quote:
Je wist dat Ajax een prachtseizoen ging draaien dus evacueer je maar meteen. Zwakquote:Op zondag 29 januari 2006 19:51 schreef rubbereend het volgende:
vandaag waren trouwens de mensen op bezoek waar we in 1995 met de evacuatie gezeten hebben, was erg gezellig.
ja uit het foto album van DSquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:56 schreef Superheld het volgende:
Over duitsers gesproken..
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij viert het fatsoenlijk?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:56 schreef rubbereend het volgende:
trouwens, wie van de mensen die allemaal zo'n hekel aan Carnaval hebben, hebben ooit fatsoenlijk Carnaval gevierd?
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:13 schreef SCH het volgende:
tering, wat duren die Wedstrijden weer lang
Maar het leukste komt nog
Niet langer dan studio sport.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:13 schreef SCH het volgende:
tering, wat duren die Wedstrijden weer lang
Maar het leukste komt nog
omdat jij een bijzondere jongen bent........quote:Op zondag 29 januari 2006 20:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom vond ik bij Studio Sport nooit dat het zo lang duurde dan![]()
Omdat jij het journaal en die andere saaie sporten wel leuk vond?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom vond ik bij Studio Sport nooit dat het zo lang duurde dan![]()
Hij is niet voor Ajax zeker?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:38 schreef JaWi het volgende:
Bij studio sport deden ze het voetbal gewoon normaal op een logische volgorde op het begin.
Op dat hoererende kankertalpa heb je om de 6 minuten reclame en beginnen ze met nec - heracles ofzo. En die genee mag helemaal afsterven, wat is die man irritant
.
Lieverd, NEC staat boven Ajax, dus ik zie het probleem nietquote:Op zondag 29 januari 2006 20:38 schreef JaWi het volgende:
Bij studio sport deden ze het voetbal gewoon normaal op een logische volgorde op het begin.
Op dat hoererende kankertalpa heb je om de 6 minuten reclame en beginnen ze met nec - heracles ofzo. En die genee mag helemaal afsterven, wat is die man irritant
.
Ik heb geen idee.quote:
Inkoppertje. Maar goed, alles volgens de stand uitzenden doen ze ook niet. En wedden dat ze volgende week niet beginnen met de topper feyenoord - ajax?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Lieverd, NEC staat boven Ajax, dus ik zie het probleem niet
Als je een film kijkt beginnen ze toch ook niet meteen met het spannendste gedeeltequote:Op zondag 29 januari 2006 20:50 schreef JaWi het volgende:
En wedden dat ze volgende week niet beginnen met de topper feyenoord - ajax?
Sommige films welquote:Op zondag 29 januari 2006 20:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Als je een film kijkt beginnen ze toch ook niet meteen met het spannendste gedeelte
Ja, ik houd van sportquote:Op zondag 29 januari 2006 20:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Omdat jij het journaal en die andere saaie sporten wel leuk vond?
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:59 schreef Againzender het volgende:
Gloeiende **$*@*@ c@rn@v@l
Ken 'r ook ng wle bij vandaag
Dat kan er dan ff niet bijquote:
Gaat er iemand springen dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:09 schreef clauwheee het volgende:
SCHat zullen we maar een opvanghoekje fabriceren?
Tja je weet het nooit met al die depressieve mensen hier!quote:
Ik compenseer alles met mijn vrolijkheidquote:Op zondag 29 januari 2006 21:11 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tja je weet het nooit met al die depressieve mensen hier!
ik ben er weer hoorquote:
Waar liggen de scheermesjesquote:Op zondag 29 januari 2006 21:11 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tja je weet het nooit met al die depressieve mensen hier!
zal ik maar weer gaan danquote:
dan schuif ik weer aanquote:Op zondag 29 januari 2006 22:18 schreef clauwheee het volgende:
Trusten boris![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eendje dan wordt het wel heeeel leeg
Je zit ook wel ongelooflijk te zeiken over niksquote:Op zondag 29 januari 2006 22:23 schreef SCH het volgende:
Waarom wordt mijn mooie mondje toch altijd gesnoerd?
Hebben jullie ook zo'n zin in de maandag???
Wat is er eigenlijk leuk aan dat programma? Bijna elke auto wordt afgezeken...quote:Op zondag 29 januari 2006 22:25 schreef rubbereend het volgende:de BMW wordt helemaal afgemaakt bij Top Gear
Ja, maar er zijn geen verrassende dingen gebeurt verder.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:27 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Is er nog gevoetbald vandaag ?
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je zit ook wel ongelooflijk te zeiken over niks
Je weet toch dat ik dat niet doe. Veel plezier straks!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef tong80 het volgende:
Ok gelukkig maar. Niet verklappen wat Ajax heeft gedaan hoor ik heb het namelijkk opgenomen. Dat wordt lekker genieten straks.
We zullen niks zeggen, behalve dat het echt spannend is!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef tong80 het volgende:
Ok gelukkig maar. Niet verklappen wat Ajax heeft gedaan hoor ik heb het namelijkk opgenomen. Dat wordt lekker genieten straks.
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef tong80 het volgende:
nee burgerlijke zooi wordt afgekraakt. Belachelijke technische onzin wordt afgekraakt. Echte auto's worden eens echt fatsoenlijk getest. Niet of hij lekker rijdt op een hobbelbaanquote:Op zondag 29 januari 2006 22:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk leuk aan dat programma? Bijna elke auto wordt afgezeken...
Vertalingquote:
op afstand besturenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee burgerlijke zooi wordt afgekraakt. Belachelijke technische onzin wordt afgekraakt. Echte auto's worden eens echt fatsoenlijk getest. Niet of hij lekker rijdt op een hobbelbaanmaar het vormogen, hoe hard trekken ze op etc. etc.
Leuke acties, met een range rover een berg oprijden. De Toyota die ze afgebeuld hebben maar nog reed. The Stig etc. etc.
Ja ik zag hetquote:Op zondag 29 januari 2006 22:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Clauuuuuuuuuutje
Je stond in de krant
er volgen nog meer Carnavals TT de komende wekenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:38 schreef DutchGooner het volgende:
De intentie van de TT isalleen "Aláááááááf" is
Wij kijken nog de Lama's, gisteren gemist.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:41 schreef tong80 het volgende:
Björn van de Doelen in Café de sport.Leuke gast is dat.
Ik zal me ook eens wat actiever met "Hools openen" gaan bemoeienquote:Op zondag 29 januari 2006 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er volgen nog meer Carnavals TT de komende weken
ga jij nou maar je clubje supporterenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zal me ook eens wat actiever met "Hools openen" gaan bemoeien
Hey, hoezo dat dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:15 schreef rubbereend het volgende:
Groenhuizen in het journaalleuk dit.
Flinke bonje zorgde ervoor dat hij geen nieuwslezer werd en nu was hij te gast vanwege zn verkiezing van populairste correspondent. Het lachje toen Siezen nog eens benadrukte dat Charles had gewonnen was goud waard.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er volgen nog meer Carnavals TT de komende weken
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:17 schreef tong80 het volgende:
Café de Sport is een leuk programma geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |