Ik moet het morgen ook nog kijken, maar die beelden heb ik volgend mij al eens gezien ja. Dat stond ik echt van te kijken dat het zo lang duurde voordat er weer iemand in beeld kwam. VDH was al bijna afgedroogd en gehuldigd voordat de 2e was gefinished.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die beelden van een jonge VDH. Dikke voorsprong
Op de dag dat in Turijn wordt uitgemaakt wie de beste 500 meter rijder is van dit moment, hebben we oud-schaatssprinter Jan Ykema te gast. Ykema won zilver op de Olympische Spelen van 1988 in Calgary. Ondanks het succes van Calgary is Jan Ykema na zijn schaatscarrière afgeleden naar de zelfkant van het leven. In Holland Sport maandag een openhartig gesprek met de excentrieke Fries over zijn explosiviteit als schaatser en zijn jarenlange drugsverslaving waardoor hij uiteindelijk alles verloor wat hij had opgebouwd. Verder in de uitzending veel aandacht voor de 500 meter. Op de Massagetafel ligt sprinter Alexander Oltrop. Hij miste de Spelen van Turijn vanwege een vervelende blessure. Natuurlijk is er weer een bijzonder "Boekje van Matthijs" en spelen we de Quiz.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:43 schreef maril het volgende:
Vanavond een uitzending met Jan Ykema die jaren verslaafd was aan de Cocaine.
de rest wet ik nog niet ik dacht wel dat hij de hoofdgast was ala van Gaal dus.
prachtig interviewquote:
Speel je thuis mee?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:54 schreef rubbereend het volgende:
ik sta nog
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |