Dit sloeg inderdaad helemaal nergens op, eerst die overtreding van juanfran met getrekt been terwijl de utrechter het ook deed en dan die penalty die echt compleet onzin was. Wat een kut beslissing van die Jol zeg, echt een top scheids onwaardigquote:Op zondag 29 januari 2006 16:19 schreef twi het volgende:
Ik had me echt zo voorgenomen om niks over de scheidsrechter te zeggen na 80 minuten, maar kom op zeg...Dit kun je toch niet serieus meer nemen..
Ik ben het voor de verandering eens 200% met je eens.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:19 schreef HeatWave het volgende:
1-4..
Blind, zoek maar alvast een andere baan, want dit kan je NIET NIET NIET meer verkopen aan de achterban..
Ajax zal dan extra gefocused zijn, lijkt mij.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:20 schreef venomsnake het volgende:
word leuk in Rotterdam volgende week![]()
Amenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:19 schreef HeatWave het volgende:
1-4..
Blind, zoek maar alvast een andere baan, want dit kan je NIET NIET NIET meer verkopen aan de achterban..
Zeg dat nou niet...quote:Op zondag 29 januari 2006 16:20 schreef venomsnake het volgende:
ja en? Deze kneuzen winnen echt niets meer dit seizoen hoor.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:21 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Ajax zal dan extra gefocused zijn, lijkt mij.
geloof je het zelfquote:Op zondag 29 januari 2006 16:21 schreef DeeBee het volgende:
ach, als Ajax volgende week wint dan is alles weer goed![]()
Op deze manier wordt het nog een kunst voor Ajax om 5e te worden.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja en? Deze kneuzen winnen echt niets meer dit seizoen hoor.
Feyenoord dat denkt dat het kan winnen...beter kan Ajax het niet treffenquote:
Zou je denken ja, maar juist dan gaat het vaak mis.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:20 schreef venomsnake het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |