Prachtige vent, 81 jaar en dan zo in een tv-programma gaan zittenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik versta geen hol van die Belg, maar wel een grappige kerel
idd, lijkt me een toffe opaquote:Op maandag 20 februari 2006 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik versta geen hol van die Belg, maar wel een grappige kerel
Ik heb er ook geen problemen mee, maar zal wel komen omdat ik bijna in België woonquote:Op maandag 20 februari 2006 21:01 schreef Bruce117 het volgende:
Die belg is toch best wel te verstaan. Of ga ik nu toch echt teveel met belgen om
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen problemen mee, maar zal wel komen omdat ik bijna in België woon.
De tering, 20 eieren in een bidon.
Beetje wel ja, hij lult ook uit z'n nek. Hij is 16? Morgenstern won op die leeftijd al een wereldbekerwedstrijd.quote:
Dan is het niet gek dat ie geen sponsors heeft.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Beetje wel ja, hij lult ook uit z'n nek. Hij is 16? Morgenstern won op die leeftijd al een wereldbekerwedstrijd.
Zou best kunnen jhij was bij "de wereld draait door", mijn god die jongen kan geen fatsoenlijke zinnen maken hij valt over zijn woorden heen(ADHD zoals de meeste schaatsers), wel eenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:47 schreef KWAKje het volgende:
zag ik ben van der burg in het publiek bij de quizzz?
schaatser he. heeft dus ook een spraakgebrek stotterenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:40 schreef maril het volgende:
Zou best kunnen jhij was bij "de wereld draait door", mijn god die jongen kan geen fatsoenlijke zinnen maken hij valt over zijn woorden heen(ADHD zoals de meeste schaatsers), wel eengozer
stotteren deed hij niet, hij kon op een of andere manier geen hele zinnen zeggen, ik dacht wel hij is toch commentator.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:10 schreef KWAKje het volgende:
[..]
schaatser he. heeft dus ook een spraakgebrek stotteren
ik heb hem - heel vroeger - nog eens een fanbrief gestuurd en antwoord van zijn zusje gekregen
ik heb hem al jaren niet meer horen praten. in zijn actieve schaatsjaren stotterde hij behoorlijk. wellicht dat je dat (in andere vorm) nog steeds hoort in zijn spreekvaardigheid (stotteren heeft vele verschijningsvormen).quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:22 schreef maril het volgende:
[..]stotteren deed hij niet, hij kon op een of andere manier geen hele zinnen zeggen, ik dacht wel hij is toch commentator.
Rotterdamse uitzending dus.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Raemon Sluiter volgens de website.
Heerlijkquote:Op maandag 27 februari 2006 20:54 schreef golfer het volgende:
Prachtig hoe Mart door Matthijs subtiel wordt afgemaakt.
Het is maar wat je subtiel noemtquote:Op maandag 27 februari 2006 20:54 schreef golfer het volgende:
Prachtig hoe Mart door Matthijs subtiel wordt afgemaakt.
ach zodra je meer als een miljoen kijkers hebt worden in hilversum valsquote:Op maandag 27 februari 2006 20:56 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het is maar wat je subtiel noemt
Uitzendinggemist.nlquote:Op maandag 27 februari 2006 20:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godverdomme, waarom schakel ik altijd te laat in op maandag
ikke nu pasquote:Op maandag 27 februari 2006 20:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godverdomme, waarom schakel ik altijd te laat in op maandag
jij bent echt PC verslaafdquote:Op maandag 27 februari 2006 21:12 schreef Ambrosius het volgende:
WTF ik zag een muiscursor in beeld.
Ja, dat dacht ik ook, ik keek nog eens goed, maar het was echt zo.quote:
tong mag best nog wel kijken, maar je hebt gelijk.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, ik keek nog eens goed, maar het was echt zo.
tong moet morgen maar even kijken bij het begin van het fietsspel.
wat zag je?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
tong mag best nog wel kijken, maar je hebt gelijk.
Zag het ook.
Ik ga nu al kijkenquote:Op maandag 27 februari 2006 21:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
tong mag best nog wel kijken, maar je hebt gelijk.
Zag het ook.
Have fun.quote:
En dat ie er op zijn 27e achterkomt dat zijn tennismentaliteit niet echt bevorderlijk was voor zijn carriere. Ach ja, zoals hij zelf al zei: "Beter laat dan nooit"quote:Op maandag 27 februari 2006 22:10 schreef tong80 het volgende:
Raymond Sluiter is natuurlijk wel een geweldige sportman. 1 miljoen tennisers in Nederland. En hij staat nummer 90 op de wereldranglist.
Voor mij morgen, ik kijk HS altijd online ivm VI en de herhaling die weg isquote:
En terecht!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:43 schreef rubbereend het volgende:
twijfelt ie nou of ie al beter is dan Nistelrooy?
realistisch is een beter woordquote:Op maandag 6 maart 2006 20:44 schreef komrad het volgende:
mooie actie, ik ben even goed als kuyt, hoezo nuchter
quote:
Hij is tenminste zichzelf en geeft niet alleen maar sociaal wenselijke antwoorden.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:44 schreef komrad het volgende:
mooie actie, ik ben even goed als kuyt, hoezo nuchter
Bij VI zit dan ook Bromsnor aan tafel....quote:Op maandag 6 maart 2006 20:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Huntelaar
Leuk interview dat je alleen op zo'n manier bij HS ziet. Bij VI had KJH nooit zo geantwoord.
Dat is de führer van VI, die bepaalt alles. Gewoon de Johan Derksen show.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Bij VI zit dan ook Bromsnor aan tafel....
En 75% loopt achter hem aan omdat ie "een eigen mening" heeft. yeah rightquote:Op maandag 6 maart 2006 20:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is de führer van VI, die bepaalt alles. Gewoon de Johan Derksen show.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |