quote:
Je wist dat Ajax een prachtseizoen ging draaien dus evacueer je maar meteen. Zwakquote:Op zondag 29 januari 2006 19:51 schreef rubbereend het volgende:
vandaag waren trouwens de mensen op bezoek waar we in 1995 met de evacuatie gezeten hebben, was erg gezellig.
ja uit het foto album van DSquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:56 schreef Superheld het volgende:
Over duitsers gesproken..
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij viert het fatsoenlijk?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:56 schreef rubbereend het volgende:
trouwens, wie van de mensen die allemaal zo'n hekel aan Carnaval hebben, hebben ooit fatsoenlijk Carnaval gevierd?
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:13 schreef SCH het volgende:
tering, wat duren die Wedstrijden weer lang
Maar het leukste komt nog
Niet langer dan studio sport.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:13 schreef SCH het volgende:
tering, wat duren die Wedstrijden weer lang
Maar het leukste komt nog
omdat jij een bijzondere jongen bent........quote:Op zondag 29 januari 2006 20:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom vond ik bij Studio Sport nooit dat het zo lang duurde dan![]()
Omdat jij het journaal en die andere saaie sporten wel leuk vond?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom vond ik bij Studio Sport nooit dat het zo lang duurde dan![]()
Hij is niet voor Ajax zeker?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:38 schreef JaWi het volgende:
Bij studio sport deden ze het voetbal gewoon normaal op een logische volgorde op het begin.
Op dat hoererende kankertalpa heb je om de 6 minuten reclame en beginnen ze met nec - heracles ofzo. En die genee mag helemaal afsterven, wat is die man irritant
.
Lieverd, NEC staat boven Ajax, dus ik zie het probleem nietquote:Op zondag 29 januari 2006 20:38 schreef JaWi het volgende:
Bij studio sport deden ze het voetbal gewoon normaal op een logische volgorde op het begin.
Op dat hoererende kankertalpa heb je om de 6 minuten reclame en beginnen ze met nec - heracles ofzo. En die genee mag helemaal afsterven, wat is die man irritant
.
Ik heb geen idee.quote:
Inkoppertje. Maar goed, alles volgens de stand uitzenden doen ze ook niet. En wedden dat ze volgende week niet beginnen met de topper feyenoord - ajax?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Lieverd, NEC staat boven Ajax, dus ik zie het probleem niet
Als je een film kijkt beginnen ze toch ook niet meteen met het spannendste gedeeltequote:Op zondag 29 januari 2006 20:50 schreef JaWi het volgende:
En wedden dat ze volgende week niet beginnen met de topper feyenoord - ajax?
Sommige films welquote:Op zondag 29 januari 2006 20:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Als je een film kijkt beginnen ze toch ook niet meteen met het spannendste gedeelte
Ja, ik houd van sportquote:Op zondag 29 januari 2006 20:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Omdat jij het journaal en die andere saaie sporten wel leuk vond?
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:59 schreef Againzender het volgende:
Gloeiende **$*@*@ c@rn@v@l
Ken 'r ook ng wle bij vandaag
Dat kan er dan ff niet bijquote:
Gaat er iemand springen dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:09 schreef clauwheee het volgende:
SCHat zullen we maar een opvanghoekje fabriceren?
Tja je weet het nooit met al die depressieve mensen hier!quote:
Ik compenseer alles met mijn vrolijkheidquote:Op zondag 29 januari 2006 21:11 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tja je weet het nooit met al die depressieve mensen hier!
ik ben er weer hoorquote:
Waar liggen de scheermesjesquote:Op zondag 29 januari 2006 21:11 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tja je weet het nooit met al die depressieve mensen hier!
zal ik maar weer gaan danquote:
dan schuif ik weer aanquote:Op zondag 29 januari 2006 22:18 schreef clauwheee het volgende:
Trusten boris![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eendje dan wordt het wel heeeel leeg
Je zit ook wel ongelooflijk te zeiken over niksquote:Op zondag 29 januari 2006 22:23 schreef SCH het volgende:
Waarom wordt mijn mooie mondje toch altijd gesnoerd?
Hebben jullie ook zo'n zin in de maandag???
Wat is er eigenlijk leuk aan dat programma? Bijna elke auto wordt afgezeken...quote:Op zondag 29 januari 2006 22:25 schreef rubbereend het volgende:de BMW wordt helemaal afgemaakt bij Top Gear
Ja, maar er zijn geen verrassende dingen gebeurt verder.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:27 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Is er nog gevoetbald vandaag ?
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je zit ook wel ongelooflijk te zeiken over niks
Je weet toch dat ik dat niet doe. Veel plezier straks!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef tong80 het volgende:
Ok gelukkig maar. Niet verklappen wat Ajax heeft gedaan hoor ik heb het namelijkk opgenomen. Dat wordt lekker genieten straks.
We zullen niks zeggen, behalve dat het echt spannend is!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef tong80 het volgende:
Ok gelukkig maar. Niet verklappen wat Ajax heeft gedaan hoor ik heb het namelijkk opgenomen. Dat wordt lekker genieten straks.
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef tong80 het volgende:
nee burgerlijke zooi wordt afgekraakt. Belachelijke technische onzin wordt afgekraakt. Echte auto's worden eens echt fatsoenlijk getest. Niet of hij lekker rijdt op een hobbelbaanquote:Op zondag 29 januari 2006 22:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk leuk aan dat programma? Bijna elke auto wordt afgezeken...
Vertalingquote:
op afstand besturenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee burgerlijke zooi wordt afgekraakt. Belachelijke technische onzin wordt afgekraakt. Echte auto's worden eens echt fatsoenlijk getest. Niet of hij lekker rijdt op een hobbelbaanmaar het vormogen, hoe hard trekken ze op etc. etc.
Leuke acties, met een range rover een berg oprijden. De Toyota die ze afgebeuld hebben maar nog reed. The Stig etc. etc.
Ja ik zag hetquote:Op zondag 29 januari 2006 22:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Clauuuuuuuuuutje
Je stond in de krant
er volgen nog meer Carnavals TT de komende wekenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:38 schreef DutchGooner het volgende:
De intentie van de TT isalleen "Aláááááááf" is
Wij kijken nog de Lama's, gisteren gemist.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:41 schreef tong80 het volgende:
Björn van de Doelen in Café de sport.Leuke gast is dat.
Ik zal me ook eens wat actiever met "Hools openen" gaan bemoeienquote:Op zondag 29 januari 2006 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er volgen nog meer Carnavals TT de komende weken
ga jij nou maar je clubje supporterenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zal me ook eens wat actiever met "Hools openen" gaan bemoeien
Hey, hoezo dat dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:15 schreef rubbereend het volgende:
Groenhuizen in het journaalleuk dit.
Flinke bonje zorgde ervoor dat hij geen nieuwslezer werd en nu was hij te gast vanwege zn verkiezing van populairste correspondent. Het lachje toen Siezen nog eens benadrukte dat Charles had gewonnen was goud waard.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er volgen nog meer Carnavals TT de komende weken
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:17 schreef tong80 het volgende:
Café de Sport is een leuk programma geworden.
Die is dan ook wegquote:Op zondag 29 januari 2006 23:18 schreef popolon het volgende:
Echt waar?
Heb 't een paar keer gezien, Spijkerman is verschrikkelijk in sportprogramma's.
Die is dr ook uitquote:Op zondag 29 januari 2006 23:18 schreef popolon het volgende:
Spijkerman is verschrikkelijk in sportprogramma's.
Het programma is niet meer te vergeliojken met het begin.Spijkerman is weg.Henk Spaan zit er als deskundige net als de Volkskrant journalist Jaap Vioser. Ze hebben leuke gasten en zijn gestopt met de idiote spelletjes.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:18 schreef popolon het volgende:
Echt waar?
Heb 't een paar keer gezien, Spijkerman is verschrikkelijk in sportprogramma's.
quote:
Ik denk dat er in de regio Utrecht genoeg te vinden isquote:Op zondag 29 januari 2006 23:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet meer in de regio Amsterdam na vanmiddag
Wat een afgunst weerquote:Op zondag 29 januari 2006 23:58 schreef Eilanden het volgende:
Kut titel, maar op een dag als vandaag kan me dat weinig schelen...
blijkbaar.quote:
ach ze weten niet eens wat ze missenquote:
Dat is dezelfde docu die een paar weken geleden op een Nederlandse zender te zien was en jij toen ook gemist hadquote:Op maandag 30 januari 2006 00:41 schreef rubbereend het volgende:
erg leuke docu op Canvas over hoe al die Russische staatsbedrijven in de handen kwamen van een paar Russen die er enorm rijk van zijn geworden.
ach ze weten niet eens wat ze missen
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is dezelfde docu die een paar weken geleden op een Nederlandse zender te zien was en jij toen ook gemist had
Is toch van dezelfde makers als Unit 13?quote:Op maandag 30 januari 2006 01:05 schreef Bluezz het volgende:
Ben weer up to date met Vuurzee, spannende nl serie
Caro Lensenquote:Op maandag 30 januari 2006 01:05 schreef Bluezz het volgende:
Ben weer up to date met Vuurzee, spannende nl serie
Ik heb genoten van AZ hoor. Ik verbaas me er steeds weer over dat ze al 2 jaar dit niveau vast houden. Een genot om te zien. Hoe ik Roda de overwimnning ook had gegundquote:Op maandag 30 januari 2006 01:09 schreef DarkShine het volgende:
Kut weekend kwa voetbal trouwens...
Roda 1-4 az
raec mons 3-1 KVM (wat een flaters van Verelst, dat lukt zelfs Grandel niet!)
kan je mooi huiswerk makenquote:
En nog steeds moet ik in dit tussenuur de video van 24 bekijken.quote:
ach die band loopt toch niet wegquote:Op maandag 30 januari 2006 01:27 schreef golfer het volgende:
[..]
En nog steeds moet ik in dit tussenuur de video van 24 bekijken.
Het is gewoon weer eens te gezellig op Fok!.
Bandje toch nu nog even gaat bekijken.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 01:32 schreef tong80 het volgende:
Bluezz ben ik te hard
[BB5] Tanja - deel 7
Nou nee, en bovendien voel ik nog immer aan mijn jacuzziwater dat het niet "onze tann" isquote:Op maandag 30 januari 2006 01:32 schreef tong80 het volgende:
Bluezz ben ik te hard
[BB5] Tanja - deel 7
Ik zie je vast nog wel even ergens in een hoek van het café hier tussendoor pissen.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:58 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers. Morgen 2 tentamens, dus vroeg naar bed.
Of hij ligt onder de flipperkast te pitten!quote:Op maandag 30 januari 2006 03:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie je vast nog wel even ergens in een hoek van het café hier tussendoor pissen.
Mijn held!!quote:
Als alles goed gaat, kom ik op 3 mei om 6:40 in den ochtend aan in het Koningkrijk der Nederlandenquote:Op maandag 30 januari 2006 08:39 schreef Suijk het volgende:
Wanneer kwam je nou ook al weer terug?
Southpark komt zo op tv hierquote:Op maandag 30 januari 2006 08:39 schreef Lionheaad het volgende:
Heb je weer eens niks beters te doen appeltje...
quote:Op maandag 30 januari 2006 08:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Southpark komt zo op tv hier![]()
en ik heb nog maar 3 min internettijd..
dus ik ga vast beginnen met afscheid nemen![]()
![]()
Fijne maandag
Heb ik mij ook wel eens afgevraagd. Waarschijnlijk is hij zo bekend met z'n echte naam dat ze dat niet meer doen ofzo?quote:Op maandag 30 januari 2006 09:10 schreef Bjoro het volgende:
ff een vraagje, waarom hebben ze het op de radio altijd over Volkert vd G, Mohammed B (deze mensen zijn schuldig bevonden) en nu hebben ze het over verdachte oud Heineken ontvoerder Willem Holleeder ?
Is toch vreemd ?
Niet schuldig bevonden en geen rechtzaak meer....naam mag genoemd worden??quote:Op maandag 30 januari 2006 09:10 schreef Bjoro het volgende:
ff een vraagje, waarom hebben ze het op de radio altijd over Volkert vd G, Mohammed B (deze mensen zijn schuldig bevonden) en nu hebben ze het over verdachte oud Heineken ontvoerder Willem Holleeder ?
Is toch vreemd ?
Maar het punt is nu dat Holleeder weer is aangehouden in een nieuwe zaak, dus zou het Willem H. moetn zijn nu.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:12 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Niet schuldig bevonden en geen rechtzaak meer....naam mag genoemd worden...
De namen van die anderen zijn trouwens ook al lang bekand....
hij is vanacht opgepakt en ze hebben het nu over verdachte oud heineken enzo....quote:Op maandag 30 januari 2006 09:12 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Niet schuldig bevonden en geen rechtzaak meer....naam mag genoemd worden??
maar die gebruiken ze nooit !quote:De namen van die anderen zijn trouwens ook al lang bekand....
Dat wist ik niet...quote:Op maandag 30 januari 2006 09:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar het punt is nu dat Holleeder weer is aangehouden in een nieuwe zaak, dus zou het Willem H. moetn zijn nu.
Maar goed, iedereen weet toch zijn naam al. Op de Belgische TV wordt ook elke verdachte gewoon met voor- en achternaam genoemd.
dag lievquote:
Ai, das mooi klotenquote:Op maandag 30 januari 2006 09:44 schreef SCH het volgende:
Zat ik om 08.15 op school, bleek ik de eerste twee uur vrij te hebben.
Kolere
Ik wist ook niet dat we morgen tentamen electrotechniek hebben, ga ik nu maar even leren danquote:Op maandag 30 januari 2006 09:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ai, das mooi kloten
Moet pas om 13.45 beginnen , echt laat![]()
Graag.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:25 schreef Lionheaad het volgende:
Thee??
Mooi vak....waar gaat het precies over??quote:Op maandag 30 januari 2006 09:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat we morgen tentamen electrotechniek hebben, ga ik nu maar even leren dan
alstuquote:
Eeeeeeeeeeeeeeeh......................iets met stekkerdozen en blauwe en gele draadjesquote:Op maandag 30 januari 2006 10:00 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Mooi vak....waar gaat het precies over??
quote:Op maandag 30 januari 2006 10:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeeeeeeh......................iets met stekkerdozen en blauwe en gele draadjes![]()
ooohhhh man, dat is zwakstroom, die module heb ik vorige trimester al afgerond 6,7quote:Op maandag 30 januari 2006 10:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeeeeeeh......................iets met stekkerdozen en blauwe en gele draadjes![]()
amateurquote:Op maandag 30 januari 2006 10:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ooohhhh man, dat is zwakstroom, die module heb ik vorige trimester al afgerond 6,7
Shit zeg, ressssssssspect. Ik doe hem al voor de 4e keer.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ooohhhh man, dat is zwakstroom, die module heb ik vorige trimester al afgerond 6,7
Doe mij maar een bakkie, Bloemquote:Op maandag 30 januari 2006 10:44 schreef Blumchen het volgende:De tolk
* Blumchen zet koffie neer zodat er wat meer hools komen
Ow. zal het tegen m'n vader zeggen. Die wilde voor het eerst in 20 jaar weer eens naar de bios toequote:Op maandag 30 januari 2006 10:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Is er gisteren nog gevoetbalt trouwens?
Munich is overigens echt een baggerfilm eerste klas!
nee man de aarde is niet lek, dat is een gat in de ozonnelaag !quote:Op maandag 30 januari 2006 10:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Shit zeg, ressssssssspect. Ik doe hem al voor de 4e keer.![]()
Hoe zit dat nou met die aardlek?
je vergeet zorgverzekering !!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:21 schreef SCH het volgende:
Belastingpapieren, arbeidsovereenkomsten, jaaropgaven
=aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaarghhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhh
hhhhmmmm.... geilquote:Op maandag 30 januari 2006 11:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, en nog veel meer ellende. Ik doe het bij stukjes en beetjes.
het hoeft helemaal niet het wordt alleen over het algemeen gedaan uit netheid. SBS noemde Volkert al snel van der Graaf bijvoorbeeld. In het buitenland worden Nederlandse verdachten in Nederlandse rechtzaken vaak met naam en toenaam vernoemd en ook Moskowicz verraadde ooit hoe de Hakkelaar heet. Volgens mij dan hèquote:Op maandag 30 januari 2006 09:10 schreef Bjoro het volgende:
Is toch vreemd ?
ben jij ook een voetballer SCHquote:Op maandag 30 januari 2006 12:21 schreef SCH het volgende:
Lunchtijd
Met welke voetballer wil jij wel eens uit eten....
kom ik zeker op een wachtlijstquote:
24 maart is er nog een gaatje vrij in z'n agenda. Kan je om 1400u?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:08 schreef SCH het volgende:
[..]
DeTolk is mijn manager, vraag het hem.
Dan ben ik jarig, gaat dus niet...quote:Op maandag 30 januari 2006 13:09 schreef DeTolk het volgende:
[..]
24 maart is er nog een gaatje vrij in z'n agenda. Kan je om 1400u?
Dan stuur ik SCH wel in een clownspakquote:Op maandag 30 januari 2006 13:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dan ben ik jarig, gaat dus niet...
Dan mag DD zeker grabbelenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:14 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dan stuur ik SCH wel in een clownspak
en dan nog ben je pas om kwart over 1 onlinequote:Op maandag 30 januari 2006 13:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi.
Zowaar geen vertraging met de trein
Uitslapen. En dan de trein in. Limburg is ver van Rotterdam hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 13:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dan nog ben je pas om kwart over 1 online
zit ik bij DD gebak te snoepen !quote:Op maandag 30 januari 2006 13:09 schreef DeTolk het volgende:
[..]
24 maart is er nog een gaatje vrij in z'n agenda. Kan je om 1400u?
*sterkte toewenst !quote:Op maandag 30 januari 2006 13:26 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen moet zo naar de tandarts..
Jij niet zeker?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:22 schreef Bluezz het volgende:
Alleen de poes is bang voor hun apparaten
nope.. zenuwbehandeling.. ik had er heel t weekend al last van.. ik kon niet eens vet veel taart eten enzoquote:Op maandag 30 januari 2006 13:27 schreef DeTolk het volgende:
controle?
Bjorooooquote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:33 schreef Bluezz het volgende:
Shit shit shit
SCH zijn kat is weer gesprongen, pootje hangt er raar bij, er is bloed en hij is nu naar de dierenarts![]()
![]()
ja gaat prima ...had je gisteren nog een sms-je willen sturen voor je verjaardag, maar jouw nr stond nog in mijn toestel dat ik ruim een half jaar geleden verloren ben !quote:
dankjewel!!quote:Op maandag 30 januari 2006 13:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja gaat prima ...had je gisteren nog een sms-je willen sturen voor je verjaardag, maar jouw nr stond nog in mijn toestel dat ik ruim een half jaar geleden verloren ben !
Maar dan nu als nog![]()
![]()
voor je verjaardag !
en:
[afbeelding]
quote:
Gatverdamme zeg...quote:Op maandag 30 januari 2006 13:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb Tanja uit BB op mijn msn, maar ik twijfel nog steeds of ze het echt is
Proficiat!quote:
quote:
is dat die zwangere huismus ?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:38 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:38 schreef Bluezz het volgende:
quote:
En uit gefreerollededquote:
ja maar jij bent gewoon een vlotte !!quote:Op maandag 30 januari 2006 13:58 schreef Bluezz het volgende:
23 blumsj, toen had ik net mijn eerste bluezzekind gekregen![]()
uuuhhhh.........laat maarquote:Op maandag 30 januari 2006 14:13 schreef clauwheee het volgende:
1e Bluezzekind op je 23e...dan had ik er nu al eentje van bijna 2 moeten hebben
Whehehe!quote:Op maandag 30 januari 2006 14:46 schreef DarkShine het volgende:
Mijn vriendin duwde me de vrijdag op Roda een folder in mijn handen over Babymassage, ik zag alleen het woord baby staan en keek haar compleet verschrokken aan...
Aardlek meet het verschil in stroom tussen fase(bruin) en nul(blauw)quote:Op maandag 30 januari 2006 10:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Shit zeg, ressssssssspect. Ik doe hem al voor de 4e keer.![]()
Hoe zit dat nou met die aardlek?
Gelukkig niet!quote:
wat is mascotte in het Limburgs ?quote:Op maandag 30 januari 2006 14:47 schreef Dylan Dog het volgende:
DS wordt papa!
Dat is dan ook makkelijk als maagd zijndequote:Op maandag 30 januari 2006 14:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan doe ik er nog alles aan om die krengen te voorkomen.
te huur ......quote:Op maandag 30 januari 2006 15:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik snap de grap niet?
quote:
Tong, wat zegt hij allemaal ??quote:Op maandag 30 januari 2006 15:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
125ste geworden, ik had nog rond de 6.000 met blinds op 1.000 krijgt mijn computer problemen
en toen ik eindleijk weer terug was had ik nog 415
2 all inns achter elkaar gewonnen maar 1.600 verloor ik met een paartje K's van een pocketje Azen
ach ja misschien dat het vanavond net zo gaat en dan is 125 dik in the money
Ik lag er na twee minuten al uitquote:Op maandag 30 januari 2006 15:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
125ste geworden, ik had nog rond de 6.000 met blinds op 1.000 krijgt mijn computer problemen
en toen ik eindleijk weer terug was had ik nog 415
2 all inns achter elkaar gewonnen maar 1.600 verloor ik met een paartje K's van een pocketje Azen
ach ja misschien dat het vanavond net zo gaat en dan is 125 dik in the money
voor het gemak, ik ben op Unibet ook gewoon rubbereend. Helaas kan ik niet fokken en pokeren tegelijk dat kan mijn computertje niet aanquote:Op maandag 30 januari 2006 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik lag er na twee minuten al uit
AJ, denk ga gewoon mee all-in hehe...
Ben ook wel van de partij denk ik vanavond
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor het gemak, ik ben op Unibet ook gewoon rubbereend. Helaas kan ik niet fokken en pokeren tegelijk dat kan mijn computertje niet aan
Ik vind het ook een kuttijd. Krijg altijd honger na een halfuurquote:Op maandag 30 januari 2006 15:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het zal mij niet lukken om 7 uur, eigenlijk een kuttijd voor mij. Maar ik zal aan jullie denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |