pleas doquote:Op zondag 29 januari 2006 03:33 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Laat ik niet te veel van mijn aparte kanten blootgeven...![]()
Ja, als ik iets wil, dan ga ik tot het gaatje (hihih, 'gaatje'quote:Op zondag 29 januari 2006 03:35 schreef wonderer het volgende:
Fipo!
Whehe, gelukt. Snel, BB, goed gedaan
morgen kom je niet zo gemakkelijk weg hequote:Op zondag 29 januari 2006 03:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vlucht naar mn bed voordat ik meer belastends hier neertik![]()
Doei![]()
![]()
het is zpndag...quote:Op zondag 29 januari 2006 10:22 schreef davidov het volgende:
morguh
Ben ik zo vroeg of lijkt dat maar zo?
verstandige mensen slapen nog jaquote:
nou, kvind wakker een groot woord... eerder niet meer in bed liggend, en half aanwezigquote:
winkels gaan toch niet om 2 uur al dichtquote:Op zondag 29 januari 2006 11:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja.. ik moet de stad nog in vandaag.. kan ook weer niet te laat
what the... ik was eerder op dan jij?quote:
Haaaaaaaaaaaaaaaj geitenhoedertjequote:
Nee!quote:Op zondag 29 januari 2006 13:23 schreef Ang3l het volgende:
Ow ow ow.....lief... Ooooow hou me tegen!
Jongens... kan even iemand Ang3l tegenhouden?... hij loopt weer uit de hand!quote:Op zondag 29 januari 2006 13:23 schreef Ang3l het volgende:
Ow ow ow.....lief... Ooooow hou me tegen!
Somebody stop meeeee!quote:Op zondag 29 januari 2006 13:27 schreef Parleur het volgende:
[..]
Jongens... kan even iemand Ang3l tegenhouden?... hij loopt weer uit de hand!
Eigen schuldquote:Op zondag 29 januari 2006 13:41 schreef Vlarp het volgende:
O God.. m'n kater is zo erg dat ik niet eens de stad in durf. Bang voor ongelukjes op straat
's Avonds een vent, 's ochtends een ventquote:Op zondag 29 januari 2006 13:41 schreef Vlarp het volgende:
O God.. m'n kater is zo erg dat ik niet eens de stad in durf. Bang voor ongelukjes op straat
En dat zeg je tegen een homo?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's ochtends een vent
quote:Op zondag 29 januari 2006 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's ochtends een vent
Naar mijquote:Op zondag 29 januari 2006 14:05 schreef LuQas het volgende:
Ga ik vanavond naar Betty Ford, naar de Trut of blijf ik thuis?
Morgen uitslapen?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:05 schreef LuQas het volgende:
Neuh niet stoer, wel fijn.quote:
De Kerkquote:Op zondag 29 januari 2006 15:07 schreef Weemz het volgende:
Goedenmiddag allemaal.
Leuk joh: de verwarming was stuk in de kerk: allemaal onze jas aan
Laat m lekker.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik wil niets insinueren hoor, zo ben ik niet,
maar Ang3l was wel erg vrolijk vanochtend
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
hallo, hallo, hallo....
mag ik even de aandacht
moeders had vanmorgen haar leesbril kennelijk nog niet op toen ze stemde....in het tournament dus...
en jawel....
ik heb het verkeerde lijstje overgenomen...
Parleur was zo vriendelijk om mij daar op weergaloze wijze op te wijzen
ik ga het mijne nu wijzigen, maar dat houdt in dat diegenen die na mij kwamen dat ook nog moeten doen
mijn oprechte excuses
ik wilde net zeggen, wat een zooitjequote:Op zondag 29 januari 2006 16:30 schreef creno het volgende:
[..]
dan heb ik dus ook niet goed opgelet, en ga ik het dus ook aanpassen
melden voor 0.00u danquote:Op zondag 29 januari 2006 16:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen, wat een zooitje
ik heb gemeld dat er nog iets niet kopt.. dan mag ik het ook inhoudelijk na 0:00u melden, nu geen tijd, ik trein naar Enschedequote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb gemeld dat er nog iets niet kopt.. dan mag ik het ook inhoudelijk na 0:00u melden, nu geen tijd, ik trein naar Enschede![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Damn ik voel die 4 biertjes, 1 amaretto zonder cola , 2 dropshots, 2 redbull en een martini niet eens meer
Ik drink een kopje thee.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Damn ik voel die 4 biertjes, 1 amaretto zonder cola , 2 dropshots, 2 redbull en een martini niet eens meer
Ik nu ookquote:
quote:
Probeer jij t?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:26 schreef DennisMoore het volgende:
Zou je door thee ook alcohol kunnen gooien, net als door koffie?
Je komt bij mij alle videobanden van tori kijkenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:05 schreef LuQas het volgende:
Je moet niet uitrusten?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je komt bij mij alle videobanden van tori kijken
Ik heb van .... ik denk 3u tot 10u geslapen. Denk ik. Zoiets.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit onder de kattenharen
*haarbal uithoest*
Je hebt een leuke avond gehad dus?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:41 schreef Ang3l het volgende:
En de 75-jarige buuv was nog steeds kei lief, en de 2 buurmeisjes (inmiddels eind 30) en ik haalden allemaal herinneringen op en hun huis was erg mooi en trendy en ze hadden een mega grote stationsklok in de kamer en een mooie open haard en ze hadden een erg mooie ruwe eieknhoutenplankenvloer en ze hadden een welsh terrier puppy en die heet Muk.
Echt waar!
Dat was vanmiddagquote:
Doe het dan niet?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:41 schreef Vlarp het volgende:
12 biertjes op 1 avond zonder afwisseling is echt teveel
Mag ookquote:Op zondag 29 januari 2006 17:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag
maar gisteravond was ook leuk ja.
De baas betaalde...quote:
*kuch*foto's*kuch*quote:Op zondag 29 januari 2006 17:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mag ook
Ik heb gisteren twee keer op zo'n rodeostier gereden op het personeelsfeest. De tweede keer riepen ze me om dat ik op dat ding moest. Ga ik zitten en beginnen we bijna, starten ze de YMCA in
. Ik haaaat m'n collega's
Zijn er niet.. ik bedoel, NIEMAND van het bedrijf had een camera bij zich. Ik heb nog wel foto's proberen te maken met m'n mobiel, maar die zien er niet uit.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:00 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ze hadden zo'n lief hondje bij ;'t bezoek. 4mnd oud.Muk
Dat is wel heel schattigquote:Op zondag 29 januari 2006 18:00 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ze hadden zo'n lief hondje bij ;'t bezoek. 4mnd oud.Muk
Lief he!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:29 schreef tech het volgende:
[..]
Dat is wel heel schattig
De hele foto is mooi
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:02 schreef Just-Dennis het volgende:
Klaar met eten
Nee hoor.quote:
Ik deed alleen maar jou na hoor met je gegaapquote:
Verzin dan iets beters ipv iemand na doenquote:Op zondag 29 januari 2006 19:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik deed alleen maar jou na hoor met je gegaap![]()
neuh ik irriteerde me eraan dus denk doe t ff terug.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:13 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Verzin dan iets beters ipv iemand na doen
En leer nederlandsquote:Op zondag 29 januari 2006 19:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
neuh ik irriteerde me eraan dus denk doe t ff terug.
Sinds wanneer ben je mn moeder?quote:
Je ergert je ergens aanquote:Op zondag 29 januari 2006 19:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je mn moeder?
boo-fucking-hoo.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:17 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Je ergert je ergens aan
of
Iets irriteert je
Boeiend..quote:Op zondag 29 januari 2006 19:17 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Je ergert je ergens aan
of
Iets irriteert je
Have funquote:
nah, mag ik ook es gay doenquote:
Oh geen schuldgevoel meer?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nah, mag ik ook es gay doen.
ik heb mijn heterolook, mijn accent, mijn hobbies en mijn vrienden al niet mee op dat gebied, en dan ga je ook nog es zeiken als ik es iets homogeens doe.
schuldgevoel was allang wegquote:Op zondag 29 januari 2006 19:26 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Oh geen schuldgevoel meer?
Nou ja veel plezier dan![]()
Kvind je opeens minder leukquote:Op zondag 29 januari 2006 19:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
schuldgevoel was allang weg.
revenge is my middle name nou!.
Ik ga volgende maand. PUNT. Ik ben nou over mn"ik kom toch niet binnen want k ben te lelijk" bui heen en dan heb k ook geld.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Damn.. ik zou daar ook nog eens vrij voor nemen op maandag
Have fun!
je bent al over de bui heenquote:Op zondag 29 januari 2006 19:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga volgende maand. PUNT. Ik ben nou over mn"ik kom toch niet binnen want k ben te lelijk" bui heen en dan heb k ook geld.
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
@ vlarp: thanx! jij ook fijne avond!.
Is dat een selectiecriterium aan de deur daar?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
"ik kom toch niet binnen want k ben te lelijk"
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je bent al over de bui heen
nu nog knap worden.
Bij dat soort hippe dingen meestal wel jaquote:Op zondag 29 januari 2006 19:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is dat een selectiecriterium aan de deur daar?.
Oh, dan ga ik het niet eens proberen.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bij dat soort hippe dingen meestal wel ja
Je hebt een hekel aan doorbitchesquote:Op zondag 29 januari 2006 19:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik het niet eens proberen..
dat heet discriminatie.. en daar hebben ze in R'dam en A'dam toch zo'n mooie procedure voor?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bij dat soort hippe dingen meestal wel ja
Volgens mij klacht indienen bij gemeente en hop toko dichtquote:Op zondag 29 januari 2006 19:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat heet discriminatie.. en daar hebben ze in R'dam en A'dam toch zo'n mooie procedure voor?
Yep.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je hebt een hekel aan doorbitches?
In Amsterdam is er nog niets...maar wel druk mee bezigquote:Op zondag 29 januari 2006 19:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat heet discriminatie.. en daar hebben ze in R'dam en A'dam toch zo'n mooie procedure voor?
Is dat op jou van toepassing dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is dat een selectiecriterium aan de deur daar?.
Eensch.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Yep.
En aan portiers die hun handje ophouden.
En aan verplichte betaling om het te dure bier te mogen uitzeiken.
quote:Hij: daar bestaan electrische koockplaeten voor!
DennisM: ja, die heb ik gekocht, een goedkope, maar ik kan er nog geen pannenkoek op bakken
wordt niet heet genoeg ofzo
Hij: wat voor stroom gebruik je ervoor?
DennisM: spul van Eneco geloof ik
Hij: ja maar heb je wel de goede amperehoeveelheid en de juiste volts?
Maar als je jezelf vergelijkt met iemand die net nog één of andere "ik ben te lelijk" bui had zal het dan ook op jou van toepassing zijn?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, daar hebben meer mensen last van.
een bui hebt?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:52 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Maar als je jezelf vergelijkt met iemand die net nog één of andere "ik ben te lelijk" bui hebt, zal het dan ook op jou van toepassing zijn?
Het is stom om ergens naartoe te gaan, en dan te hopen dat je binnenkomt.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:52 schreef Just-Dennis het volgende:
Maar als je jezelf vergelijkt met iemand die net nog één of andere "ik ben te lelijk" bui hebt, zal het dan ook op jou van toepassing zijn?
Vind het wel een mooie regelquote:Op zondag 29 januari 2006 19:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is stom om ergens naartoe te gaan, en dan te hopen dat je binnenkomt.
Niet dat ik me kan herinneren ergens geweigerd te zijn... maar toch. De arrogantie.
idd, de arrogantie dat ze JOU weigeren.. daar ben jij veel te goed voorquote:Op zondag 29 januari 2006 19:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is stom om ergens naartoe te gaan, en dan te hopen dat je binnenkomt.
Niet dat ik me kan herinneren ergens geweigerd te zijn... maar toch. De arrogantie.
lelijke mensen een roze kruis op hun jas.. met een chipquote:Op zondag 29 januari 2006 19:55 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Vind het wel een mooie regel
Stel je voor, dat er allemaal lelijke mensen rondlopen
ja zoiets ofzoquote:Op zondag 29 januari 2006 19:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
lelijke mensen een roze kruis op hun jas.. met een chip
kom je zo overal niet meer binnen.. "alleen voor knappe mensen"
enzo
en laten we er ook gelijk maar een kamp voor opbouwen.. lelijke mensen kunnen daar het smerige werk doen, en als we ze vernietigen dan komen er alleen maar knappe mensen bij
J-D is natuurlijk ook een hunk die zich te goed voelt voor iedereen met een mindere schoonheidquote:Op zondag 29 januari 2006 19:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
lelijke mensen een roze kruis op hun jas.. met een chip
kom je zo overal niet meer binnen.. "alleen voor knappe mensen"
enzo
en laten we er ook gelijk maar een kamp voor opbouwen.. lelijke mensen kunnen daar het smerige werk doen, en als we ze vernietigen dan komen er alleen maar knappe mensen bij
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:11 schreef petre86 het volgende:
dood?
allemaal te lelijk voor de controle?![]()
En ikquote:Op zondag 29 januari 2006 20:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De beauty-gestapo is langs geweest, voortaan posten alleen LuQas en Jerruh hier nog
de mense die zichzelf het knapste van de hele wereld vinden?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De beauty-gestapo is langs geweest, voortaan posten alleen LuQas en Jerruh hier nog
Moet je a/d beauty-gestapo vragen...J-D gaat over de toelatingenquote:
Nee , dan zou het topic bestaan uit J-D en zn geitjes.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
de mense die zichzelf het knapste van de hele wereld vinden?
Ik vond snatch idd niet zo enorm boeiend (vond hetzelfde van lock, stock 'n 2 smoking barrels) en ik was een beetje moe. Sowieso, geef mij een bank, een dekentje en een tergend spannende gave film en dan nog val ik in slaap. Leeftijd?quote:
Ahw.. Snatch is een film die je met bier en popcorn moet kijken. Niet onder een dekentje, vermoeid op de bank ..quote:Op zondag 29 januari 2006 21:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond snatch idd niet zo enorm boeiend (vond hetzelfde van lock, stock 'n 2 smoking barrels) en ik was een beetje moe. Sowieso, geef mij een bank, een dekentje en een tergend spannende gave film en dan nog val ik in slaap. Leeftijd?
Vanaf september mag je stoppen met tellenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond snatch idd niet zo enorm boeiend (vond hetzelfde van lock, stock 'n 2 smoking barrels) en ik was een beetje moe. Sowieso, geef mij een bank, een dekentje en een tergend spannende gave film en dan nog val ik in slaap. Leeftijd?
Dat doet XMN8R ook al bijna 10 jaarquote:Op zondag 29 januari 2006 21:05 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Vanaf september mag je stoppen met tellen.
Ja en nu die van de kastquote:Op zondag 29 januari 2006 21:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
*unive reclame zonder kunstgebit in oude vrouwtje: "fange finges?"
Ik hou niet van britsquote:Op zondag 29 januari 2006 21:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ahw.. Snatch is een film die je met bier en popcorn moet kijken. Niet onder een dekentje, vermoeid op de bank ..
Heb je hier al [HOMO]'s zien posten die ouder zijn dan 28?quote:
omdat je pa een grotere kar heeft ... dan de mijneeee!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:09 schreef Just-Dennis het volgende:
Ben ik te min ben ik te min tralala![]()
Onmogelijkquote:Op zondag 29 januari 2006 21:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
omdat je pa een grotere kar heeft ... dan de mijneeee!
He gelukkigquote:Op zondag 29 januari 2006 21:05 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Vanaf september mag je stoppen met tellen.
Ja wat is er nou groter dan mijn 1989 toyota carollaquote:
hmm shitquote:Op zondag 29 januari 2006 21:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja wat is er nou groter dan mijn 1989 toyota carolla
En daarna wordt het alleen maar beter!quote:
Eensch.quote:
Jahquote:Op zondag 29 januari 2006 21:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat hoort erbij als je oud wordt
Als 't blijft toch maar naar de dokter?
ontspan nou eensquote:
Nee tis niet om het appartement, denk ik. Kweetniet.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ontspan nou eens
er is niets engs
Mama houdt je handje wel vast
Het zal vast opluchten als je die ervaring even van je afschrijft!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:23 schreef Ang3l het volgende:
Misschien omdat ik de nacht heb doorgebracht met een ADHD-er?
Sodejuquote:Op zondag 29 januari 2006 21:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
was het zo intensief?
Ik denk dat ik mijn weblogje ff bijwerkquote:Op zondag 29 januari 2006 21:24 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het zal vast opluchten als je die ervaring even van je afschrijft!
Doe maar op "Reageer" drukken doen, en typ! TYP!
Ik weet al genoeg hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 21:24 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het zal vast opluchten als je die ervaring even van je afschrijft!
Doe maar op "Reageer" drukken doen, en typ! TYP!
quote:
Doet Ang3l het met iemand van Idols??quote:
Met Aa-Aaronquote:Op zondag 29 januari 2006 21:28 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Doet Ang3l het met iemand van Idols??
Kijk Vlarp, silver surferquote:
Jij wel dan?quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk Vlarp, silver surfer
Dat is waar ik en boxershort van heb
Ohw.. en zie jij er net zo uit als Baas B?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk Vlarp, silver surfer
Dat is waar ik en boxershort van heb
Gelukkig nietquote:Op zondag 29 januari 2006 21:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. en zie jij er net zo uit als Baas B?
Ow jee.quote:
Wederom: smaken verschillnquote:
Gelukkigquote:Op zondag 29 januari 2006 21:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wederom: smaken verschilln
Handig dat wij nooit ruzie krijgen over mannen he
Nou ik vroeg me af waarom ik het gegeven hadquote:
Ik eerst, daarna jijquote:Op zondag 29 januari 2006 21:45 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles delen?
O ja..quote:Op zondag 29 januari 2006 21:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik vroeg me af waarom ik het gegeven had
Maar ik weet 't alweer. Maikel
Ik deel nietquote:Op zondag 29 januari 2006 21:49 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Doe jij van achter doe ik van voor![]()
*knuffel geef*quote:
Dank je wel.quote:
Dan is het pas echt he? Ook al zijn jullie al maanden uit elkaar, jullie wonen toch nog samen, dan lijkt het niet echt....maar kop op! Het is zo allemaal beter, je begint gewoon opnieuw, en je gaat gewoon een enorm leuke tijd tegemoetquote:Op zondag 29 januari 2006 22:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik besef me vanavond eigenlijk dat als ik morgen JA zeg tegen het appartement dat het dan echt definitief over en uit is..... Maar goed. Anyway. Boeiend.
En je bent dan weer echt alleen.. begrijpelijk dat dat toch ineens heel anders is...quote:Op zondag 29 januari 2006 22:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik besef me vanavond eigenlijk dat als ik morgen JA zeg tegen het appartement dat het dan echt definitief over en uit is..... Maar goed. Anyway. Boeiend.
Sarah Bettens?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:07 schreef Just-Dennis het volgende:
Dat was wel cool, racoon met sara
If you say so.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:06 schreef Andyvie het volgende:
en je gaat gewoon een enorm leuke tijd tegemoet
Van wie is je ondertitel een quote?quote:
van een collega van een vriendinquote:Op zondag 29 januari 2006 22:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Van wie is je ondertitel een quote?
Whehe. Je hebt zijn blik verbreedquote:
of haar..quote:Op zondag 29 januari 2006 22:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Whehe. Je hebt zijn blik verbreed
welke?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:18 schreef Just-Dennis het volgende:
TimTim
Tim
Tim
Tim
Tim
Tim
Tim
Tim
Tim
Tim
![]()
Dat heet dan toch "collegaatje"?quote:
je bent zijn grote voorbeeld en nu wordt hij ook homo?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:24 schreef creno het volgende:
twas inderdaad een jongen, jaar of 17, echt zo'n typische boerenknul.
Ik kwam niet meer bij toen ik hoorde dat ie dat tegen haar had gezegd
Haai.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:28 schreef Markie-Mark het volgende:
La Die Da
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:28 schreef Markie-Mark het volgende:
La Die Da
ieuw!!!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:28 schreef Markie-Mark het volgende:
La Die Da
nou je was er net ook nogquote:Op zondag 29 januari 2006 22:30 schreef Markie-Mark het volgende:
Hoi Hoi
Wat lang geleden zeg
alles goed hier
Hoi ook terugquote:Op zondag 29 januari 2006 22:30 schreef Markie-Mark het volgende:[/b]
Hoi Hoi
Inderdaadquote:Wat lang geleden zeg
Mooi zoquote:alles goed hier
het is juist een beginquote:Op zondag 29 januari 2006 22:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie het nog steeds als een einde. Dat begin komt we, maar dat duurt ff. Misschien was een snelle pijnlijke breuk dan zo'n zachte naslepende sijpelende wond.quote:
Tuurlijk is het even naar, ergens definitief een streep door zetten is nooit leuk.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
If you say so.
Ik zie het niet zo zitten.
Ik moet hier sowieso 31-12 weg zijn, het huis is verkocht.quote:
na de overstap moet je het wel als begin zien hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie het nog steeds als een einde. Dat begin komt we, maar dat duurt ff. Misschien was een snelle pijnlijke breuk dan zo'n zachte naslepende sijpelende wond.
Hmmm in dat geval is dit al helemaal een mooie kans om eruit te stappen.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet hier sowieso 31-12 weg zijn, het huis is verkocht.
Ik 13 Aprilquote:Op zondag 29 januari 2006 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet hier sowieso 31-12 weg zijn, het huis is verkocht.
En dan begint het echte levenquote:
IK WIL NIET SAMENWONEN!!!! zegt het verstandige stemmetje in mij.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK WIL NIET SAMENWONEN!!!! zegt het verstandige stemmetje in mij.
Niets persoonlijks hoor
quote:
Je lijkt mij wel. Ik hou niet van veranderingen, maar als je er eenmaal zit dan ben je blij dat je het gedaan hebt.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
If you say so.
Ik zie het niet zo zitten.
Toch niet zo strak dat je benen en je genitalieen geamputeerd moeten worden he, zoals bij die russische rekruut?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:16 schreef Stroekie het volgende:
Zo ben ik ook weer
die BB_Koning heeft me gewoon vannacht aan de tafelpoot vastgebonden en niet meer losgemaakt![]()
en die knopen zaten best strak
nee maar het tintelt wel aan alle kantenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toch niet zo strak dat je benen en je genitalieen geamputeerd moeten worden he, zoals bij die russische rekruut?
wat hebben jullie nog meer uitgespookt?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee maar het tintelt wel aan alle kanten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |