Als Jaap homo zou zijn, zouden alle andere homo's spontaan hetero worden.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:22 schreef satecl het volgende:
jaap is homo...verader
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Jaap homo zou zijn, zouden alle andere homo's spontaan hetero worden.
Nee hoor. Ik persoonlijk vrees hem niet ofzo.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:31 schreef Fonzarelli het volgende:
Wel mooi al die mensen die Jaap hier voor verrader enzo uitmaken...geeft wel aan hoezeer jullie hem vrezen.
Verdedigers worden ook nooit gevreesdquote:Op maandag 30 januari 2006 21:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik persoonlijk vrees hem niet ofzo.![]()
Ik zou hooguit voor hem vrezen als ik hem in een donker steegje tegen zou komen.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:31 schreef Fonzarelli het volgende:
Wel mooi al die mensen die Jaap hier voor verrader enzo uitmaken...geeft wel aan hoezeer jullie hem vrezen.
Ik wilde net Henkie Fraser, Van Gobbel en De wolf opnoemen, maar je was te snel met editquote:Op maandag 30 januari 2006 21:35 schreef twi het volgende:
[..]
Verdedigers worden ook nooit gevreesdJa, degenen met een steekje los in hun hoofd.
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[afbeelding]
Tsjoeketsjoeketsjoek! Morgen wil ik de locomotief zijn Jan!
Kan Johnny weer de coupe Stam nemen!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:49 schreef Beschouw het volgende:
Stam als voorbeeld voor de jonkies bij Ajax: volgend jaar lopen ze allemaal met een kale kop rond
Hoezo, denk je dat ze hem bij Ajax weer gelijk doorverkopen?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:54 schreef TIM-846 het volgende:
is stam overigens transfervrij aan t einde van het seizoen?
Uhm.. Stam komt volgend seizoen pas hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 19:05 schreef electricity het volgende:
ze kopen daar toch maar iedereen in in de hoop dat ze niet degraderen he?ajax gaat failliet volgend jaar volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |