quote:Op zondag 29 januari 2006 16:06 schreef HeatWave het volgende:
En bijna 1-3... belachellijk dit..
Ja lekker kut voor hem, het wordt steeds moeilijker, nog geen goal gemaakt.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:08 schreef Cart_man het volgende:
Ze hadden beter wat vleugelspelers kunnen kopen bij ajax. Huntelaar is helemaal niet nodig...
quote:
Op de radio zeggen ze dat hij het niet slecht doet..maar dat bij heel ajax het geluk ontbreektquote:Op zondag 29 januari 2006 16:09 schreef Ricky_ het volgende:
Hoe heeft Huntelaar eigenlijk gespeeld? Hij had beter bij Heerenveen kunnen blijven dunkt mij.
Wen er maar aan.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:07 schreef erikh het volgende:
Wanneer gaan de beleidsmakers bij Ajax nou eens echt actie ondernemen want dit lijkt echt helemaal nergens op
Blind! nog 1 nederlaag en hij is weg!quote:Op zondag 29 januari 2006 16:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WIe staan er bij Ajax op scherp?
Heitinga dacht ik?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgende week dus.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Blind! nog 1 nederlaag en hij is weg!
Zn fanclub verdubbeltquote:Op zondag 29 januari 2006 16:11 schreef heiden6 het volgende:
Ik blijf Danny Blind volledig steunen.
De voorhoede in ieder geval nietquote:Op zondag 29 januari 2006 16:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
ik ook..quote:Op zondag 29 januari 2006 16:11 schreef heiden6 het volgende:
Tja gedreven dat is toch goed als ze maar verliezen, kut NAC.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:11 schreef Fok_you het volgende:leonardo heeft ook al een gele kaart, nog helemaal niet gezien
15 minuten in het veld pas......
leeooo![]()
De dove steunt de blinde toch altijd?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:11 schreef heiden6 het volgende:
Heitinga is er volgende week niet bij!quote:Op zondag 29 januari 2006 16:11 schreef Ricky_ het volgende:
Heitinga dacht ik?
Wanneer dringt het nou eens tot jou door dat Ajax het hele seizoen al kut speelt, een korte opleving in een ander systeem heeft gehad maar diezelfde coach dat niet wou met als gevolg dat het weer kut speelt terwijl er zat goede spelers rondlopen en de beleidsmakers dus toch eens in moeten gaan zien dat die coach niet de juist coach is voor ajax en er iemand moet komen die het beter kan. Maar nee sommigen hier roepen juist het is niet blind zijn schuld toch opvallend dat zelfs in de slechte periode van Koeman, Adriaanse en van Gaal ajax nog steeds stukken beter speelde dan nu. En adriaanse en Koeman zijn voor veel minder ontslagen maar op de een of andere manier mag Blind blijven zitten!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 16:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar zijn ze mee bezig en het KAN NIET BINNEN EEN WEEK.
Wanneer dringt dat nou eens door tot sommige kortzichtige harses.
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:12 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Tja gedreven dat is toch goed als ze maar verliezen, kut NAC.
Naja dan mist ajax eigenlijk niksquote:Op zondag 29 januari 2006 16:12 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Heitinga is er volgende week niet bij!
Jawel want Trabelsi is er ook nietquote:Op zondag 29 januari 2006 16:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Naja dan mist ajax eigenlijk niks![]()
Volgende week wint Blindquote:Op zondag 29 januari 2006 16:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Blind! nog 1 nederlaag en hij is weg!
Het is inderdaad gewoon een combinatie van dingen. Het is niet te wijten aan alleen Blind.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:12 schreef Saekerhett het volgende:
Ik blijf erbij: Blind kan er NIETS aan doen, het is niet zijn schuld. MAAR, hij is op dit moment ook niet de juiste trainer.
Niet zo vasthouden aan 433 terwijl het met Harry en Markus samen in de spits zowiezo beter gingquote:Op zondag 29 januari 2006 16:12 schreef Saekerhett het volgende:
Ik blijf erbij: Blind kan er NIETS aan doen, het is niet zijn schuld. MAAR, hij is op dit moment ook niet de juiste trainer.
Precies dat is dus het hele probleem dat hij er NIETS aan kan doen. We moeten iemand hebben die dat dus wel kan.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:12 schreef Saekerhett het volgende:
Je koopt er alleen niks voor.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:12 schreef Saekerhett het volgende:
De enige die regelmatig scoort wordt dan ook nog gewisseld.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:13 schreef HeatWave het volgende:
rosenberg eraf, Babel erin.
Moet je dan Huntelaar er buiten houden? Ja je had hem nu nog niet moeten halen...quote:Op zondag 29 januari 2006 16:13 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Niet zo vasthouden aan 433 terwijl het met Harry en Markus samen in de spits zowiezo beter ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |