Weer 3 punten uitlopen.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:20 schreef venomsnake het volgende:
word leuk in Rotterdam volgende week![]()
Iets zegt me dat hij volgende week gewoon weer op de bank zitquote:Op zondag 29 januari 2006 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit is ook wel weer goed, Blind is nu definitief gezien.
Inderdaad, zelfs met die 1-2 had ik nog kunnen leven, maar ik had Jol al bij de 1-3 een keiharde ram voor z'n smoel gegeven.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:20 schreef erikh het volgende:
[..]
Dit sloeg inderdaad helemaal nergens op, eerst die overtreding van juanfran met getrekt been terwijl de utrechter het ook deed en dan die penalty die echt compleet onzin was. Wat een kut beslissing van die Jol zeg, echt een top scheids onwaardig
Deze week overleeft hij nog wel, als het in de Kuip weer misgaat is het echt exit, kan toch haast niet anders.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit is ook wel weer goed, Blind is nu definitief gezien.
Zeg dat maar niet te hard... zul je zien dat die joden winnen en KJ stuntelaar 2x scoortquote:Op zondag 29 januari 2006 16:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
Volgende week lekker werken aan het doelsaldo denk ik zo![]()
Nee hoor, Blind grijpt dit nu aan als Excuus en mag gewoon blijven zittenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:23 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfs met die 1-2 had ik nog kunnen leven, maar ik had Jol al bij de 1-3 een keiharde ram voor z'n smoel gegeven.
Ik geef de scheidsrechter niet de schuld van dit verlies, zeer zeker niet, maar wat Jol zeker in de 2e helft laat zien, dat is gewoon te triest voor woorden. En ik heb verder echt niets tegen de man, aangezien ik 'm de beste scheidsrechter van Nederland vind.
Maargoed, hopelijk is dit het zetje wat nodig is om Blind eruit te tiefen. Typerend dat je 1-4 verliest in een van je betere wedstrijden.
Idd...quote:Op zondag 29 januari 2006 16:22 schreef pfaf het volgende:
Ook hilarisch al die jochies die hier de overwinning volgende week al weer binnen achten. Bijna net zo zielig als de afgang van Ajax.
dat moet wel ja.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Deze week overleeft hij nog wel, als het in de Kuip weer misgaat is het echt exit, kan toch haast niet anders.
tegen f'noord uit mag je juist verliezen opzich, dit van vandaag MAG gewoon niet. Hij moet zelf de conclusie trekken, hij krijgt deze ploeg niet aan het voetballen. En de club gaat kapot zo..quote:Op zondag 29 januari 2006 16:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Deze week overleeft hij nog wel, als het in de Kuip weer misgaat is het echt exit, kan toch haast niet anders.
Niet, ze vragen om uitstelquote:Op zondag 29 januari 2006 16:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe zal de opstelling volgende week zijn?
Ligt eraan of Hans vonk rechtsbuiten wilt spelenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe zal de opstelling volgende week zijn?
Wij verliezen daardoor. Jullie niet, en dat is het nouquote:Op zondag 29 januari 2006 16:25 schreef the_legend_killer het volgende:
En dan zouden wij grafvoetbal spelen
Ag dat gebeurt zo vaak.... Je zeurt er nu alleen om omdat het tegen je clubje is.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:25 schreef HomerJ het volgende:
(vrije trap laten nemen terwijl de bal nog rolt) en 4-1
Wij geven het toe, jullie zitten nog in de ontkenningsfase.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Ook NEC fanquote:Op zondag 29 januari 2006 16:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Eens (kut, eens met DK). Dan moet je gvd maar opletten...quote:Op zondag 29 januari 2006 16:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ag dat gebeurt zo vaak.... Je zeurt er nu alleen om omdat het tegen je clubje is.
ook eens.. Als ajax zo had gescoord had je hem niet gehoordquote:Op zondag 29 januari 2006 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens (kut, eens met DK). Dan moet je gvd maar opletten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |