je weet dus niet eens zeker dat je dat denkt?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:05 schreef electricity het volgende:
ajax gaat failliet volgens mij volgens mij.
ik dacht te snelquote:Op maandag 30 januari 2006 19:07 schreef WeebI het volgende:
[..]
je weet dus niet eens zeker dat je dat denkt?![]()
Zie Barcelona een paar jaar geleden, kijk waar ze nu zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 19:09 schreef Roellio het volgende:
Kan Jaapie Stam lekker in de middenmoot meevoetballen!
NOS Sportjournaalquote:Op maandag 30 januari 2006 19:09 schreef DaYwALKuR het volgende:
Bron wellicht iemand?
http://teletekst.nos.nl/gif/images/807-01.gifquote:Op maandag 30 januari 2006 19:09 schreef DaYwALKuR het volgende:
Bron wellicht iemand?
Hij komt per juli, niet per direct.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:10 schreef gebruikersnaam het volgende:
Jaap Stam is de nieuwste aanwinst van Ajax. Dat meldt het NOS Sportjournaal vandaag Hij zal per direct de Amsterdamse club komen versterken, aldus de nieuwszender.
Volgens NOS gaat het per 1 juli in?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:10 schreef gebruikersnaam het volgende:
staat ook op http://www.soccernews.nl/news/9685
Jaap Stam is de nieuwste aanwinst van Ajax. Dat meldt het NOS Sportjournaal vandaag Hij zal per direct de Amsterdamse club komen versterken, aldus de nieuwszender. Daarvoor in ruil zal Maxwell na dit seizoen een contract ondertekenen bij AC Milan.
De komst van Stam is opvallend aangezien er lang gesuggereerd werd over de toekomst van de oud-international.
hank wist dit ook te melden vorige week
en op http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws_bekijk.php?id=26012 staat dat het per komende zomer isquote:Op maandag 30 januari 2006 19:10 schreef gebruikersnaam het volgende:
staat ook op http://www.soccernews.nl/news/9685
Jaap Stam is de nieuwste aanwinst van Ajax. Dat meldt het NOS Sportjournaal vandaag Hij zal per direct de Amsterdamse club komen versterken, aldus de nieuwszender. Daarvoor in ruil zal Maxwell na dit seizoen een contract ondertekenen bij AC Milan.
De komst van Stam is opvallend aangezien er lang gesuggereerd werd over de toekomst van de oud-international.
hank wist dit ook te melden vorige week
Heerlijk, jaloeziequote:Op maandag 30 januari 2006 19:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Veel te hoog niveau. Hij wil lekker 2 jaartjes afbouwen in de eerste devisie.
Ik verbaas mij over zijn keuze voor Ajax omdat hij vorig jaar nog het volgende zei.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:08 schreef Mr.Mills het volgende:
Da's logisch. Waarom naar PSV als je ook naar Ajax kunt.
quote:Jaap Stam heeft zich uitgesproken over een terugkeer naar PSV. In een interview zou de verdediger hebben gezegd dat hij graag terug wil bij zijn oude club.
"Er is geen direct contact geweest met PSV, maar ik ben op de hoogte van de berichten uit Nederland. Ik heb altijd gezegd dat als mijn contract hier eindigt, ik naar mijn club in Nederland terugga en dat is PSV.", zegt de verdediger. "Ik heb hier (bij AC Milan) nog een langlopend contract, maar dit is voetbal. Je weet dus nooit wat er kan of gaat gebeuren. Niks is zeker. Dat hebben wij vorig seizoen wel geleerd in Istanboel
Bron
Ook al gaat het kut op dit moment, Jaap Stam is een echte vent !quote:Op maandag 30 januari 2006 19:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Er valt op vrij weinig jaloers te zijn bij jullie op dit moment
Japie maakt mijn dag weer goedquote:Op maandag 30 januari 2006 19:13 schreef DeTolk het volgende:
Ajax en AC Milan bereiken akkoord over transfer Jaap Stam
Amsterdam, 30 januari 2006
Ajax heeft overeenstemming bereikt met AC Milan over de overgang van Jaap Stam naar Ajax. Het contract van Jaap Stam gaat in op 1 juli 2006 en heeft een looptijd van twee jaar.
De in Kampen geboren Stam (17 juli 1972) speelde onder andere bij gerenommeerde clubs als PSV, Manchester United en Lazio Roma. Tevens was hij lange tijd vaste waarde in het Nederlands Elftal. De verdediger speelde in totaal 67 wedstrijden voor Oranje.
Technisch directeur Martin van Geel: ‘Jaap Stam is een zeer ervaren verdediger die al bij diverse topclubs actief is geweest. Wij denken dat hij voor ons jonge talentvolle team van grote waarde kan zijn.’
Op jullie hebben we nog nooit jaloers hoeven zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 19:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Er valt op vrij weinig jaloers te zijn bij jullie op dit moment
Mooi dat jij tervreden bent met je elftal op dit momentquote:Op maandag 30 januari 2006 19:16 schreef JaWi het volgende:
[..]
Op jullie hebben we nog nooit jaloers hoeven zijn.
Nee, daarom is dit een welkome versterking.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mooi dat jij tervreden bent met je elftal op dit moment![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:16 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Zie hier al die jaloerze klaplullen negatief over Stam praten.![]()
![]()
.
Stam.
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Stam is niet de man voor Ajax. Ajax is een en al arrogantie, Jaap Stam juistem niet.
Jaap Stam naar Ajaxquote:Op maandag 30 januari 2006 19:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mooi dat jij tervreden bent met je elftal op dit moment![]()
idd...prachtigquote:Op maandag 30 januari 2006 19:16 schreef BadKeukenTegel het volgende:
![]()
.
Stam.
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:18 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Jaap Stam naar Ajax![]()
![]()
Veel plezier met Vlaar![]()
Hahahaquote:Op maandag 30 januari 2006 19:18 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Jaap Stam naar Ajax![]()
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:18 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Jaap Stam naar Ajax![]()
![]()
Jaap en traag is net als Davids en bang uitgevallen.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:19 schreef Koedie het volgende:
Maar goed, Jaap is straks nog trager dan F. de Boer.
Vlaar kan over 10 jaar ook nog mee...quote:Op maandag 30 januari 2006 19:18 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Jaap Stam naar Ajax![]()
![]()
Hij speelt nu bij AC Milanquote:Op maandag 30 januari 2006 19:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Stam is niet de man voor Ajax. Ajax is een en al arrogantie, Jaap Stam juistem niet.
Ik denk niet dat je veel verstand hebt van voetbal he knaapquote:Op maandag 30 januari 2006 19:05 schreef electricity het volgende:
ze kopen daar toch maar iedereen in in de hoop dat ze niet degraderen he?ajax gaat failliet volgend jaar volgens mij.
Nee over 2 jaar kunnen ze hem voor 5x zoveel door verkopenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
want jaap gaat nog zeker 10 jaar mee ofzo ?
gast,...Jaap Stam is echt snel hoor...ok, hij is een dagje ouder maar hij was 1.5 jaar terug op het EK nog een van de snelste van NED elftalquote:Op maandag 30 januari 2006 19:19 schreef Koedie het volgende:
Maar goed, Jaap is straks nog trager dan F. de Boer.
Volgens mij transfervrijquote:Op maandag 30 januari 2006 19:22 schreef Ludacriss het volgende:
Voor hoeveel komt ie over of was ie transfervrij?
1,5 jaar terug ja... Volgend seizoen is hij 34 he...quote:Op maandag 30 januari 2006 19:21 schreef Gelderland het volgende:
[..]
gast,...Jaap Stam is echt snel hoor...ok, hij is een dagje ouder maar hij was 1.5 jaar terug op het EK nog een van de snelste van NED elftal
Idd, ik ben ook wle benieuwd naar de transferprijs.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:22 schreef Ludacriss het volgende:
Voor hoeveel komt ie over of was ie transfervrij?
Jaloers??Bij Mathijsen zou ik jaloers zijn,maar toch niet bij Jaappie Stam.Jaapie is slim,ff lekker zakken vullen en dat zou ik ook doenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:16 schreef BadKeukenTegel het volgende:
![]()
.
Stam.
AUB niemandquote:Op maandag 30 januari 2006 19:22 schreef DeTolk het volgende:
Wie maakt een stam-icon
quote:
Die kopen we ook!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:23 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Jaloers??Bij Mathijsen zou ik jaloers zijn,maar toch niet bij Jaappie Stam.Jaapie is slim,ff lekker zakken vullen en dat zou ik ook doen![]()
Maar wees realistisch:Jaap is niet meer zo goed als wij denken,kijk elke week maar naar de Serie A....
Stam <> Maxwell hoorde ik, maar dat lijkt me geen eerlijke ruil.quote:
miss zou jij toch es wat beter moeten kijkenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:23 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Jaloers??Bij Mathijsen zou ik jaloers zijn,maar toch niet bij Jaappie Stam.Jaapie is slim,ff lekker zakken vullen en dat zou ik ook doen![]()
Maar wees realistisch:Jaap is niet meer zo goed als wij denken,kijk elke week maar naar de Serie A....
Hoe oud is pierre ook alweer?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:23 schreef Kaap het volgende:
Frank de Boer komt ook terug deze zomer. Komend seizoen rolatorvoetbal in 020
hij gaat gewoon voor het geldquote:Op maandag 30 januari 2006 19:24 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Vraag me toch af wat nu precies zijn motivatie is. Hij heeft altijd geroepen dat PSV z'n club was en dat hij, als hij naar Nederland terug zou gaan, alleen naar PSV zou gaan. Die laat z'n principes ook snel varen dan
Ja best wel hoor, het niveau is minder dus hij hoeft minder inspanning te verrichten. Hij zal echt niet slecht verdienen bij ajax. Bovendien woont hij dan in de buurt van vrienden familie etc.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:22 schreef DeTolk het volgende:
Wie maakt een stam-icon
Ik zag 't tegen PSV.....quote:Op maandag 30 januari 2006 19:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
miss zou jij toch es wat beter moeten kijken
Dus prima op z'n plek in Amsterdamquote:Op maandag 30 januari 2006 19:24 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Die laat z'n principes ook snel varen dan
Wat een loser dan. Hij heeft jaren bij Man Utd, Lazio en Milan z'n zakken kunnen vullen. Altijd roepen dat PSV je club is, en dan naar Ajax gaan. Die zal wel een warm onthaal krijgen in Eindhoven.quote:
Tsja, als je zo kwaad bent als jij ga je maar proberen te trollen he...quote:Op maandag 30 januari 2006 19:27 schreef Koedie het volgende:
[afbeelding]
Adri van Tiggelen kan ie nog achter zich houden, maar daar houdt het ook mee op.
Een grapje is tegenwoordig al trollen? Zeikneus.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tsja, als je zo kwaad bent als jij ga je maar proberen te trollen he...
Lukt nog niet echt moet ik zeggen.
Jij was toch zo tegen trollen?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een grapje is tegenwoordig al trollen? Zeikneus.
De enige die hier trollt ben jij hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, heb je de moraalridder ook weer..
kwaad? Nee hoor, vind het alleen jammer. En trollen? Gewoon een grap, maar dat zul je wel niet snappen...quote:Op maandag 30 januari 2006 19:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tsja, als je zo kwaad bent als jij ga je maar proberen te trollen he...
Lukt nog niet echt moet ik zeggen.
Kom maar met die quote waarin ik aan het trollen ben hier.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De enige die hier trollt ben jij hoor.
Maxwell mag transfervrij weg en gaat waarschijnlijk naar Inter volgens het sportjournaal. Voor Stam zal Ajax wel een vergoeding moeten betalen.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Stam <> Maxwell hoorde ik, maar dat lijkt me geen eerlijke ruil.
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:32 schreef Koedie het volgende:
[..]
kwaad? Nee hoor, vind het alleen jammer. En trollen? Gewoon een grap, maar dat zul je wel niet snappen...
En na vijf keer snappen we die 'grap' ook wel..quote:
Of je hebt slowmotion erop zitten,want........Stam is dus niet snel hè!Je mag van mij alles over Stam zeggen,maar niet dat dit.Herinner je je die CL wedstrijd tegen PSV nog?Jaappie word ook 'n dagje ouder....quote:Op maandag 30 januari 2006 19:21 schreef Gelderland het volgende:
[..]
gast,...Jaap Stam is echt snel hoor...ok, hij is een dagje ouder maar hij was 1.5 jaar terug op het EK nog een van de snelste van NED elftal
Zalig!!!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:33 schreef Koedie het volgende:
Wat vinden de Ajacieden ervan dat er een speler bij hun komt die PSV als zijn club ziet?
Hij doet het nog steeds meer dan prima bij Milan.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Mja, iig leuk dat Stam weer naar Nederland komt, ben benieuwd of ie het allemaal nog goed kan.
Volgens van Basten en tv-beelden is Jaap idd de snelste van het NED elftal en ik denk dat marco nét ff wat meer verstand ervan heeft dan jou beste anti-ajaxfanquote:Op maandag 30 januari 2006 19:33 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Of je hebt slowmotion erop zitten,want........Stam is dus niet snel hè!Je mag van mij alles over Stam zeggen,maar niet dat dit.Herinner je je die CL wedstrijd tegen PSV nog?Jaappie word ook 'n dagje ouder....
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:36 schreef Benniben19 het volgende:
[..]
Volgens van Basten en tv-beelden is Jaap idd de snelste van het NED elftal en ik denk dat marco nét ff wat meer verstand ervan heeft dan jou beste anti-ajaxfan
Ik bedoelde het plaatje dat ik postte. Die post die jij aanhaalt is gewoon een reactie van mij op het nieuws. Niks met trollen te maken. Jij vindt het goed nieuws, ik niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
En na vijf keer snappen we die 'grap' ook wel..
Hij had de onderbroek van Beasley bijna van z'n kont gerukt,zo snel is Stam tegenwoordig....quote:Op maandag 30 januari 2006 19:42 schreef Benniben19 het volgende:
[..]
Was de snelste..maar zolang is dat niej geleden dus ik snap niet wat je allemaal ijlt
In Amsterdam is het altijd zomer.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef DutchGooner het volgende:
Leuk al die reacties hier maar 1 zwaluw.....
Ach, er gaat ook eens een oud PSV-er naar Ajax ipv andersom.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:48 schreef valek het volgende:
Dank je Jaap, Judas!!!!!!!!!!!!!!!!
Vergeet De Jong, Maxwell, Vonk, Pienaar en Galasek niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
daarbij zie ik meer zwaluwen: Huntelaar, Perez, contractverlenging Sneijder, Stekelenburg enz.
idd, allemaal zwaluwen ze vliegen alleen de verkeerde kant opquote:Op maandag 30 januari 2006 19:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Vergeet De Jong, Maxwell, Vonk, Pienaar en Galasek niet.
Vroem Vroemquote:Op maandag 30 januari 2006 19:52 schreef Magic666 het volgende:
op doping lopende judas is het!![]()
middenmotor
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Geweldige aankoop. Maar moet dat in een apart topic?
Ach, een van onze weinige nederlagen dit seizoen. En tegelijkertijd een van jullie weinige lichtpuntjes dit seizoen...quote:Op maandag 30 januari 2006 19:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die verzuurde lampies,.
Oh oh oh, heerlijk.
Ik moet wel lachen om beide kampen eigenlijk.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die verzuurde lampies,.
Oh oh oh, heerlijk.
Hij heeft gezegd dat het toch zijn club is. Lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:58 schreef Kang-He het volgende:
Ik vind dat gejudas nergens op slaan, de beste man heeft 2.5 jaar gespeeld bij PSV en naar mijn weten nooit expliciete clubliefde uitgesproken voor PSV.
ik neem aan dat je hem wel gehoord hebt na psv-milan?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:58 schreef Kang-He het volgende:
Ik vind dat gejudas nergens op slaan, de beste man heeft 2.5 jaar gespeeld bij PSV en naar mijn weten nooit expliciete clubliefde uitgesproken voor PSV.
Hmm tsja, het is ook wel al lang geleden natuurlijk. Ik ben benieuwd of PSV concrete interesse heeft getoond.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat het toch zijn club is. Lijkt me duidelijk.
Als je in de basis bij Milan staat ben je top.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:56 schreef pascalheister het volgende:
leuke aankoop al is stam geen top meer
hij is er niet echt fijn vertrokken hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 19:59 schreef Magic666 het volgende:
[..]
ik neem aan dat je hem wel gehoord hebt na psv-milan?
hij wordt in Juli 'pas' 32. En daarbij, wie zegt dat PSV hem wilde...miss hadden ze geeneens geld om hem te kopenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:52 schreef Magic666 het volgende:
op doping lopende judas is het!![]()
Maar goed, met 33 jaar je carriere afsluiten bij een middenmotor en vechten voor de playoffs is ook leuk. Blijkbaar leuker dan voetballen in de CL.
Jaap
niet wekelijks in de basis en altijd wel goed voor een kaart, bovendien schat ik Cocu hoger inquote:Op maandag 30 januari 2006 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als je in de basis bij Milan staat ben je top.
Beetje hetzelfde verhaal als Cocu. Ben benieuwd of je dat ook had gezegd als ie naar psv was gegaan...
Dat, plus het feit dat hij waarschijnlijk afgeknapt is op het PSV-publiek na de wegwuivingen n.a.v zijn rode kaart in de wedstrijd in Eindhoven.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:58 schreef Kang-He het volgende:
Cocu is een ander soort speler. Vallen niet te vergelijkenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niet wekelijks in de basis en altijd wel goed voor een kaart, bovendien schat ik Cocu hoger in
Ach hebben julie eindelijk een keer een goede voetballer![]()
Jaap wordt in juli 34!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:03 schreef Gelderland het volgende:
[..]
hij wordt in Juli 'pas' 32. En daarbij, wie zegt dat PSV hem wilde...miss hadden ze geeneens geld om hem te kopen![]()
Maar toch mooi om te zien, al die zure reacties van die gloeilampjes...haha wat een verslagenheid![]()
![]()
Wegwuivingenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:05 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Dat, plus het feit dat hij waarschijnlijk afgeknapt is op het PSV-publiek na de wegwuivingen n.a.v zijn rode kaart in de wedstrijd in Eindhoven.
Precies.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:05 schreef heiden6 het volgende:
Ik begrijp gewoon echt niet dat PSV'ers nu ineens gaan beweren dat Stam geen topvoetballer is, dat slaat echt nergens op.
De topvoetballer van weleer moet je niet meer verwachten hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:05 schreef heiden6 het volgende:
Ik begrijp gewoon echt niet dat PSV'ers nu ineens gaan beweren dat Stam geen topvoetballer is, dat slaat echt nergens op.
Welke Ajax spelers wou Guusje Hiddink ook maar al te graag aan zijn selectie toevoegenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niet wekelijks in de basis en altijd wel goed voor een kaart, bovendien schat ik Cocu hoger in
Ach hebben julie eindelijk een keer een goede voetballer![]()
Is niet altijd verzekerd van een basisplek. Dus zo afhankelijk van hem zijn ze ook niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:08 schreef heiden6 het volgende:
Ik begrijp sowieso niet dat Milan hem zomaar laat gaan, hij is nota bene een van de jongste verdedigers die ze hebben geloof ik.
Van weleer? Hij is basisspeler van een van de beste clubs ter wereld.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De topvoetballer van weleer moet je niet meer verwachten hoor.
Zonder enige twijfel. Jaap is een absolute versterking, al is Alex beter. Misschien blijft die nog wel een jaartje?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies.
Het is gewoon nog een topspeler, die een versterking zou betekenen voor elke Nederlandse club.
dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 30 januari 2006 20:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies.
Het is gewoon nog een topspeler, die een versterking zou betekenen voor elke Nederlandse club.
Die had je een staande ovatie moeten geven.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wegwuivingen
Bedoel je het Ironische "Japie Bedankt" ?
Lees 1 post boven je postquote:Op maandag 30 januari 2006 20:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Van weleer? Hij is basisspeler van een van de beste clubs ter wereld.
Ja, als rechtsback waar hij weinig inbreng heeft op het Milan-spel.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Van weleer? Hij is basisspeler van een van de beste clubs ter wereld.
Die kan ie nu in ieder geval wel vergeten...quote:Op maandag 30 januari 2006 20:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die had je een staande ovatie moeten geven.
En niet altijd in de basis staatquote:Op maandag 30 januari 2006 20:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, als rechtsback waar hij weinig inbreng heeft op het Milan-spel.
Whehehe...quote:Op maandag 30 januari 2006 20:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die kan ie nu in ieder geval wel vergeten...![]()
vorig seizoen in de halve finale is hij groots onthaalt. Afgelopen keer was ik er helaas niet bij dus dat weet ik niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die had je een staande ovatie moeten geven.
Tja. Ik zou toch maar nog een keer Erik Meijer poberen over te halen hoor. Pierre, Patrick en Patrick zoeken nog een vierde man voor het klaverjassen.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En niet altijd in de basis staat
Nee. Maar ik vond het toentertijd zo vreemd! Echt, dat heb ik niet begrepen. Net zoals ik dat van Seedorf bij ons niet heb begrepen.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zou jij hem een staande ovatie geven als je in mijn schoenen zou staan?
komradquote:
Hij is echt wel toegezongen hoor, niet uitgefloten. maar toen hij in de 86e minuut rood kreeg, was het stadion zo opgelucht dat we waarschijnlijk zouden winnen dat er gewuifd werd.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee. Maar ik vond het toentertijd zo vreemd! Echt, dat heb ik niet begrepen. Net zoals ik dat van Seedorf bij ons niet heb begrepen.
Kan Alfred niet klaverjassen dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja. Ik zou toch maar nog een keer Erik Meijer poberen over te halen hoor. Pierre, Patrick en Patrick zoeken nog een vierde man voor het klaverjassen.
Ik ook.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik moet wel lachen om beide kampen eigenlijk.
Zolang ze zich inzetten voor hun geld, heb ik er geen enkel probleem mee. Zeker niet als AC Milan besluit het gat op te vullen met z'n Braziliaanse kloonquote:Op maandag 30 januari 2006 20:17 schreef rubbereend het volgende:
Jaap is er wel altijd eerlijk geweest dat hij een broodvoetballer is.
klopt maar hij heeft ook gezegd dat PSV zijn eerste keuze zou zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 20:17 schreef rubbereend het volgende:
Jaap is er wel altijd eerlijk geweest dat hij een broodvoetballer is.
Dat is natuurlijk met elke aankoop zo...quote:Op maandag 30 januari 2006 20:18 schreef Cart_man het volgende:
Of het wat gaat worden moet nog blijken...
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:19 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang ze zich inzetten voor hun geld, heb ik er geen enkel probleem mee. Zeker niet als AC Milan besluit het gat op te vullen met z'n Braziliaanse kloon
Zoals in het Ajax topic al staat, dit is het lijstje geweest van Van Geel:quote:Op maandag 30 januari 2006 20:20 schreef Version1 het volgende:
![]()
Volgend seizoen een as met Stekelenburg, Stam, Maduro, Perez, Huntelaar. Hopelijk nog Landzaat erbij op het middenveld samen met Sneijder.![]()
Ja, ik ook. Ik verwacht echt geen wonderen, ook Jaap Stam heb ik z'n momenten zien hebben in de Serie A, maar dat niveau kan 'ie nog moeiteloos aan. Dus dan zal die het UEFA-playoffs niveau ook wel aan kunnenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:21 schreef rubbereend het volgende:dat zou helemaal kut zijn. Tis net zoiets als dat wij Reiziger binnenhaalden. Maar van Stam heb ik een hogere pet op!
Perez en Landzaat en van de Meijde?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zoals in het Ajax topic al staat, dit is het lijstje geweest van Van Geel:
-----------------------------Stekelenburg----------------------------------
---------------------------------Stam----------------------------------------
---------------------Mathijsen------Heitinga------------------------------
-------------------------------Maduro---------------------------------------
-------------Landzaat----------------------Sneijder-----------------------
-------------------------------Perez-----------------------------------------
--------------Jenner----------------------------Van de Meijde------------
-----------------------------Huntelaar---------------------------------------
En dan mag bij Jenner ook nog een andere naam komen te staan...
TerroRRobbiequote:Op maandag 30 januari 2006 20:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Van der Meyde
Als dat het lijstje van Van Geel is, is hij denk ik ietwat optimistisch.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dan mag bij Jenner ook nog een andere naam komen te staan...
Ach, het is nog net even anders dan wanneer bijvoorbeeld een Dennis Bergkamp, die opgeleid is bij Ajax en er 7 jaar heeft gespeeld, morgen voor PSV zou tekenen. Maar omdat Stam toch nog altijd op het hoogste niveau acteert, kan ik me voorstellen dat PSV'ers zich kutter voelen over Jaap in Ajax-shirt, dan ik over Reiziger in PSV shirt.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:24 schreef Erwtensoep het volgende:
psv heeft wel meer geintjes geflikt in het verleden door Ajax spelers te halen (cl 88 kuch), en nu Reiziger en Hiddink die de halve selectie van Ajax loopt te paaien.
Mag het eens een keer andersom!!
Ik schrijf wel vaker wat verkeerd hoor. Alleen m'n eigen username was wél goed toen ik op registreren drukte.quote:
Maar gaat Ajax dan met 4 verdedigers spelen?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:28 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, het is nog net even anders dan wanneer bijvoorbeeld een Dennis Bergkamp, die opgeleid is bij Ajax en er 7 jaar heeft gespeeld, morgen voor PSV zou tekenen. Maar omdat Stam toch nog altijd op het hoogste niveau acteert, kan ik me voorstellen dat PSV'ers zich kutter voelen over Jaap in Ajax-shirt, dan ik over Reiziger in PSV shirt.
Ik verwacht alleen niet de tactische inbreng en het echte leiderschap zoals Cocu dat heeft. Maar Stam is natuurlijk wel een prima verdedigingsleider, en wellicht trekt het Mathijsen ook. Neem aan dat hij het ook wel aardig vindt om twee seizoenen naast ene Stam te spelen.
Mathijsen vind ik meer een verdediger in een 4-spelerssysteem. Ik hoop dus ook dat ie naar ons komt. maar gezien de huidige koopdrang van van Geel, zal ie ook wel naar Amsterdam komen...quote:Op maandag 30 januari 2006 20:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Drie, vermoed ik.
Stam, Heitinga/Emmanuelson/JuanFran en Mathijsen dan.
en Huntelaar ook niet. Jullie mogen die man zn voeten wel kussen, het lichtpunt binnen ajaxquote:Op maandag 30 januari 2006 20:34 schreef JaWi het volgende:
Overigens was Stam zonder van Geel nooit gekomen.
Geheel mee eensquote:Op maandag 30 januari 2006 20:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en Huntelaar ook niet. Jullie mogen die man zn voeten wel kussen, het lichtpunt binnen ajax
Hopelijk.... Het begint dan zowaar ergens op te lijken.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:24 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:09 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik heb er even over nagedacht.
Ik ga morgen naar de politie om aangifte te doen wegens oplichting.
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:09 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik heb er even over nagedacht.
Ik ga morgen naar de politie om aangifte te doen wegens oplichting.
Kom je daar nu serieus pas achterquote:Op maandag 30 januari 2006 21:17 schreef cultheld het volgende:
Er wordt een speciaal topic voor een transfer geopend?
Ja, hij stond niet in mijn AT.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kom je daar nu serieus pas achter
Voor sommige wel ja.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:17 schreef cultheld het volgende:
Er wordt een speciaal topic voor een transfer geopend?
Als Jaap homo zou zijn, zouden alle andere homo's spontaan hetero worden.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:22 schreef satecl het volgende:
jaap is homo...verader
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Jaap homo zou zijn, zouden alle andere homo's spontaan hetero worden.
Nee hoor. Ik persoonlijk vrees hem niet ofzo.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:31 schreef Fonzarelli het volgende:
Wel mooi al die mensen die Jaap hier voor verrader enzo uitmaken...geeft wel aan hoezeer jullie hem vrezen.
Verdedigers worden ook nooit gevreesdquote:Op maandag 30 januari 2006 21:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik persoonlijk vrees hem niet ofzo.![]()
Ik zou hooguit voor hem vrezen als ik hem in een donker steegje tegen zou komen.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:31 schreef Fonzarelli het volgende:
Wel mooi al die mensen die Jaap hier voor verrader enzo uitmaken...geeft wel aan hoezeer jullie hem vrezen.
Ik wilde net Henkie Fraser, Van Gobbel en De wolf opnoemen, maar je was te snel met editquote:Op maandag 30 januari 2006 21:35 schreef twi het volgende:
[..]
Verdedigers worden ook nooit gevreesdJa, degenen met een steekje los in hun hoofd.
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[afbeelding]
Tsjoeketsjoeketsjoek! Morgen wil ik de locomotief zijn Jan!
Kan Johnny weer de coupe Stam nemen!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:49 schreef Beschouw het volgende:
Stam als voorbeeld voor de jonkies bij Ajax: volgend jaar lopen ze allemaal met een kale kop rond
Hoezo, denk je dat ze hem bij Ajax weer gelijk doorverkopen?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:54 schreef TIM-846 het volgende:
is stam overigens transfervrij aan t einde van het seizoen?
Uhm.. Stam komt volgend seizoen pas hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 19:05 schreef electricity het volgende:
ze kopen daar toch maar iedereen in in de hoop dat ze niet degraderen he?ajax gaat failliet volgend jaar volgens mij.
Aaaah, moet dat. Mijn ogen.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:55 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Kan Johnny weer de coupe Stam nemen!
[afbeelding]
Zoek de vijf verschillen:quote:Op maandag 30 januari 2006 21:55 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Kan Johnny weer de coupe Stam nemen!
[afbeelding]
Lupa?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zoek de vijf verschillen:
[afbeelding]
Ja? Heerenveen ofzo?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:18 schreef Noca het volgende:
Sjemig, had Stam toch wel wat leukers gegund in zijn laatste voetbaljaartjes
quote:
You shall see!quote:Op maandag 30 januari 2006 22:22 schreef Asskicker14 het volgende:
De mooiste reactie uit het PSV supporters kamp:
Ik vind het intriest. Jaap had dezelfde status kunnen opbouwen als Cocu. Op handen gedragen door trouwe fans die hem altijd hebben verafgod. Die hem altijd met een zeem van trots gevolgd hebben op de Europese velden als een van onze jongens die onze club groter maakten. En dat gooit hij allemaal weg, en waarvoor? Een club die weliswaar een mooie naam heeft maar geen bezieling, geen warmte. Zakdoekjes verschijnen als het even tegenzit. Onervaren trainers,een saai en kil stadion. Een verdediger die een gewone speler zal zijn. Jaap je had een icoon van onze club kunnen worden net als Luc Nillis of Philip Cocu maar je kiest voor een verdediger van Ajax, vergeten als je carriere is afgelopen. Het had zo mooi kunnen zijn. Geen Brabantse nachten meer voor Jaap Stam.
Hij wil echt afbouwen blijkbaar.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:22 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik vind Stam gewoon een PSV-er, geen Ajacied. En om nacompetitie voetballen volgend jaar is ook zo wat)
Jaap Stam dacht er zelf klaarblijkelijk anders over.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:22 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik vind Stam gewoon een PSV-er, geen Ajacied.
Hij heeft gewoon gelijkquote:Op maandag 30 januari 2006 22:22 schreef Asskicker14 het volgende:
De mooiste reactie uit het PSV supporters kamp:
Ik vind het intriest. Jaap had dezelfde status kunnen opbouwen als Cocu. Op handen gedragen door trouwe fans die hem altijd hebben verafgod. Die hem altijd met een zeem van trots gevolgd hebben op de Europese velden als een van onze jongens die onze club groter maakten. En dat gooit hij allemaal weg, en waarvoor? Een club die weliswaar een mooie naam heeft maar geen bezieling, geen warmte. Zakdoekjes verschijnen als het even tegenzit. Onervaren trainers,een saai en kil stadion. Een verdediger die een gewone speler zal zijn. Jaap je had een icoon van onze club kunnen worden net als Luc Nillis of Philip Cocu maar je kiest voor een verdediger van Ajax, vergeten als je carriere is afgelopen. Het had zo mooi kunnen zijn. Geen Brabantse nachten meer voor Jaap Stam.
Teveel ballen op zn hoofd gehadquote:Op maandag 30 januari 2006 22:23 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Jaap Stam dacht er zelf klaarblijkelijk anders over.
Het blijft gewoon een FC Zwolle/Cambuurspeler natuurlijk.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:22 schreef Noca het volgende:
Ik vind Stam gewoon een PSV-er, geen Ajacied. En om nacompetitie voetballen volgend jaar is ook zo wat![]()
5 of 10? En dat vind je veel?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:25 schreef kollie het volgende:
Ik snap de euforie die bij een groot aantal Ajacieden heerst niet. Stam is een goede verdediger, maar al lang over z'n hoogtepunt heen. Niet voor niets is ie bij Milan tegenwoordig rechtsback. En ieder jaar mist ie tussen de 5 en de 10 wedstrijden door blessures.
Nuttige speler, maar niet de man die dit Ajax er weer bovenop gaat helpen.
Wel een leiderstype die vooral de verdediging corrigeert en op sleeptouw neemt.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:25 schreef kollie het volgende:
Ik snap de euforie die bij een groot aantal Ajacieden heerst niet. Stam is een goede verdediger, maar al lang over z'n hoogtepunt heen. Niet voor niets is ie bij Milan tegenwoordig rechtsback. En ieder jaar mist ie tussen de 5 en de 10 wedstrijden door blessures.
Nuttige speler, maar niet de man die dit Ajax er weer bovenop gaat helpen.
yep, precies wat er nu ontbreekt. Hij is dan misschein over z'n hoogtepunt heen, maar hopelijk kan hij de verdedigin weer neerzetten.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wel een leiderstype die vooral de verdediging corrigeert en op sleeptouw neemt.
Yep, en daar komen de schorsingen nog bij.quote:
Beetje een uitstraling kan ook geen kwaad. Maar hij is natuurlijk niet de snelste en hij maakt ook z'n foutjes de laatste tijd, maar dat zien we gewoon even niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
yep, precies wat er nu ontbreekt. Hij is dan misschein over z'n hoogtepunt heen, maar hopelijk kan hij de verdedigin weer neerzetten.
selectief kijkenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Beetje een uitstraling kan ook geen kwaad. Maar hij is natuurlijk niet de snelste en hij maakt ook z'n foutjes de laatste tijd, maar dat zien we gewoon even niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |