Ze hebben zelfs de Nipkow-schijf gewonnen. Absurd dat er op bezuinigd wordt.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:23 schreef Stansfield het volgende:
WTF waarom gaat het weg dan??? Het is toch geen inmens duur programma dat er op bezuinigt moet worden???
Dat is volgens mij nog niet bekend.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:47 schreef GS500 het volgende:
Wanneer is het voor het laatst???!?!?!?!?!?!
Nog niet alles is bekend.quote:
Ja, weet niet precies wanneer het beschikbaar komt, maar het kan zeker.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:30 schreef Stansfield het volgende:
Kun je het eigenlijk altijd bekijken op uitzendinggemist.nl de dag erna?? Ik ben vanavond niet thuis en heb maar 1 video dus moet wat keuzes maken wat ik kan opnemen en wat niet.
Je kunt de voorgaande afleveringen ook altijd op hun eigen site bekijken:quote:Op maandag 6 februari 2006 17:30 schreef Stansfield het volgende:
Kun je het eigenlijk altijd bekijken op uitzendinggemist.nl de dag erna?? Ik ben vanavond niet thuis en heb maar 1 video dus moet wat keuzes maken wat ik kan opnemen en wat niet.
Ik kijk niet maar heb ze ooit gezien die lag op de 100 meter 50 meter voorquote:Op maandag 6 februari 2006 20:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die beelden van een jonge VDH. Dikke voorsprong
ja dat was mooi.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die beelden van een jonge VDH. Dikke voorsprong
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:02 schreef golfer het volgende:
Mooi was het boekje weer over Dawn Fraser.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |