Misschien Ramzi kopen??????quote:Op zondag 29 januari 2006 16:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En ze stonden al met 3 spitsen in het veld vandaag![]()
Je vergeet Babel.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En ze stonden al met 3 spitsen in het veld vandaag![]()
De lat ligt toch al op de grond?quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:32 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb Hunterlaar maar omgewisseld voor Salmon bij Profcoach.
hoe krijgt nac het echt voor elkaar om maar 2 punten boven de nacomp te staan met spelers als v gessel, zwaanswijk, mendes, zonneveld, etc.....quote:
Die hadden ook mooi met z'n tweeen in de spits moeten beginnen. Huntelaar.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:32 schreef erikh het volgende:
Wat me wel opviel is dat als Charisteas of huntelaar de bal had dat ze elkaar goed konden vinden, jammer alleen dat de rest van het veld de eigen aanval niet kan vinden
Dat ging beide keren goed, inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:32 schreef erikh het volgende:
Wat me wel opviel is dat als Charisteas of huntelaar de bal had dat ze elkaar goed konden vinden, jammer alleen dat de rest van het veld de eigen aanval niet kan vinden
Het v Hooijdonk-effect.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:33 schreef Elvislives het volgende:
[..]
hoe krijgt nac het echt voor elkaar om maar 2 punten boven de nacomp te staan met spelers als v gessel, zwaanswijk, mendes, zonneveld, etc.....
ik denk dat de vervangers die Blind opstelt Babel en Emanuelson worden: 'voor nog wat meer druk naar voren'quote:Op zondag 29 januari 2006 16:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Juanfran is naast Heitinga ook geschorst tegen Feyenoord
Niet vandaagquote:Op zondag 29 januari 2006 16:36 schreef Cart_man het volgende:
Benieuwd wat Feijenoord ervan weet te bakken nu...
Voorspel een doodsaaie 0-0...
Paar jaar geleden ook bij vitesse he, maargoed slecht voetbal, veel geblesseerden en misschien waren niet alle aankopen zo goed als men dacht.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:33 schreef Elvislives het volgende:
[..]
hoe krijgt nac het echt voor elkaar om maar 2 punten boven de nacomp te staan met spelers als v gessel, zwaanswijk, mendes, zonneveld, etc.....
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:36 schreef cultheld het volgende:
Hup Feyenoord, scoor a.u.b. vóór rust en maak me 80 euro rijker.
Zielig inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij denkt ook alleen maar aan die weddenschapjes van je hè?
Zitten allemaal met de koppen bij volgende week.quote:
Het gaat mij niet om het snel doorspelen. Prima, als Ajax het doet vind ik het ook slim. Het gaat erom hoe die vrije trap gegeven wordt.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens (kut, eens met DK). Dan moet je gvd maar opletten...
Niemand die genoeg ruimte heeft om al die goals op te loadenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:37 schreef Ludacriss het volgende:
Heeft iemand filmpjes van de doelpunten?
Juichen voor de concurrent voor een paar centen. Malloot.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:36 schreef cultheld het volgende:
Hup Feyenoord, scoor a.u.b. vóór rust en maak me 80 euro rijker.
Is ook geen supporter, joh.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:40 schreef Bobu het volgende:
[..]
Juichen voor de concurrent voor een paar centen. Malloot.
idd doet hij vakerquote:Op zondag 29 januari 2006 16:40 schreef Bobu het volgende:
[..]
Het voordeel van zo'n grotendeels Nederlands elftal.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zitten allemaal met de koppen bij volgende week.
Geld laten liggen is stom.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij denkt ook alleen maar aan die weddenschapjes van je hè?
Aangezien Feyenoord de meeste wedstrijden wel wint, kan ik er net zo goed aan verdienen toch?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:40 schreef Bobu het volgende:
[..]
Dat hebben ze nu al, dunkt me.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:45 schreef pekel het volgende:
Ajax heeft een groot probleem als het volgende week verliest..
Ajax heeft een groot probleem als het volgende week wint.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:45 schreef pekel het volgende:
Ajax heeft een groot probleem als het volgende week verliest..
Jij hebt een gekke kronkel in je hoofd.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Aangezien Feyenoord de meeste wedstrijden wel wint, kan ik er net zo goed aan verdienen toch?
en een dikke bankrekeningquote:Op zondag 29 januari 2006 16:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij hebt een gekke kronkel in je hoofd.
Dat was al langer bekend toch?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Elf man, redelijk aanvallend. Proberen te scoren.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:49 schreef Skwish het volgende:
Hoe speelt Feyenoord?
Ik snap je probleem niet. Ik ken zoveel lui die op andere clubs wedden.quote:
Kampioenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:52 schreef SpeedJeffrey het volgende:
En toch blijf ik het zeggen: AJAX WORDT KAMPIJOEN!
KAMPIJODEN! KAMPIJODEN!![]()
In 2010 misschien.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:52 schreef SpeedJeffrey het volgende:
Sarcasmequote:Op zondag 29 januari 2006 16:52 schreef SpeedJeffrey het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:52 schreef SpeedJeffrey het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |