En die opstelling wordt bepaald door? de trainer, en die man heeft zo verschrikkelijk de boel niet onder controle dat hij niet meer bij machte is om er nog iets aan te doen.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kom op man, die opstelling van vandaag ook weer. Geen enkele amateur-trainer zou met zo'n onevenwichtige opstelling het veld op komen.
Doe niet zo triest zeg.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hey jij daar... niet in het stadion? Maar wel volgende week in de Kuip? Geloof je het zelf![]()
Te laag.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:18 schreef foetre het volgende:
Hoeveelste staat ajax straks op de ranglijst?
7, Utrecht en Groningen halen Ajax in!quote:Op zondag 29 januari 2006 16:18 schreef foetre het volgende:
Hoeveelste staat ajax straks op de ranglijst?
Ik hoop met je mee. Maar het zal wel niet. Is toch een wedstrijd op zich.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
Volgende week lekker werken aan het doelsaldo denk ik zo![]()
NEEEEEEE ik hoop dat die mis gaat, want ik zat er nog over na te denken om op juiste score 1-4 te weddenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:18 schreef erikh het volgende:
Penalty Utrecht!!!
Tsss, laat dat..quote:Op zondag 29 januari 2006 16:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
Volgende week lekker werken aan het doelsaldo denk ik zo![]()
Dat is net zoiets als een mongooltje trainer maken en dan achteraf zeggen dat het niet z'n schuld is, omdat hij niet beter weet.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:17 schreef erikh het volgende:
[..]
En die opstelling wordt bepaald door? de trainer, en die man heeft zo verschrikkelijk de boel niet onder controle dat hij niet meer bij machte is om er nog iets aan te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |