je het mij vraagt.
En je verwacht het niet van een christen.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:05 schreef Jajong het volgende:
Damn je kijkt recht naar binnen. Ze heeft een groene string aan!
Wie is dat?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:05 schreef cultheld het volgende:
Wat een gaaf programma is dit toch ook.
Sanne KeizerNee, dit is niet normaal. Die heeft bij mij in de klas gezeten
Voordat ik op het Rietveld Lyceum kwam (waar Huntelaar ook zat) zat ik op het christelijke Ulenhof in de onderbouw. Haar pa was mijn gymleraar en zij zat bij mij in de klas.quote:
Valt toch wel meequote:Op maandag 6 maart 2006 21:08 schreef snellejelle het volgende:
Zeker een mooie meid
Beter dan zo'n oud lijk op de tafel
quote:
off topic waarom hebben zoveel users dezelfde avantar?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
Tering Huntelaar is nog goed gebekt ook
Klik er eens opquote:Op maandag 6 maart 2006 21:29 schreef maril het volgende:
[..]
off topic waarom hebben zoveel users dezelfde avantar?
nu alquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:49 schreef Stansfield het volgende:
Wanneer komt de uitzending op internet te staan?
Nee, helaas.quote:
Hebben ze veel littekens te besprekenquote:Vanavond ligt in Holland Sport de geblesseerde keeper van Feyenoord Patrick Lodewijks op de Massagetafel.
Zou ik ook graag willen weten maar helaas pas morgen bekend, staat niet op hun site.quote:
quote:Anky van Grunsven won het afgelopen weekend bij het Indoor Brabant de wereldbekerwedstrijd dressuur. In Holland Sport bekijken we met Anky filmfragmenten waarin wordt paardgereden of waarin men tracht paard te rijden.
Robert Maaskant beleeft een onstuimig seizoen als voetbaltrainer. Hij begon het seizoen bij Willem II, werd ontslagen en is nu als trainer van RBC zeker van degradatie naar de eerste divisie.
Aan de picknicktafel vanavond een gesprek met de voormalige kroonprins van het Nederlandse trainersgilde.
Wielrenner Thorwald Veneberg ligt op de massagatafel. Hij kwam hard ten val in de laatste editie van de Tirreno-Adriatico door een overstekende hond. Ook de Portugese wielrenner Joaquim Agostinho overkwam dat eens. Voor hem liep het minder goed af. In het boekje van Matthijs aandacht voor zijn verhaal . En we spelen de 'Petje Op - Petje Af Quiz'.
Nee Tong dat is Ocana, Agostino is overleden aan een val over een hond, en ze zetten hem de idioten gewoon terug op de fiets toen hij net over die hond was gevallen, over de finisch zeeg hij ter aarde en later is hij aan die verwondingen overleden.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:44 schreef tong80 het volgende:
Agostinho de wielrenner heeft toch zelfmoord gepleegd ?
Klopt, ergens in 1984, meen ik.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:47 schreef maril het volgende:
Nee Tong dat is Ocana, Agostino is overleden aan een val over een hond, en ze zetten hem de idioten gewoon terug op de fiets toen hij net over die hond was gevallen, over de finisch zeeg hij ter aarde en later is hij aan die verwondingen overleden.
Ik herinner me hem uit begin jaren 70.quote:
Ocana, Oosterbosch, Pantani, Agostinhi, de Kneet, Coppi, en nog wel meer.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:49 schreef maril het volgende:
Trouwens eifgenlijk zouden we een drama topic over wielrenners die op een dramatische wijze het leven lieten maken.
Video staat hier ook geprogrammeerd, neem gelijk ook die nieuwe Universiteitsquiz er achteraan op.quote:Op maandag 3 april 2006 18:23 schreef tong80 het volgende:
Dat wordt opnemen want ER wordt live gekeken.
Herinneringsschopje voor Tong.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |