Hij kan het nog steeds!quote:
Ik dacht eerst altijd dat jij voor Ajax wasquote:Op zondag 29 januari 2006 16:02 schreef Dos37 het volgende:
Come op Utreg
niet gedacht dat ooit nog te zeggen
Ik denk eerder dat pasen en pinksteren op 1 dag valt.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:05 schreef Trancelocator het volgende:
Dit moet het topic van Ajax worden, in positieve zin.
Of dat Blind weer kan zienquote:Op zondag 29 januari 2006 16:05 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat pasen en pinksteren op 1 dag valt.
Je looopt achterquote:Op zondag 29 januari 2006 16:05 schreef versteegrob het volgende:
Groningen NAC Breda 2-2 80 2nd Half
Dus toch![]()
voortzetten zijn ze beter in!quote:Op zondag 29 januari 2006 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Wat is het weer dramatisch zeg... Voorzetten zijn idd een kunst apart bij Ajax..
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:06 schreef HeatWave het volgende:
En bijna 1-3... belachellijk dit..
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
voortzetten zijn ze beter in!
Want ze zijn een heel slechte reeks aan het voortzetten
En een trainer met capaciteitenquote:
nog niet afgelopen..quote:Op zondag 29 januari 2006 16:08 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Blijft toch kut, groningen thuiis is toch bijna onverslaanbaar.
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:07 schreef erikh het volgende:
Wanneer gaan de beleidsmakers bij Ajax nou eens echt actie ondernemen want dit lijkt echt helemaal nergens op
Daar zijn ze mee bezig en het KAN NIET BINNEN EEN WEEK.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:07 schreef erikh het volgende:
Wanneer gaan de beleidsmakers bij Ajax nou eens echt actie ondernemen want dit lijkt echt helemaal nergens op
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:06 schreef HeatWave het volgende:
En bijna 1-3... belachellijk dit..
Ja lekker kut voor hem, het wordt steeds moeilijker, nog geen goal gemaakt.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:08 schreef Cart_man het volgende:
Ze hadden beter wat vleugelspelers kunnen kopen bij ajax. Huntelaar is helemaal niet nodig...
quote:
Op de radio zeggen ze dat hij het niet slecht doet..maar dat bij heel ajax het geluk ontbreektquote:Op zondag 29 januari 2006 16:09 schreef Ricky_ het volgende:
Hoe heeft Huntelaar eigenlijk gespeeld? Hij had beter bij Heerenveen kunnen blijven dunkt mij.
Wen er maar aan.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:07 schreef erikh het volgende:
Blind! nog 1 nederlaag en hij is weg!quote:Op zondag 29 januari 2006 16:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WIe staan er bij Ajax op scherp?
Heitinga dacht ik?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgende week dus.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Blind! nog 1 nederlaag en hij is weg!
Zn fanclub verdubbeltquote:Op zondag 29 januari 2006 16:11 schreef heiden6 het volgende:
Ik blijf Danny Blind volledig steunen.
De voorhoede in ieder geval nietquote:Op zondag 29 januari 2006 16:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
ik ook..quote:Op zondag 29 januari 2006 16:11 schreef heiden6 het volgende:
Tja gedreven dat is toch goed als ze maar verliezen, kut NAC.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:11 schreef Fok_you het volgende:leonardo heeft ook al een gele kaart, nog helemaal niet gezien
15 minuten in het veld pas......
leeooo![]()
De dove steunt de blinde toch altijd?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:11 schreef heiden6 het volgende:
Heitinga is er volgende week niet bij!quote:Op zondag 29 januari 2006 16:11 schreef Ricky_ het volgende:
Heitinga dacht ik?
Wanneer dringt het nou eens tot jou door dat Ajax het hele seizoen al kut speelt, een korte opleving in een ander systeem heeft gehad maar diezelfde coach dat niet wou met als gevolg dat het weer kut speelt terwijl er zat goede spelers rondlopen en de beleidsmakers dus toch eens in moeten gaan zien dat die coach niet de juist coach is voor ajax en er iemand moet komen die het beter kan. Maar nee sommigen hier roepen juist het is niet blind zijn schuld toch opvallend dat zelfs in de slechte periode van Koeman, Adriaanse en van Gaal ajax nog steeds stukken beter speelde dan nu. En adriaanse en Koeman zijn voor veel minder ontslagen maar op de een of andere manier mag Blind blijven zitten!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 16:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar zijn ze mee bezig en het KAN NIET BINNEN EEN WEEK.
Wanneer dringt dat nou eens door tot sommige kortzichtige harses.
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:12 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Tja gedreven dat is toch goed als ze maar verliezen, kut NAC.
Naja dan mist ajax eigenlijk niksquote:Op zondag 29 januari 2006 16:12 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Heitinga is er volgende week niet bij!
Jawel want Trabelsi is er ook nietquote:Op zondag 29 januari 2006 16:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Naja dan mist ajax eigenlijk niks![]()
Volgende week wint Blindquote:Op zondag 29 januari 2006 16:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Blind! nog 1 nederlaag en hij is weg!
Het is inderdaad gewoon een combinatie van dingen. Het is niet te wijten aan alleen Blind.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:12 schreef Saekerhett het volgende:
Ik blijf erbij: Blind kan er NIETS aan doen, het is niet zijn schuld. MAAR, hij is op dit moment ook niet de juiste trainer.
Niet zo vasthouden aan 433 terwijl het met Harry en Markus samen in de spits zowiezo beter gingquote:Op zondag 29 januari 2006 16:12 schreef Saekerhett het volgende:
Ik blijf erbij: Blind kan er NIETS aan doen, het is niet zijn schuld. MAAR, hij is op dit moment ook niet de juiste trainer.
Precies dat is dus het hele probleem dat hij er NIETS aan kan doen. We moeten iemand hebben die dat dus wel kan.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:12 schreef Saekerhett het volgende:
Je koopt er alleen niks voor.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:12 schreef Saekerhett het volgende:
De enige die regelmatig scoort wordt dan ook nog gewisseld.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:13 schreef HeatWave het volgende:
rosenberg eraf, Babel erin.
Moet je dan Huntelaar er buiten houden? Ja je had hem nu nog niet moeten halen...quote:Op zondag 29 januari 2006 16:13 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Niet zo vasthouden aan 433 terwijl het met Harry en Markus samen in de spits zowiezo beter ging
Nounou nu ga je het krijgen hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 16:13 schreef HeatWave het volgende:
rosenberg eraf, Babel erin.
Ja, die Blind heeft er kijk opquote:Op zondag 29 januari 2006 16:14 schreef Thieske het volgende:
[..]
De enige die regelmatig scoort wordt dan ook nog gewisseld.![]()
blind weet heus wel wat ie doet..quote:
Joh, ik heb vriendenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hey jij daar... niet in het stadion? Maar wel volgende week in de Kuip? Geloof je het zelf![]()
Kom op man, die opstelling van vandaag ook weer. Geen enkele amateur-trainer zou met zo'n onevenwichtige opstelling het veld op komen.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:14 schreef erikh het volgende:
[..]
Precies dat is dus het hele probleem dat hij er NIETS aan kan doen. We moeten iemand hebben die dat dus wel kan.
En die opstelling wordt bepaald door? de trainer, en die man heeft zo verschrikkelijk de boel niet onder controle dat hij niet meer bij machte is om er nog iets aan te doen.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kom op man, die opstelling van vandaag ook weer. Geen enkele amateur-trainer zou met zo'n onevenwichtige opstelling het veld op komen.
Doe niet zo triest zeg.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hey jij daar... niet in het stadion? Maar wel volgende week in de Kuip? Geloof je het zelf![]()
Te laag.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:18 schreef foetre het volgende:
Hoeveelste staat ajax straks op de ranglijst?
7, Utrecht en Groningen halen Ajax in!quote:Op zondag 29 januari 2006 16:18 schreef foetre het volgende:
Hoeveelste staat ajax straks op de ranglijst?
Ik hoop met je mee. Maar het zal wel niet. Is toch een wedstrijd op zich.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
Volgende week lekker werken aan het doelsaldo denk ik zo![]()
NEEEEEEE ik hoop dat die mis gaat, want ik zat er nog over na te denken om op juiste score 1-4 te weddenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:18 schreef erikh het volgende:
Penalty Utrecht!!!
Tsss, laat dat..quote:Op zondag 29 januari 2006 16:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
Dat is net zoiets als een mongooltje trainer maken en dan achteraf zeggen dat het niet z'n schuld is, omdat hij niet beter weet.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:17 schreef erikh het volgende:
[..]
En die opstelling wordt bepaald door? de trainer, en die man heeft zo verschrikkelijk de boel niet onder controle dat hij niet meer bij machte is om er nog iets aan te doen.
precies...3 centumspitsen, waarvan er eentje beetje halfslachtig nummer 10 speelt, terwijl hij dat nog nooit gedaan heeft, nog beetje een hangende buitenspeler ernaast en dan nog een paar middenvelders erbij en dat vindt Danny het wel weer primaquote:Op zondag 29 januari 2006 16:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kom op man, die opstelling van vandaag ook weer. Geen enkele amateur-trainer zou met zo'n onevenwichtige opstelling het veld op komen.
Dit sloeg inderdaad helemaal nergens op, eerst die overtreding van juanfran met getrekt been terwijl de utrechter het ook deed en dan die penalty die echt compleet onzin was. Wat een kut beslissing van die Jol zeg, echt een top scheids onwaardigquote:Op zondag 29 januari 2006 16:19 schreef twi het volgende:
Ik had me echt zo voorgenomen om niks over de scheidsrechter te zeggen na 80 minuten, maar kom op zeg...Dit kun je toch niet serieus meer nemen..
Ik ben het voor de verandering eens 200% met je eens.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:19 schreef HeatWave het volgende:
1-4..
Blind, zoek maar alvast een andere baan, want dit kan je NIET NIET NIET meer verkopen aan de achterban..
Ajax zal dan extra gefocused zijn, lijkt mij.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:20 schreef venomsnake het volgende:
word leuk in Rotterdam volgende week![]()
Amenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:19 schreef HeatWave het volgende:
1-4..
Blind, zoek maar alvast een andere baan, want dit kan je NIET NIET NIET meer verkopen aan de achterban..
Zeg dat nou niet...quote:Op zondag 29 januari 2006 16:20 schreef venomsnake het volgende:
ja en? Deze kneuzen winnen echt niets meer dit seizoen hoor.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:21 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Ajax zal dan extra gefocused zijn, lijkt mij.
geloof je het zelfquote:Op zondag 29 januari 2006 16:21 schreef DeeBee het volgende:
ach, als Ajax volgende week wint dan is alles weer goed![]()
Op deze manier wordt het nog een kunst voor Ajax om 5e te worden.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja en? Deze kneuzen winnen echt niets meer dit seizoen hoor.
Feyenoord dat denkt dat het kan winnen...beter kan Ajax het niet treffenquote:
Zou je denken ja, maar juist dan gaat het vaak mis.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:20 schreef venomsnake het volgende:
Weer 3 punten uitlopen.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:20 schreef venomsnake het volgende:
Iets zegt me dat hij volgende week gewoon weer op de bank zitquote:Op zondag 29 januari 2006 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit is ook wel weer goed, Blind is nu definitief gezien.
Inderdaad, zelfs met die 1-2 had ik nog kunnen leven, maar ik had Jol al bij de 1-3 een keiharde ram voor z'n smoel gegeven.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:20 schreef erikh het volgende:
[..]
Dit sloeg inderdaad helemaal nergens op, eerst die overtreding van juanfran met getrekt been terwijl de utrechter het ook deed en dan die penalty die echt compleet onzin was. Wat een kut beslissing van die Jol zeg, echt een top scheids onwaardig
Deze week overleeft hij nog wel, als het in de Kuip weer misgaat is het echt exit, kan toch haast niet anders.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit is ook wel weer goed, Blind is nu definitief gezien.
Zeg dat maar niet te hard... zul je zien dat die joden winnen en KJ stuntelaar 2x scoortquote:Op zondag 29 januari 2006 16:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
Nee hoor, Blind grijpt dit nu aan als Excuus en mag gewoon blijven zittenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:23 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfs met die 1-2 had ik nog kunnen leven, maar ik had Jol al bij de 1-3 een keiharde ram voor z'n smoel gegeven.
Ik geef de scheidsrechter niet de schuld van dit verlies, zeer zeker niet, maar wat Jol zeker in de 2e helft laat zien, dat is gewoon te triest voor woorden. En ik heb verder echt niets tegen de man, aangezien ik 'm de beste scheidsrechter van Nederland vind.
Maargoed, hopelijk is dit het zetje wat nodig is om Blind eruit te tiefen. Typerend dat je 1-4 verliest in een van je betere wedstrijden.
Idd...quote:Op zondag 29 januari 2006 16:22 schreef pfaf het volgende:
Ook hilarisch al die jochies die hier de overwinning volgende week al weer binnen achten. Bijna net zo zielig als de afgang van Ajax.
dat moet wel ja.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Deze week overleeft hij nog wel, als het in de Kuip weer misgaat is het echt exit, kan toch haast niet anders.
tegen f'noord uit mag je juist verliezen opzich, dit van vandaag MAG gewoon niet. Hij moet zelf de conclusie trekken, hij krijgt deze ploeg niet aan het voetballen. En de club gaat kapot zo..quote:Op zondag 29 januari 2006 16:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Deze week overleeft hij nog wel, als het in de Kuip weer misgaat is het echt exit, kan toch haast niet anders.
Niet, ze vragen om uitstelquote:Op zondag 29 januari 2006 16:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe zal de opstelling volgende week zijn?
Ligt eraan of Hans vonk rechtsbuiten wilt spelenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe zal de opstelling volgende week zijn?
Wij verliezen daardoor. Jullie niet, en dat is het nouquote:Op zondag 29 januari 2006 16:25 schreef the_legend_killer het volgende:
En dan zouden wij grafvoetbal spelen
Ag dat gebeurt zo vaak.... Je zeurt er nu alleen om omdat het tegen je clubje is.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:25 schreef HomerJ het volgende:
(vrije trap laten nemen terwijl de bal nog rolt) en 4-1
Wij geven het toe, jullie zitten nog in de ontkenningsfase.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Ook NEC fanquote:Op zondag 29 januari 2006 16:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Eens (kut, eens met DK). Dan moet je gvd maar opletten...quote:Op zondag 29 januari 2006 16:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ag dat gebeurt zo vaak.... Je zeurt er nu alleen om omdat het tegen je clubje is.
ook eens.. Als ajax zo had gescoord had je hem niet gehoordquote:Op zondag 29 januari 2006 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens (kut, eens met DK). Dan moet je gvd maar opletten...
Dan heb ik iets gemist.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:27 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ook NEC fan[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Nog maar 'n spits kopenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:25 schreef HomerJ het volgende:
Ajax speelde gewoon goed maar de kansen werden niet afgemaakt
Jawel hoor maar dan hadden we gejuichtquote:Op zondag 29 januari 2006 16:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
ook eens.. Als ajax zo had gescoord had je hem niet gehoord
Eerst zei iedereen dat NEC zo'n grafvoetbal speelde.. daarom legde ik de link maar niet voor niets stond deze jongen "quote:
Misschien Ramzi kopen??????quote:Op zondag 29 januari 2006 16:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En ze stonden al met 3 spitsen in het veld vandaag![]()
Je vergeet Babel.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En ze stonden al met 3 spitsen in het veld vandaag![]()
De lat ligt toch al op de grond?quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:32 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb Hunterlaar maar omgewisseld voor Salmon bij Profcoach.
hoe krijgt nac het echt voor elkaar om maar 2 punten boven de nacomp te staan met spelers als v gessel, zwaanswijk, mendes, zonneveld, etc.....quote:
Die hadden ook mooi met z'n tweeen in de spits moeten beginnen. Huntelaar.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:32 schreef erikh het volgende:
Wat me wel opviel is dat als Charisteas of huntelaar de bal had dat ze elkaar goed konden vinden, jammer alleen dat de rest van het veld de eigen aanval niet kan vinden
Dat ging beide keren goed, inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:32 schreef erikh het volgende:
Wat me wel opviel is dat als Charisteas of huntelaar de bal had dat ze elkaar goed konden vinden, jammer alleen dat de rest van het veld de eigen aanval niet kan vinden
Het v Hooijdonk-effect.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:33 schreef Elvislives het volgende:
[..]
hoe krijgt nac het echt voor elkaar om maar 2 punten boven de nacomp te staan met spelers als v gessel, zwaanswijk, mendes, zonneveld, etc.....
ik denk dat de vervangers die Blind opstelt Babel en Emanuelson worden: 'voor nog wat meer druk naar voren'quote:Op zondag 29 januari 2006 16:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Juanfran is naast Heitinga ook geschorst tegen Feyenoord
Niet vandaagquote:Op zondag 29 januari 2006 16:36 schreef Cart_man het volgende:
Benieuwd wat Feijenoord ervan weet te bakken nu...
Voorspel een doodsaaie 0-0...
Paar jaar geleden ook bij vitesse he, maargoed slecht voetbal, veel geblesseerden en misschien waren niet alle aankopen zo goed als men dacht.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:33 schreef Elvislives het volgende:
[..]
hoe krijgt nac het echt voor elkaar om maar 2 punten boven de nacomp te staan met spelers als v gessel, zwaanswijk, mendes, zonneveld, etc.....
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:36 schreef cultheld het volgende:
Hup Feyenoord, scoor a.u.b. vóór rust en maak me 80 euro rijker.
Zielig inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij denkt ook alleen maar aan die weddenschapjes van je hè?
Zitten allemaal met de koppen bij volgende week.quote:
Het gaat mij niet om het snel doorspelen. Prima, als Ajax het doet vind ik het ook slim. Het gaat erom hoe die vrije trap gegeven wordt.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens (kut, eens met DK). Dan moet je gvd maar opletten...
Niemand die genoeg ruimte heeft om al die goals op te loadenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:37 schreef Ludacriss het volgende:
Heeft iemand filmpjes van de doelpunten?
Juichen voor de concurrent voor een paar centen. Malloot.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:36 schreef cultheld het volgende:
Hup Feyenoord, scoor a.u.b. vóór rust en maak me 80 euro rijker.
Is ook geen supporter, joh.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:40 schreef Bobu het volgende:
[..]
Juichen voor de concurrent voor een paar centen. Malloot.
idd doet hij vakerquote:Op zondag 29 januari 2006 16:40 schreef Bobu het volgende:
[..]
Het voordeel van zo'n grotendeels Nederlands elftal.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zitten allemaal met de koppen bij volgende week.
Geld laten liggen is stom.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij denkt ook alleen maar aan die weddenschapjes van je hè?
Aangezien Feyenoord de meeste wedstrijden wel wint, kan ik er net zo goed aan verdienen toch?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:40 schreef Bobu het volgende:
[..]
Dat hebben ze nu al, dunkt me.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:45 schreef pekel het volgende:
Ajax heeft een groot probleem als het volgende week verliest..
Ajax heeft een groot probleem als het volgende week wint.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:45 schreef pekel het volgende:
Ajax heeft een groot probleem als het volgende week verliest..
Jij hebt een gekke kronkel in je hoofd.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Aangezien Feyenoord de meeste wedstrijden wel wint, kan ik er net zo goed aan verdienen toch?
en een dikke bankrekeningquote:Op zondag 29 januari 2006 16:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij hebt een gekke kronkel in je hoofd.
Dat was al langer bekend toch?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Elf man, redelijk aanvallend. Proberen te scoren.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:49 schreef Skwish het volgende:
Hoe speelt Feyenoord?
Ik snap je probleem niet. Ik ken zoveel lui die op andere clubs wedden.quote:
Kampioenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:52 schreef SpeedJeffrey het volgende:
En toch blijf ik het zeggen: AJAX WORDT KAMPIJOEN!
KAMPIJODEN! KAMPIJODEN!![]()
In 2010 misschien.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:52 schreef SpeedJeffrey het volgende:
Sarcasmequote:Op zondag 29 januari 2006 16:52 schreef SpeedJeffrey het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:52 schreef SpeedJeffrey het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |