quote:
Je wist dat Ajax een prachtseizoen ging draaien dus evacueer je maar meteen. Zwakquote:Op zondag 29 januari 2006 19:51 schreef rubbereend het volgende:
vandaag waren trouwens de mensen op bezoek waar we in 1995 met de evacuatie gezeten hebben, was erg gezellig.
ja uit het foto album van DSquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:56 schreef Superheld het volgende:
Over duitsers gesproken..
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij viert het fatsoenlijk?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:56 schreef rubbereend het volgende:
trouwens, wie van de mensen die allemaal zo'n hekel aan Carnaval hebben, hebben ooit fatsoenlijk Carnaval gevierd?
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:13 schreef SCH het volgende:
tering, wat duren die Wedstrijden weer lang
Maar het leukste komt nog
Niet langer dan studio sport.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:13 schreef SCH het volgende:
tering, wat duren die Wedstrijden weer lang
Maar het leukste komt nog
omdat jij een bijzondere jongen bent........quote:Op zondag 29 januari 2006 20:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom vond ik bij Studio Sport nooit dat het zo lang duurde dan![]()
Omdat jij het journaal en die andere saaie sporten wel leuk vond?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom vond ik bij Studio Sport nooit dat het zo lang duurde dan![]()
Hij is niet voor Ajax zeker?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:38 schreef JaWi het volgende:
Bij studio sport deden ze het voetbal gewoon normaal op een logische volgorde op het begin.
Op dat hoererende kankertalpa heb je om de 6 minuten reclame en beginnen ze met nec - heracles ofzo. En die genee mag helemaal afsterven, wat is die man irritant
.
Lieverd, NEC staat boven Ajax, dus ik zie het probleem nietquote:Op zondag 29 januari 2006 20:38 schreef JaWi het volgende:
Bij studio sport deden ze het voetbal gewoon normaal op een logische volgorde op het begin.
Op dat hoererende kankertalpa heb je om de 6 minuten reclame en beginnen ze met nec - heracles ofzo. En die genee mag helemaal afsterven, wat is die man irritant
.
Ik heb geen idee.quote:
Inkoppertje. Maar goed, alles volgens de stand uitzenden doen ze ook niet. En wedden dat ze volgende week niet beginnen met de topper feyenoord - ajax?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Lieverd, NEC staat boven Ajax, dus ik zie het probleem niet
Als je een film kijkt beginnen ze toch ook niet meteen met het spannendste gedeeltequote:Op zondag 29 januari 2006 20:50 schreef JaWi het volgende:
En wedden dat ze volgende week niet beginnen met de topper feyenoord - ajax?
Sommige films welquote:Op zondag 29 januari 2006 20:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Als je een film kijkt beginnen ze toch ook niet meteen met het spannendste gedeelte
Ja, ik houd van sportquote:Op zondag 29 januari 2006 20:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Omdat jij het journaal en die andere saaie sporten wel leuk vond?
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:59 schreef Againzender het volgende:
Gloeiende **$*@*@ c@rn@v@l
Ken 'r ook ng wle bij vandaag
Dat kan er dan ff niet bijquote:
Gaat er iemand springen dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:09 schreef clauwheee het volgende:
SCHat zullen we maar een opvanghoekje fabriceren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |