Ach, het is nog net even anders dan wanneer bijvoorbeeld een Dennis Bergkamp, die opgeleid is bij Ajax en er 7 jaar heeft gespeeld, morgen voor PSV zou tekenen. Maar omdat Stam toch nog altijd op het hoogste niveau acteert, kan ik me voorstellen dat PSV'ers zich kutter voelen over Jaap in Ajax-shirt, dan ik over Reiziger in PSV shirt.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:24 schreef Erwtensoep het volgende:
psv heeft wel meer geintjes geflikt in het verleden door Ajax spelers te halen (cl 88 kuch), en nu Reiziger en Hiddink die de halve selectie van Ajax loopt te paaien.
Mag het eens een keer andersom!!
Ik schrijf wel vaker wat verkeerd hoor. Alleen m'n eigen username was wél goed toen ik op registreren drukte.quote:
Maar gaat Ajax dan met 4 verdedigers spelen?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:28 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, het is nog net even anders dan wanneer bijvoorbeeld een Dennis Bergkamp, die opgeleid is bij Ajax en er 7 jaar heeft gespeeld, morgen voor PSV zou tekenen. Maar omdat Stam toch nog altijd op het hoogste niveau acteert, kan ik me voorstellen dat PSV'ers zich kutter voelen over Jaap in Ajax-shirt, dan ik over Reiziger in PSV shirt.
Ik verwacht alleen niet de tactische inbreng en het echte leiderschap zoals Cocu dat heeft. Maar Stam is natuurlijk wel een prima verdedigingsleider, en wellicht trekt het Mathijsen ook. Neem aan dat hij het ook wel aardig vindt om twee seizoenen naast ene Stam te spelen.
Mathijsen vind ik meer een verdediger in een 4-spelerssysteem. Ik hoop dus ook dat ie naar ons komt. maar gezien de huidige koopdrang van van Geel, zal ie ook wel naar Amsterdam komen...quote:Op maandag 30 januari 2006 20:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Drie, vermoed ik.
Stam, Heitinga/Emmanuelson/JuanFran en Mathijsen dan.
en Huntelaar ook niet. Jullie mogen die man zn voeten wel kussen, het lichtpunt binnen ajaxquote:Op maandag 30 januari 2006 20:34 schreef JaWi het volgende:
Overigens was Stam zonder van Geel nooit gekomen.
Geheel mee eensquote:Op maandag 30 januari 2006 20:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en Huntelaar ook niet. Jullie mogen die man zn voeten wel kussen, het lichtpunt binnen ajax
Hopelijk.... Het begint dan zowaar ergens op te lijken.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Zoals in het Ajax topic al staat, dit is het lijstje geweest van Van Geel:
-----------------------------Stekelenburg----------------------------------
---------------------------------Stam----------------------------------------
---------------------Mathijsen------Heitinga------------------------------
-------------------------------Maduro---------------------------------------
-------------Landzaat----------------------Sneijder-----------------------
-------------------------------Perez-----------------------------------------
--------------Jenner----------------------------Van de Meijde------------
-----------------------------Huntelaar---------------------------------------
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:09 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik heb er even over nagedacht.
Ik ga morgen naar de politie om aangifte te doen wegens oplichting.
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:09 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik heb er even over nagedacht.
Ik ga morgen naar de politie om aangifte te doen wegens oplichting.
Kom je daar nu serieus pas achterquote:Op maandag 30 januari 2006 21:17 schreef cultheld het volgende:
Er wordt een speciaal topic voor een transfer geopend?
Ja, hij stond niet in mijn AT.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kom je daar nu serieus pas achter
Voor sommige wel ja.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:17 schreef cultheld het volgende:
Er wordt een speciaal topic voor een transfer geopend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |